Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tesla razočarala vlagatelje z zamudami in rekordno izgubo
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2681907] 03.11.17 07:39 · odgovor na: (# 2681904)
Problem je in verjetno še dolgo bo shranjevalnik. Vprašanje, če se zadevo sploh da rešiti ali samo ne vemo, kako. Če bi na kakega dizelaša navesili tako na porabo optimirano okolje in za tako ceno, ga noben Tesla po porabi primarne energije ne more ujeti. Saj ste verjetno slišali: za proizvodnjo E-avta in baterij porabiš toliko energije, kot za proizvodnjo diesla in goriva zanj za 8 let. S tem, da so E-baterije po 5-6 letih fuč. Nedaj bože, da si omislijo kako "pametno" praznjenje/polnjenje za potrebe EE sistema. E-avt so, če ne bo preboja (nič pa nanj ne kaže) exotika za petične in ekofundamentaliste brez logike, ki šparajo naravo, pa če ta in vse ostalo crkne. Bajdvej, baje je v teh baterijah huda svinjarija, proti kateri so razni glifosati in to pravi eko-proizvodi.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2681907
Strani: 1
[#2681921] 03.11.17 09:28 · odgovor na: (# 2681907)
[Mrnjafko]Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
> Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
forum.finance.si/?m=...192&single
Strani: 1