2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[crt]
> [pobalin]
> Jaz pa ravno tu vidim majčkeno izboljšanje. Vsaj v nekaj teh promo objav so začeli dodajati opombe, ki dajo vsaj slutiti, da je zadeva naročena in plačana.

posebni avtor "oglasna priloga" in opomba glede oglasne priloge sta v igri ze dobesedno leta in leta.
Žal nisem spravljal dokazil in ne ljubi se mi brskati po forumu, a prepričan sem, da so bili članki brez takih oznak, ki so bili vnebovpijoče plačani ali klirinško poravnani. Ker nisem edini s takimi pripombami, si drznem trditi, da naših pripomb ne bi bilo, če bi bile vse promo-PR-oglasne vsebine jasno označene.

Posebno izkušnjo mi je pred cca 3/4 leta zagotovil neki PROglas ali PR tekst o silno svetli prihodnosti s poslovanjem preko Amazona. Nanj sem naletel pozno zvečer preko naslovnice ali rejva, čez en dan pa ga nisem mogel več najti. Izginil. Ker sem si shranil link, sem si lahko privoščil zanimivo izkušnjo z enim od novodobnih prodajalcev kačjega olja. Take stvari me zanimajo, ker v njih vidim nekaj patološkega. Se pravi, da gre za podoben/isti motiv kot pri tistih, ki strastno berejo črno kroniko, udarne članke Slovenskih novic ipd. :-)