Strani: 1

kzupanc sporočil: 10.519
[#2681946] 03.11.17 11:15
Odgovori   +    12
Zakaj bi zapravili 3 milijarde za poglobitev? Pa kdo je tu nor, da sploh piše o tem?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2682186] 04.11.17 14:52 · odgovor na: (#2682096)
Odgovori   +    7
[denac]
> [kzupanc]
> Zakaj bi zapravili 3 milijarde za poglobitev? Pa kdo je tu nor, da sploh piše o tem?

Prej ali slej bo treba železnico poglobiti. Proti koncu 50. let, ko se je pripravljajo podvoze (ali nadvoze) na Dunajski in Celovški, je bila vsa stroka za poglobitev železnice.
Se globoko strinjam, vsi na Financah so bili proti drugemu tiru, ki omogoča nadaljnji razvoj logistike z Luko na čelu, in večkrat sem že apisal, da ravno ta isti nasprotniki razvoja logistike vneto zagovarjajo do 3 miljardno investicijo v poglobitev železnice. Le kakšne nepremičninske računice so v ozadju. Bom rekel samo to, ker se vneto zavzemajo za javno zasebno partnerstvo jih v tej nameri popolnoma podpiram, najdite investitorje in davkoplačevalci bomo rade volje prispevali svoje davke. Toda oprostite, bojim se da je moja denarnica povsem varna!

Umni Kardelj, ki je spravil iz Ljubljane ves javni prevoz na elektriko (tramvaj, trolejbus), je bil proti poglobitvi. Gradilo se je tako, kakor je ukazal "urbanist in gradbeni inženir" ter vseznalec Kardelj. Mesto je ostalo razsekano z železnico in izgubilo pomembne površine nad železnico.
Ne pisat neumnosti in ne žaliti pokojnih, ki nimajo s problematiko nobene povezave. Lahko se EK očita marsikaj, pri odpravi tramvajev in troljebusov pa ni imel NIČ. Pri obeh ukinitvah je šlo samo za to, da so na "tramvaj komandi" ugotovili, da nimajo denarja za investivcije v potrebne nove napajalne postaje. Najprej za tramvaj, kjer se je pojavil tudi problem nivojskega križanja z elektrificirano železnico, nato pa ista storija s troljebusom. Če ni elektrike pač ne morejo voziti. To in nič drugega je bil razlog, poleg tega, da je treba tramvajsko progo plačat, cesta je pa menda zastonj, od boga dana obrina..
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2682273] 05.11.17 11:53 · odgovor na: (#2682235)
Odgovori   +    6
[denac]
A bejž no. V Jugi je bila vsaka malo večja investicija vedno politična odločitev, vedno zadeva politike. Odločali so najvišji. In tako je še danes (2.tir, Magna). Kar spomni se na politične fabrike, ki so propadle (Feni). Novo valjarno na Koroški Beli (Jesenice) je odprl Dolanc (okoli leta 1986). Bil sem zraven, ko je takrat rekel, da se zaveda(mo), da bo valjarna imela izgubo, jeklo bo pa naše!
In dandanes je to velik del odlično delujoče jeklarne, ki so jo neki umni Lojzeki hoteli zapredi rekoč, da je bodočnost v majhnem gospodarstvu.
V zadevi električnega javnega prevoza v Ljubljani so umni politiki ugotovili, da je nafta poceni in bo boljši (cenejši) mestni javni prevoz na nafto. Napajalna postaja je (bil) le izgovor. Stroka je imela drugačne rešitve, tudi glede podvozov (nadvozov), politiki pa glavno besedo. Kardelj je bil pa Ljubljančan.
In v delovanje mestne oblasti se ni kaj preveč vtikal, je imel drugačne, mogoče clo bolj škodljive (ali pa ne?) ideje. Druga stvar pa je, če vse verjameš, kar prebereš v resničnostnih medijih. Res pa je, da so velike investicije, zlasti v infrastrukturo politično požegnane. Saj zato pa imamo politiko, lokalno ali državno. Včasih pač grešijo, kot v primeru tramvaja. Se pa bojim, da kakšne silne stroke za tirni promet v RS nikoli ni bilo in je tudi danes NI.
V razvoj in obnovo tramvaja se po 2. vojni ni prav nič vlagalo. Toliko sem star, da se tega dobro spomnim. Na izgled nov in bolj sodoben voz št.51 je bil le predelan star tramvaj.
Tu imaš pa dokaj prav, sam se tramvajeh ne spomnim, nisem rojen Ljubljančna. vem le to, kar preberem v zgodovinah tramvaja. In v njih ni zaslediti vplivo EK.
Zagreb, Beograd, Sarajevo imajo tramvaj. Zamisli si Zagreb brez tramvaja! Zagreb k sreči ni imel Kardelja.
In vsa ta mesta so bila vsaj 2x večja od Ljubljane....
Naivneži pa padejo na vsak izgovor politikov.
Za ponazoritev, kako so Slovenci zagamani in bolj papeški od papeža. Zajeban folk do amena. Posebno politiki. Kmalu po vojni so vse redovne sestre usmiljenke nagnali iz slovenskih bolnišnic. Beograd jih je sprejel z odprtimi rokami in niso mogel prehvaliti njihove strokovnosti in predanosti.
Pa kaj mene brigajo sestre usmiljenke in njih usoda po vojni, to ni stvar debate. Ko bomo debatirali o usodi uršulink bo pa drugače. Kolikor sem bil pa v bolnišnicah, UKC Lj, UKC Mb, so me civilne srednje in višje švestre ali "bratje" vedno vzorno kvalitetno obravnavale(i), tako da v uršulinkah ne vidim nobene dodane vrednosti. Sicer so pa še vedno zaposlene v UKC, podatki iz prve roke.
Moraš pa biti osebno izjemno prizadet zaradi razno raznih povojnih zunanjih političnih vplivov na tvojo bit, da začenjaštake off-topic teme. Kaj hočemo, enih je samo jamranje, nekateri pa kljub precejšni starosti zremo optimistično v svet.

Strani: 1