Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Avtomobili v nemilosti: iz svetovnih prestolnic jih izrinjajo kot škodljivce. In v Ljubljani?
Strani: 1
sporočil: 967
čas vnosa: 25.10.17 16:08
KOnčno!
Avtomobili absolutno ne sodijo v mestna središča! Kombiji še manj!
Treba jih je dokončno izgnati iz mest!
Podprimo peticijo, da za zgled drugim v Ljubljani znotraj avtocestnega obroča absolutno prepovemo vse te smrdljive kombije, še zlasti kombije reševalcev in gasilcev, ki po Plečnikovi Ljubljani divjajo, kot da bi bili sami na cesti!
Jebelacesta, imamo kup samokolnic, ki po nepotrebnem ždijo v drvarnicah, namesto da bi jih ekološko, trajnostno in brezogljično kot svetel zgled uporabljali za prevoz ponesrečencev v UKC ali pa za prevoz plastenk z vodo za gašenje!
Da o brezobzirnežih, ki kakor da res morajo z kamioni s hrano riniti ampak vse čisto do vrat trgovin znotraj avtocestnega obroča (kot da ne bi mogli parkirati na Dolgem mostu in tiste pakete z zmrznjeno hrano brezogljično odnesti tako, da se vsedejo na avtobus LPP kot vsi ostali!), sploh ne omenjam!
Višek brezobzirnosti do narave, res!
Avtomobili absolutno ne sodijo v mestna središča! Kombiji še manj!
Treba jih je dokončno izgnati iz mest!
Podprimo peticijo, da za zgled drugim v Ljubljani znotraj avtocestnega obroča absolutno prepovemo vse te smrdljive kombije, še zlasti kombije reševalcev in gasilcev, ki po Plečnikovi Ljubljani divjajo, kot da bi bili sami na cesti!
Jebelacesta, imamo kup samokolnic, ki po nepotrebnem ždijo v drvarnicah, namesto da bi jih ekološko, trajnostno in brezogljično kot svetel zgled uporabljali za prevoz ponesrečencev v UKC ali pa za prevoz plastenk z vodo za gašenje!
Da o brezobzirnežih, ki kakor da res morajo z kamioni s hrano riniti ampak vse čisto do vrat trgovin znotraj avtocestnega obroča (kot da ne bi mogli parkirati na Dolgem mostu in tiste pakete z zmrznjeno hrano brezogljično odnesti tako, da se vsedejo na avtobus LPP kot vsi ostali!), sploh ne omenjam!
Višek brezobzirnosti do narave, res!
sporočil: 124
Copenhaven je definitivno mesto prihodnosti. Zaenkrat se ne
obstaja, a mogoce ga nekoc ustanovijo ali pa preimenujejo.
BTW, odlocite se: boste uprabljali slovenska imena mest, originalna ali angleska? Vsakega po malo je smesno in clanek izpade amaterski oz. ocitno je "kopi-pejstan"
BTW, odlocite se: boste uprabljali slovenska imena mest, originalna ali angleska? Vsakega po malo je smesno in clanek izpade amaterski oz. ocitno je "kopi-pejstan"
sporočil: 970
Za začetek bi morali primerjati Ljubljano s kakim podobno majhnim
mestom. Od vseh naštetih je še najmanjši Kobenhavn, pa še ta ima za
2 Ljubljani prebivalcev.
Sicer pa je tako, da dokler bo čakanje v koloni še vedno krajše od vožnje z javnim prometom, se bodo ljudje pač vozili z avtomobili. Prav tako ni za pričakovati, da bomo kdajkoli imeli učinkovit javni prevoz do vsakih rovt.
Sicer pa je tako, da dokler bo čakanje v koloni še vedno krajše od vožnje z javnim prometom, se bodo ljudje pač vozili z avtomobili. Prav tako ni za pričakovati, da bomo kdajkoli imeli učinkovit javni prevoz do vsakih rovt.
sporočil: 13.625
[bacco979]Ne nujno. Pametni telefoni spreminjajo tudi to logiko. Kdor ima tako naravo dela, da lahko kaj opravi na telefonu, mu je javni prevoz vedno boljsa alternativa. Stanje v koloni ni vec izguba casa, he office time.
Sicer pa je tako, da dokler bo čakanje v koloni še vedno krajše od vožnje z javnim prometom, se bodo ljudje pač vozili z avtomobili.
Prav tako ni za pričakovati, da bomo kdajkoli imeli učinkovit javni prevoz do vsakih rovt.To pa vsekakor ne. In prav je tako.
sporočil: 13.625
[rename]True. V vseh post-apokalipticnih filmih pokaze opustoseno velemesto, po ulicah divjajo levi, zombiji, v najboljšem primeru ljudje z nakupovalnimi vozički. Prometnih zamaskov nikoli ne pokazejo :)
Takrat bodo pa tudi cisto drugi problemi, kot kolone v srediscih mest ;-)
sporočil: 970
[Gustl]Drži in vsekakor drži tudi to, da bo moral tudi v Ljubljani postati javni prevoz boljša alternativa.
> [bacco979]
>
> Sicer pa je tako, da dokler bo čakanje v koloni še vedno krajše od vožnje z javnim prometom, se bodo ljudje pač vozili z avtomobili.
Ne nujno. Pametni telefoni spreminjajo tudi to logiko. Kdor ima tako naravo dela, da lahko kaj opravi na telefonu, mu je javni prevoz vedno boljsa alternativa. Stanje v koloni ni vec izguba casa, he office time.
Se strinjam. Vendar ko poslušaš folk, bi radi pa prav to... živeli v zelenem miru v rovtah, zraven pa imeli vso infrastrukturo kot v mestu. Tričetrt ure vožnje na delo je pa že totalen dizaster...
> Prav tako ni za pričakovati, da bomo kdajkoli imeli učinkovit javni prevoz do vsakih rovt.
To pa vsekakor ne. In prav je tako.
sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 26.10.2017 13:50
[Korazijan]... čuj, zdaj pa tukaj oe.finance.si/881930...e-in-plina poglej, kdo so največji proizvajalci nafte in plina, potem pa se vprašaj, kaj ti bodo naredili njihovi lastniki, če jim boš prepovedala prodajo ... khmm, ker si nafte in plina ne bo mogel noben privoščit in ju zato ne bo noben kupil in bodo vsi ostali brez profita ...
To velja samo ob nespremenjenih pogojih. Če bo kdaj nafta po 10 eur za liter, pa ne
sporočil: 13.625
[bacco979]I know :) Sem se pred leti z Vrhnike preselil v Ljubljano, ker mi je bilo predaleč se za vozit. No, takrat se ni bilo pametnih telefonov.
Vendar ko poslušaš folk, bi radi pa prav to... živeli v zelenem miru v rovtah, zraven pa imeli vso infrastrukturo kot v mestu. Tričetrt ure vožnje na delo je pa že totalen dizaster...
Sedaj se, ko sem tam, vrzem na bus in delam.
Strani: 1