Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 26.10.2017 09:21
[crt]
- ej stranke izgubljamo zaradi wtf supporta in manj zasluzimo
- aha, torej moramo se bolj sparat... kje bi pa lahko... ze vem, na supportu
...
Skoda da nisem shranil chat transcripta z tistim Abdullahom iz N26. Spraseval sem ga, kaksen je moj Bankleitzahl (ker tega app eksplicitno ne napise).

In je slo nekako takole (ne spomnim se cisto a sva v anglescini ali nemscini)

Jaz: "My IBAN IS xxxxxxxxxxxxxxxxxx, but I need my Bankleitzahl"
On: "the number of your account is written below your name on the card."
On: "so it is xxxxxxxxxxxx"
... 10 sekund tisine...
On: "No, WAIT, WAIT"
On: "it is 100101111"

v glavnem prej je kar butnil ven nekaj :)

Slo je za dost fortunate scenarij kjer sem moral nemsko govorecemu placniku posredovati podatke, in sem izbral N26 da bi ja bilo ne nesporazuma glede terminologije.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2680885

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
Del supporta ze prevzemajo boti. Malo boljše davcne Vide.

Itak so vecinoma ista vprašanja.

Ko zelis human support, je to lahko ponekod celo drazje (rabis drazji paket).

Strani: 1