5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Porsche cayenne še nikoli bližje ikoni 911

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.966
[#2682812] 08.11.17 06:14
Odgovori   +    6
To je pravi Porsche, ni dvoma.

Glede vašega zadnjega vprašanja, češ da ni drugega terenca s sličnimi lastnostmi:

Kaj Alfe Stelvio 2,9 Q4 (510 KM) niste vozili? Glede na njeno maso in raporeditev teže ponuja vsaj enake užitke kot ta Cayenne za 50% manj denarja. Price / Value? Sicer pa je tudi Clarkson rekel za Stelvio: Končno terenc, ki se pelje kot limuzina.
spiderman sporočil: 1.741
[#2682846] 08.11.17 09:07
Odgovori   +    7
Zadek avta je, za moje oči, zdaj res bistveno boljši in je izjemen.
.
Naj zaboga še nekaj naredijo s sprednjim delpm, ki, še vedno, ni za nikamor.
Izgleda kot, da bi kakšen entuzijast doma v garaži nekaj spacal skupaj z naročenimi spojlerji iz kitajske.
najobj sporočil: 31.920
[#2682863] 08.11.17 10:07
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: najobj 08.11.2017 10:13
... pričakovano odličen pa je tudi v vsem drugem. ...

... OK, o okusih se sicer ne razpravlja, ampak toti Porsche Cayenne je vsaj od spredaj grd kot najgrša žaba, ki zaman čaka, da se bo spremenila v princa ...
anon-318930 sporočil: 308
[#2682881] 08.11.17 11:53 · odgovor na: FIN-379669 (#2682812)
Odgovori   +    1
Halo, Alfa rjavi že na prospektu,...
chef sporočil: 2.986
[#2682882] 08.11.17 12:02 · odgovor na: FIN-379669 (#2682812)
Odgovori   +    1
Stelvio je manjši in lažji, njegova konkurenca je macan turbo s performance paketom. Ni razlogov, da ne bi verjel Clarksonu, saj je že 280-konjski stelvio izjemen, vseeno pa je cayenne druga liga in v tej je top.
anon-202165 sporočil: 970
[#2682897] 08.11.17 13:08 · odgovor na: anon-318930 (#2682881)
Odgovori   +    1
A dej? Si morda imel kako v zadnjih 20 letih?
berneticd sporočil: 603
[#2682905] 08.11.17 14:35 · odgovor na: anon-202165 (#2682897)
Odgovori   +    1
Dej gmh, Avte delajo samo švabi in pika. In to nartabuljše. Sploh Folcvagen.
:)
anon-202165 sporočil: 970
[#2682909] 08.11.17 15:00 · odgovor na: berneticd (#2682905)
Odgovori   +    0
Ja, to pa vem.
anon-119882 sporočil: 62
[#2683131] 09.11.17 15:13
Odgovori   +    0
Je, kje kaka cena Cayenna Turbo? Da vem, koliko bitcoinov rabim prodat in si ga grem jutri kupit :P
Manjka samo še NemirniTujec, ki se bo spotaknil ob "kultnost" in "globokimi geni", kot se je že v Civicu :)

Strani: 1