Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tesla razočarala vlagatelje z zamudami in rekordno izgubo
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2682084] 03.11.17 17:33 · odgovor na: (# 2682080)
[matjazfinance]Ne pri chevy voltu imas planetno gonilo, ki sluzi predvsem za optimizacijo porabe elektrike, kar se mi zdi idiotski nesmisel.
> [bc123a]
> Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor;
"These units are connected via a planetary gear and three electrically controlled hydraulic clutches to provide power output for propulsion in any of four programmed operating modes"
en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt
111 KW elektromotor je zverina, ki naceloma ne bi rabila nic drugega. Spet nekaj komplicirajo z ucinkovitostjo tam, kjer je ze itak dobra.
Takoj ko mas not nek tak mehanizem imas kar resne mehanske izgube, da komplikacij ne omenjamo.
Jaz bi skomandiral: bencinski motor in generator na eni osi, elektromotor in kolesa na drugi osi pa basta.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2682084
Strani: 1
[#2682150] 03.11.17 23:02 · odgovor na: (# 2682084)
Sem enkrat bral o tem in sem si zapomnil tisto kar piše v stavku "The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed",
in spregledal "When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency."... to je pa IMO res nepotrebno kompliciranje.
Me zanima, zakaj proizvajalci tako vztrajno tlačijo zraven opcijo direktnega linka motor->kolesa, jaz bi to eliminiral in naredil 100% električni pogon, ICE motor pa da ima izključno vlogo generatorja...
Strani: 1