4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[matjazfinance]
> [bc123a]
> Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.

+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor;
Ne pri chevy voltu imas planetno gonilo, ki sluzi predvsem za optimizacijo porabe elektrike, kar se mi zdi idiotski nesmisel.

"These units are connected via a planetary gear and three electrically controlled hydraulic clutches to provide power output for propulsion in any of four programmed operating modes"

en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt

111 KW elektromotor je zverina, ki naceloma ne bi rabila nic drugega. Spet nekaj komplicirajo z ucinkovitostjo tam, kjer je ze itak dobra.

Takoj ko mas not nek tak mehanizem imas kar resne mehanske izgube, da komplikacij ne omenjamo.

Jaz bi skomandiral: bencinski motor in generator na eni osi, elektromotor in kolesa na drugi osi pa basta.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2682084

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
Aja, pol je pa res brezveze/nepotrebno.

Sem enkrat bral o tem in sem si zapomnil tisto kar piše v stavku "The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed",
in spregledal "When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency."... to je pa IMO res nepotrebno kompliciranje.

Me zanima, zakaj proizvajalci tako vztrajno tlačijo zraven opcijo direktnega linka motor->kolesa, jaz bi to eliminiral in naredil 100% električni pogon, ICE motor pa da ima izključno vlogo generatorja...

Strani: 1