9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
13 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[denac]
> [kzupanc]
> Zakaj bi zapravili 3 milijarde za poglobitev? Pa kdo je tu nor, da sploh piše o tem?

Prej ali slej bo treba železnico poglobiti. Proti koncu 50. let, ko se je pripravljajo podvoze (ali nadvoze) na Dunajski in Celovški, je bila vsa stroka za poglobitev železnice.
Se globoko strinjam, vsi na Financah so bili proti drugemu tiru, ki omogoča nadaljnji razvoj logistike z Luko na čelu, in večkrat sem že apisal, da ravno ta isti nasprotniki razvoja logistike vneto zagovarjajo do 3 miljardno investicijo v poglobitev železnice. Le kakšne nepremičninske računice so v ozadju. Bom rekel samo to, ker se vneto zavzemajo za javno zasebno partnerstvo jih v tej nameri popolnoma podpiram, najdite investitorje in davkoplačevalci bomo rade volje prispevali svoje davke. Toda oprostite, bojim se da je moja denarnica povsem varna!

Umni Kardelj, ki je spravil iz Ljubljane ves javni prevoz na elektriko (tramvaj, trolejbus), je bil proti poglobitvi. Gradilo se je tako, kakor je ukazal "urbanist in gradbeni inženir" ter vseznalec Kardelj. Mesto je ostalo razsekano z železnico in izgubilo pomembne površine nad železnico.
Ne pisat neumnosti in ne žaliti pokojnih, ki nimajo s problematiko nobene povezave. Lahko se EK očita marsikaj, pri odpravi tramvajev in troljebusov pa ni imel NIČ. Pri obeh ukinitvah je šlo samo za to, da so na "tramvaj komandi" ugotovili, da nimajo denarja za investivcije v potrebne nove napajalne postaje. Najprej za tramvaj, kjer se je pojavil tudi problem nivojskega križanja z elektrificirano železnico, nato pa ista storija s troljebusom. Če ni elektrike pač ne morejo voziti. To in nič drugega je bil razlog, poleg tega, da je treba tramvajsko progo plačat, cesta je pa menda zastonj, od boga dana obrina..