23 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[kzupanc]
Kaj pa zapletenost sklopov in elektronike? Vsega postaja v avtomobilih enostavno preveč za osebno uporabo. Avtomobili kot samovozeči roboti, to je nekaj drugega. Hibrid mi deluje kot še bolj zapletena zadeva z več sklopi, elektronike in več možnosti okvar ter zahtevnejšim servisiranjem in vzdrževanjem. Osebno bi ločeval mestni in primestni promet na krajše razdalje in vožnjo na velike razdalje. Za prvo se mi zdijo električna vozila super, za drugo pa malo (ali precej) manj.
I feel your pain in to kar pises absolutno drzi.

Ampak pri regulaciji elektromotorja se pogovarjamo o strahovito osnovnih zadevah.

Recimo preklapljanje med navitji, regulacijo moci. To so zadeve ki rabijo en mikrokrmilnik in zmogljivo mocnostno elektroniko, kompleksnost podobna enemu ABS sistemu. Pa ze sedaj imas pri bencinskem motorju en kup elektronike, ki stima motor glede na rezim voznje (krmilnik s katerim je recimo goljufal VW) in je bistveno bolj kompleksna.