20 min
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
2 uri
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
3 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
3 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
6 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
7 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
8 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
9 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
10 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
21 ur
Najbolj brani članki danes
22 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
23 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
24 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[hocevarb]
> [pobalin]
> Najprej me zanima, če pri teh hidroelektrarnah v izračunu ogličnega efekta upoštevajo vse emisije izgradnje HE - za predelavo in obdelavo desetin ton jekla gre veliko energije, da o stotinah ton porabljenega cementa in peska in zemeljskih delih ne govorim.

Priznam, da se v konkretne kalkulacije nisem poglabljal. Celoviti izračuni seveda obstojajo že dolgo, na primer tu:
en.wikipedia.org/wik...gy_sources
Lep manever. Nisem spraševal, če obstajajo izračuni, ampak če konkretno v tem belektronskem mešetarjenju z eko-ogljičnimi kuponi upoštevajo oz. odštejejo odtis izgradnje HE nekje na drugem koncu sveta. Ker če upoštevajo samo, da nova HE v Čing Pingu brez emisij pridela toliko MWh kot bi jih zdaj zaprta TE v Schmutzstadtu in je zato vse lepo izravnano in eko, je to svinjarija. Če pa mešetarji prištejejo vse Mt ogljika od izgradnje HE in razgradnje TE, pa že bolj pije vodo. Enako je pri avtih, za katere se v proizvodnji porabi toliko energije in toliko svinja, kot v več letih vožnje s tem avtom, predvsem pa neprimerljivo več kot znaša okoljski prihranek med npr. generacijama Euro 3 in Euro 6 (dejanska raba, brez normativnih sleparij).

Pa še nekaj o tej okoljski megli, ki jo pomagate spuščati nad deželo. Pred nekaj leti so EBM z javnim denarjem, žegnom in kolaboracijo SLO + EU faktorjev napolnili protokolarni kongresni center Brdo s silno pompoznim eko simpozijem za režimske aparatčike, eko-okoljske aktiviste in iskalce poslovnih priložnosti. Olinkluziv, brezplačno, z avtobusnim prevozom iz Ljubljane in lepo pogostivijo v času kosila vred. Organizirano zelo dobro, to jim moram priznati.

Tam je področje certificiranega eko-green-oh-ah hotelirstva hvalil nek Irec, ki seveda lepo živi od tovrstnega svetovanja in certificiranja in je prišel na sales-excursion. Na zlobno vprašanje, kakšen smisel ima šteti PVC vrečke in litre vode in grame praška v eko-hotelih, če pa je pravi eko-problem turizma, da danes neznansko število ljudi zaradi neznansko poceni letov potuje vedno več in ostaja vedno manj časa na enem mestu, ob tem pa kuri neznanske količine fosilnih goriv in neznansko svinja ozračje. Na kar je irski eko-mojster mirno pribil, da Ryanair zaposluje veliko ljudi in plačuje davke na Irskem.

Skoraj nič ni eko in skoraj nič ni okoljsko, predvsem je vse eno samo bedno kruhoborstvo in marketing.