Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2679853] 20.10.17 10:49
Odgovori   +    5
Zakaj pa ni NLB na lestvici? To, da bilance niso primerljive ni čisto res. Vse so izdelane po enotnih računovodskih standadih. Mislim da je bolj resnica v tem, da je nekaterim malce nerodno, ker so točili solze, zakaj se banka ni šenkala za en letni dobiček. Pa finančana ministrica, ki je dajala odstopne izjave zaradi tega, ker banka ni bila prodana, jojmene joj...
gobim sporočil: 583
[#2679879] 20.10.17 12:22 · odgovor na: vrac (#2679853)
Odgovori   +    3
[vrac]
Zakaj pa ni NLB na lestvici? To, da bilance niso primerljive ni čisto res. Vse so izdelane po enotnih računovodskih standadih. Mislim da je bolj resnica v tem, da je nekaterim malce nerodno, ker so točili solze, zakaj se banka ni šenkala za en letni dobiček. Pa finančana ministrica, ki je dajala odstopne izjave zaradi tega, ker banka ni bila prodana, jojmene joj...
Vrac,...12 points!!!
davorkat sporočil: 299
[#2679901] 20.10.17 13:24
Odgovori   +    9
DSe hecate ko omenjta DARS? Lasko je s 3/4 preveč zaposlenimi in z monopolom, ter posledično predragimi Vinjetami priti na katerokoli lestvico...ceno vinjete lahko dvignejo naslednje leto na 300€, saj nimajo konkurence...pa še prvi na vseh lestvicah bojo.

Predlagam da se lotite ocene DARS (in ostalih monopolistov zaščitenih s strani države. npr elektro, železnice, pošta, ...) iz vidika učinkovitosti. npr. koliko zaposlenih vzdržeuje koliko kilometrov avstrijskih in koliko slovenskih cest, koliko stanejo avstrijkske vinjete za koliko kilometrov avtocest v primerjavi s slovenskimi....to so prtavilne ocene in lestvice za monopoliste, na lestvice prihodkov/dobičkov pa uvrstite izključno podjetja, ki delujejo na trgu.
vrac sporočil: 11.068
[#2679923] 20.10.17 14:00 · odgovor na: davorkat (#2679901)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: vrac 20.10.2017 14:01
[davorkat]
DSe hecate ko omenjta DARS? Lasko je s 3/4 preveč zaposlenimi in z monopolom, ter posledično predragimi Vinjetami priti na katerokoli lestvico...ceno vinjete lahko dvignejo naslednje leto na 300€, saj nimajo konkurence...pa še prvi na vseh lestvicah bojo.

Predlagam da se lotite ocene DARS (in ostalih monopolistov zaščitenih s strani države. npr elektro, železnice, pošta, ...) iz vidika učinkovitosti. npr. koliko zaposlenih vzdržeuje koliko kilometrov avstrijskih in koliko slovenskih cest, koliko stanejo avstrijkske vinjete za koliko kilometrov avtocest v primerjavi s slovenskimi....to so prtavilne ocene in lestvice za monopoliste, na lestvice prihodkov/dobičkov pa uvrstite izključno podjetja, ki delujejo na trgu.
Primerjati cena avstrijskih vinjet z našimi in vzeti kot osnovo kilometre avtocest v posamezni državi je pa milo rečeno popolnoma zgrešeno. Res so avstrijske cenejše, ko pa hočeš priti v Nemčijo, pa plačaš samo za tunele več kot stane primerljiva slovenska. Tako da kritika ni upravičena. Res pravi goljufi so s cestninami Hrvati, Dars je tozadevno skromen. Me pa vsakokrat nasmeji, ko kitiki izgradnje AC križa še danes bluzijo, kako zelo so bile slovenske avtoceste preplačane...

Strani: 1