Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

crt sporočil: 27.190
Zadnja sprememba: crt 26.10.2017 08:26
[bc123a]
Namrec kontaktiram Nvidiino podporo v nemciji, in se mi oglasi Abdullah ki govori nemsko.
Kontaktiram podporo banke N26 in spet naletim na imigranta.
Pa dvomim da so to "smetarski" jobi.
support je vsekakor smetarski job. seveda z visjim zahtevanim nivojem naucljivosti kot dejanski smetarski, a vendarle. razmerje amortizacija/placilo zelo slabo.

to sicer po moje gre tako:
- kje bomo sparali
- dajmo na supportu, tega itak nihce noce pocet, pa bomo abdullaha zaposlili, bo ful pocen
- ej stranke izgubljamo zaradi wtf supporta in manj zasluzimo
- aha, torej moramo se bolj sparat... kje bi pa lahko... ze vem, na supportu
...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2680877

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 26.10.2017 09:21
[crt]
- ej stranke izgubljamo zaradi wtf supporta in manj zasluzimo
- aha, torej moramo se bolj sparat... kje bi pa lahko... ze vem, na supportu
...
Skoda da nisem shranil chat transcripta z tistim Abdullahom iz N26. Spraseval sem ga, kaksen je moj Bankleitzahl (ker tega app eksplicitno ne napise).

In je slo nekako takole (ne spomnim se cisto a sva v anglescini ali nemscini)

Jaz: "My IBAN IS xxxxxxxxxxxxxxxxxx, but I need my Bankleitzahl"
On: "the number of your account is written below your name on the card."
On: "so it is xxxxxxxxxxxx"
... 10 sekund tisine...
On: "No, WAIT, WAIT"
On: "it is 100101111"

v glavnem prej je kar butnil ven nekaj :)

Slo je za dost fortunate scenarij kjer sem moral nemsko govorecemu placniku posredovati podatke, in sem izbral N26 da bi ja bilo ne nesporazuma glede terminologije.

Strani: 1