Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

alek14 sporočil: 10.357
Zadnja sprememba: alek14 08.11.2017 16:40
Glede na to, da EU ne misli s temi omejitvami resno (NEDC, WLTP??), je poplnoma vseeno kaj pišejo.

www.motoring.com.au/...ns-109724/

V zadnjih 15 letih se je povprečna RDE emisija CO2 znižala z 172 na 165 g/km (kolikor znaša danes). Edina država, ki je znižala CO2 prometa (brez, da bi znižala promet sam) je Norveška in sicer za 3% v zadnjih 5 letih na račun ogromnih vložkov v EV.
Največji fake so PHEV (priključni hibridi). Če nimate kje kake možnosti priključiti se na zastonj elektriko, je vožnja na elektriko komaj kaj cenejša od bencina/dizla.
Pri PHEV pokasirate subvencijo in se vozite normalno s tankanjem na bencinski. Glede na visok odstotek registriranih PHEV (drugod) ni nobenega opaznega znižanja porabe tekočih goriv v prometu iz česar sledi zgornje.
Pa če je PHEV OK, potem so dovoljene emisije lahko tudi 10g/100 km in dobil boste avto, ki ima npr. WLTP 9g/100 km, ki bo v resnici pupal 6 litrov.
Novi Audi A8 (3.0 diesel) je že certificiran po WLTP. Objavljen CO2: 150g/km, dejanski 215g/km.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2682914

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 1.259
Edina smiselna rešitev:

www.dropbox.com/s/e5...g.jpg?dl=0

Še vedno bolje, kot 28.000 EKO-teroristov (oops, turistov) v Berlinu na COP23

Strani: 1