3 min
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
57 min
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
2 uri
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
15 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
16 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
16 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
16 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
16 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
17 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
18 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
18 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
19 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
19 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
19 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
19 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
20 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
20 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
20 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

crt sporočil: 27.173
[pobalin]
> [crt]
> > [pobalin]
> > Jaz pa ravno tu vidim majčkeno izboljšanje. Vsaj v nekaj teh promo objav so začeli dodajati opombe, ki dajo vsaj slutiti, da je zadeva naročena in plačana.
>
> posebni avtor "oglasna priloga" in opomba glede oglasne priloge sta v igri ze dobesedno leta in leta.

Žal nisem spravljal dokazil in ne ljubi se mi brskati po forumu, a prepričan sem, da so bili članki brez takih oznak, ki so bili vnebovpijoče plačani ali klirinško poravnani. Ker nisem edini s takimi pripombami, si drznem trditi, da naših pripomb ne bi bilo, če bi bile vse promo-PR-oglasne vsebine jasno označene.
odvisno od tega, kaj je to "nasih"... kajti skozi cas je bilo precej primerov besnih forumskih postov "prasci, zakaj ne oznacite, da gre za oglasno sporocilo", pri cemer je bilo nad inkriminiranim clankom napisano "oglasno sporocilo", avtor "oglasno sporocilo" in pod clankom se enkrat "oglasno sporocilo" :) s cimer je zame prepricljivo dokazano, da niti veckrat ponovljena oznacba nicesar ne zagotavlja in je vse skupaj precej igra "oni bi kao da se otcepe a mi im kao nedamo".

po drugi strani sploh ne dvomim, da obstajajo tudi clanki, za katere bi bilo vsebinsko prav, da so oznaceni, pa niso. tehnika lahko ponudi moznost primerne oznacbe, ne more pa zivega cloveka prisiliti, da naj jo tudi uporabi.