3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

premza sporočil: 4.276
[#2682913] 08.11.17 16:04
Odgovori   +    17
V enem litru bencina je 34MJ energije.
Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.

Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.

Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2682919] 08.11.17 17:10
Odgovori   +    8
Čakam da izdajo odlok, s katerim se vožno z avtomobili dovoli samo še funkcionarjem, politikom in policajem. Namesto strategij pa lahko začnejo pisat petletne plane. EU se itak levi v novo Sovjetsko zvezo, kjer neizvoljeni birokrati in kvazi-tehnokrati v sovpregi s političnimi progresivci peljo Evropo v trdo in črno prihodnost...
0513ANITO sporočil: 10.814
[#2682939] 08.11.17 18:41 · odgovor na: (#2682921)
Odgovori   +    4
[alek14]
Slovenija 2030:

www.youtube.com/watc...1DPK4-7EkI

Pazljivo glejte okoliške stavbe, zastave (za bolj slabovidne Prešerc, Robbov vodnjak, Plečnikov trg...). :-)
Še mal Bleda od telefonske znamke, katere si lastim ene 2 kosa. (ne ravno tega modela)...

www.oukitel.com/prod...00-78.html
crt sporočil: 27.173
[#2682940] 08.11.17 19:07 · odgovor na: (#2682921)
Odgovori   +    4
[alek14]
Slovenija 2030:

www.youtube.com/watc...1DPK4-7EkI

Pazljivo glejte okoliške stavbe, zastave (za bolj slabovidne Prešerc, Robbov vodnjak, Plečnikov trg...). :-)
se pravi, kdor se pripravlja, da se ne bo vec smelo jesti prasicev, je cisto zajebal, ker bodo dejanski problem krave...
0126Bacis sporočil: 3.025
[#2682971] 09.11.17 06:38
Odgovori   +    3
Pa kakšna je avto-politika Financ?

Enkrat zmanjšujete CO2, drugič pa reklamirate kurjenja bencina s Porche Cayenne:
avto.finance.si/8861...-ikoni-911

Dvoličnost ????
kzupanc sporočil: 10.519
[#2682978] 09.11.17 07:34 · odgovor na: premza (#2682913)
Odgovori   +    1
[premza]
V enem litru bencina je 34MJ energije.
Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.

Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.

Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.
Marsikje ne rabimo 160km/h, ampak zadostuje 100, 60 ali celo 40 km/h. Pri zaviranju in spuščanju lahko dobimo nazaj teoretično toliko energije kot smo jo prej vložili. Seveda je vedno precej izgubimo, ampak...Teoretično rabimo pri premikanju oseb in tovora energijo samo za premagovanje uporov (zrak, kotalni upor, itd.). Največja izguba je seveda pri sami pretvorbi iz kemične v mehansko energijo.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2682981] 09.11.17 07:37 · odgovor na: 0126Bacis (#2682971)
Odgovori   +    0
Bistvo je seveda v omejevanju neracionalne porabe energije in večanju izkoristka. Na vseh področjih. V prometu je rezerve vsaj 50% na kratek rok - do 2030.
0126Bacis sporočil: 3.025
[#2682986] 09.11.17 08:45 · odgovor na: (#2682914)
Odgovori   +    2
Edina smiselna rešitev:

www.dropbox.com/s/e5...g.jpg?dl=0

Še vedno bolje, kot 28.000 EKO-teroristov (oops, turistov) v Berlinu na COP23
premza sporočil: 4.276
[#2682993] 09.11.17 09:04 · odgovor na: kzupanc (#2682978)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
> [premza]
> V enem litru bencina je 34MJ energije.
> Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.
>
> Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
> Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.
>
> Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.

Marsikje ne rabimo 160km/h, ampak zadostuje 100, 60 ali celo 40 km/h. Pri zaviranju in spuščanju lahko dobimo nazaj teoretično toliko energije kot smo jo prej vložili. Seveda je vedno precej izgubimo, ampak...Teoretično rabimo pri premikanju oseb in tovora energijo samo za premagovanje uporov (zrak, kotalni upor, itd.). Največja izguba je seveda pri sami pretvorbi iz kemične v mehansko energijo.
Se z vsem strinjam. Hotel sem povedati da so omejitve čisto fizikalne. Energije zaviranja se pri "neelektričnem" avtu praktično ne da izkoriščati, tako da za vsak hrib, za vsako pospeševanje in za vsako premagovanje upora kuriš gorivo, ki zgori v CO2.

Edino kar lahko storiš je, da povečaš izkoristek motorja.
To pa, kot je pokazala praksa, drastično poveča izpuste plinov, ki pa so res strupeni.

Strani: 1