Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Mrnjafko]
V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
> Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.

Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
forum.finance.si/?m=...192&single

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2681921

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.11.2017 12:39
[pobalin]
> [Mrnjafko]
> V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.

Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:

> > Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
>
> Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
> forum.finance.si/?m=...192&single
Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.

Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.

Strani: 1