32 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
32 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
37 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
1 ura
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
1 ura
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2679853] 20.10.17 10:49
Odgovori   +    5
Zakaj pa ni NLB na lestvici? To, da bilance niso primerljive ni čisto res. Vse so izdelane po enotnih računovodskih standadih. Mislim da je bolj resnica v tem, da je nekaterim malce nerodno, ker so točili solze, zakaj se banka ni šenkala za en letni dobiček. Pa finančana ministrica, ki je dajala odstopne izjave zaradi tega, ker banka ni bila prodana, jojmene joj...
gobim sporočil: 583
[#2679879] 20.10.17 12:22 · odgovor na: vrac (#2679853)
Odgovori   +    3
[vrac]
Zakaj pa ni NLB na lestvici? To, da bilance niso primerljive ni čisto res. Vse so izdelane po enotnih računovodskih standadih. Mislim da je bolj resnica v tem, da je nekaterim malce nerodno, ker so točili solze, zakaj se banka ni šenkala za en letni dobiček. Pa finančana ministrica, ki je dajala odstopne izjave zaradi tega, ker banka ni bila prodana, jojmene joj...
Vrac,...12 points!!!
davorkat sporočil: 299
[#2679901] 20.10.17 13:24
Odgovori   +    9
DSe hecate ko omenjta DARS? Lasko je s 3/4 preveč zaposlenimi in z monopolom, ter posledično predragimi Vinjetami priti na katerokoli lestvico...ceno vinjete lahko dvignejo naslednje leto na 300€, saj nimajo konkurence...pa še prvi na vseh lestvicah bojo.

Predlagam da se lotite ocene DARS (in ostalih monopolistov zaščitenih s strani države. npr elektro, železnice, pošta, ...) iz vidika učinkovitosti. npr. koliko zaposlenih vzdržeuje koliko kilometrov avstrijskih in koliko slovenskih cest, koliko stanejo avstrijkske vinjete za koliko kilometrov avtocest v primerjavi s slovenskimi....to so prtavilne ocene in lestvice za monopoliste, na lestvice prihodkov/dobičkov pa uvrstite izključno podjetja, ki delujejo na trgu.
vrac sporočil: 11.068
[#2679923] 20.10.17 14:00 · odgovor na: davorkat (#2679901)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: vrac 20.10.2017 14:01
[davorkat]
DSe hecate ko omenjta DARS? Lasko je s 3/4 preveč zaposlenimi in z monopolom, ter posledično predragimi Vinjetami priti na katerokoli lestvico...ceno vinjete lahko dvignejo naslednje leto na 300€, saj nimajo konkurence...pa še prvi na vseh lestvicah bojo.

Predlagam da se lotite ocene DARS (in ostalih monopolistov zaščitenih s strani države. npr elektro, železnice, pošta, ...) iz vidika učinkovitosti. npr. koliko zaposlenih vzdržeuje koliko kilometrov avstrijskih in koliko slovenskih cest, koliko stanejo avstrijkske vinjete za koliko kilometrov avtocest v primerjavi s slovenskimi....to so prtavilne ocene in lestvice za monopoliste, na lestvice prihodkov/dobičkov pa uvrstite izključno podjetja, ki delujejo na trgu.
Primerjati cena avstrijskih vinjet z našimi in vzeti kot osnovo kilometre avtocest v posamezni državi je pa milo rečeno popolnoma zgrešeno. Res so avstrijske cenejše, ko pa hočeš priti v Nemčijo, pa plačaš samo za tunele več kot stane primerljiva slovenska. Tako da kritika ni upravičena. Res pravi goljufi so s cestninami Hrvati, Dars je tozadevno skromen. Me pa vsakokrat nasmeji, ko kitiki izgradnje AC križa še danes bluzijo, kako zelo so bile slovenske avtoceste preplačane...

Strani: 1