Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
[denac]
Bom napisal še tule, kar sem napisal v sorodni temi.
Prej ali slej bo treba železnico poglobiti. Proti koncu 50. let, ko se je pripravljajo podvoze (ali nadvoze) na Dunajski in Celovški, je bila vsa stroka za poglobitev železnice. Umni Kardelj, ki je spravil iz Ljubljane ves javni prevoz na elektriko (tramvaj, trolejbus), je bil proti poglobitvi. Gradilo se je tako, kakor je ukazal "urbanist in gradbeni inženir" ter vseznalec Kardelj. Mesto je ostalo razsekano z železnico in izgubilo pomembne površine nad železnico.
Moje mnneje:
Železnico nima smisla poglabljati ampak je potrebno ves denar nameniti v razvoj in modernizacijo proizvodne denarja in delovnih mest, saj z tem dobimo proizvodnjo denarja. Glede poglobitve železnice pa menim, da bo edina rešitev, če se začne graditi tunel, da se pokrije želenzniška proga od Dolgega mosta do Zaloga. Potem pa se začne umetno nasipavati nad tunel in dobimo vkopano progo. Kdor misli, da bo šel v zemljo bo naletel na ogromne plasti podtalnice, ki imajo močne tokove.