Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[bc123a]
Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor; baterija je sicer bolj majhna, za doseg par 10 km po mestu, zato za povečanje dosega skrbi vgrajen bencinski motor, ki ima vlogo generatorja - pri današnjem stanju tehnologije in izgledu za vsaj 5-10 let naprej je verjetno to zaenkrat še najbolj optimalna rešitev, če se hočemo iti prehod na elektrifikacijo).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2682080

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[matjazfinance]
> [bc123a]
> Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.

+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor;
Ne pri chevy voltu imas planetno gonilo, ki sluzi predvsem za optimizacijo porabe elektrike, kar se mi zdi idiotski nesmisel.

"These units are connected via a planetary gear and three electrically controlled hydraulic clutches to provide power output for propulsion in any of four programmed operating modes"

en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt

111 KW elektromotor je zverina, ki naceloma ne bi rabila nic drugega. Spet nekaj komplicirajo z ucinkovitostjo tam, kjer je ze itak dobra.

Takoj ko mas not nek tak mehanizem imas kar resne mehanske izgube, da komplikacij ne omenjamo.

Jaz bi skomandiral: bencinski motor in generator na eni osi, elektromotor in kolesa na drugi osi pa basta.

Strani: 1