Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Ne ignorirajte strategije za alternativna goriva

Strani: 1 2 3

notomi sporočil: 768
[#2679637] 19.10.17 09:11
Odgovori   +    0
Ni problema za nas drzavljane. Meni bo se bolj lustno voziti el avto z dosegom vsaj dobrih 500 km. Le distribucija in prikljucki tudi v garazah vecstanovanjskih stavb ki se zdaj gradijo naprimer. Pa pametne ptice bi morali uvoziti iz severa kot je vceraj lepo povedal Boscarol..
bc123a sporočil: 48.253
[#2679638] 19.10.17 09:20
Odgovori   +    4
Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo puhlic.

Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Gustl sporočil: 13.625
[#2679642] 19.10.17 09:25 · odgovor na: bc123a (#2679638)
Odgovori   +    2
[bc123a]

Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Ce opisem situacijo v Münchnu...

K elektrifikaciji bo najbolj pripomoglo zmanjševanje potrebe po lastnem vozilu.
Sele potem bo to resna alternativa.

Rabis pa maso za to. Tega Slovenija nima.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679647] 19.10.17 09:39 · odgovor na: Gustl (#2679642)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
>
> Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".

Ce opisem situacijo v Münchnu...

K elektrifikaciji bo najbolj pripomoglo zmanjševanje potrebe po lastnem vozilu.
Sele potem bo to resna alternativa.

Rabis pa maso za to. Tega Slovenija nima.
Elektrifikacija prometa je del dekarbonizacije. Proces je sestavljen iz vrste stvari. Med najpomembnejšimi je spreminjanje navad, tudi v prometu, kar pomeni tudi opuščanje imetja lastnega avta. Pri dekarbonizaciji pa ne gre pa samo za e-avte. V Nemčiji, zlasti na severu, se veliko vlaga v vodikov pogon. Krepitev plinskega pogona kot vmesna stopnja. Tu so tudi car-sharing, uvajanje različnih oblik javnega prevoza, itd.

Predvsem pa to odpira vrsto poslovnih priložnosti pri iskanju tehničnih rešitev. Številna slovenska podjetja so to vzela zelo zares. Jasno, da ne gre čez noč, proces bo trajal desetletja. Na vse to skušam opozoriti na portalu oe.finance.si.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679650] 19.10.17 10:01 · odgovor na: bc123a (#2679638)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo puhlic.

Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Zakaj pa se kot poznavalec štroma ne vključite v iskanje rešitev?
najobj sporočil: 31.867
[#2679653] 19.10.17 10:11 · odgovor na: BorutHocevar (#2679650)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 19.10.2017 10:12
[hocevarb]
> [bc123a]
> Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo puhlic.
>
> Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Zakaj pa se kot poznavalec štroma ne vključite v iskanje rešitev?
... eh, pa saj je bc123a lepo napisal, da vsaki dan išče rešitev, kam bo parkiral svoj avto ...

P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679654] 19.10.17 10:13 · odgovor na: najobj (#2679653)
Odgovori   +    0
[najobj]
P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
Ravno takrat so izzivi največji :-)
najobj sporočil: 31.867
[#2679655] 19.10.17 10:17 · odgovor na: BorutHocevar (#2679654)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 19.10.2017 10:18
[hocevarb]
> [najobj]
> P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
Ravno takrat so izzivi največji :-)
... ne, takrat je čas, da se politiki vrnejo v osnovno šolo in obnovijo poštevanko ...
Gustl sporočil: 13.625
[#2679656] 19.10.17 10:20 · odgovor na: BorutHocevar (#2679647)
Odgovori   +    0
Ja, se strinjam, da mora "vizija 20XX" vsebovati pravzaprav "kako se bomo premikali" in ne samo "na kaj bo slo".

Situacija:
Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679657] 19.10.17 10:26 · odgovor na: najobj (#2679655)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [hocevarb]
> > [najobj]
> > P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...

> Ravno takrat so izzivi največji :-)

... ne, takrat je čas, da se politiki vrnejo v osnovno šolo in obnovijo poštevanko ...
Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen. Prav zato je zdaj čas za tehnike. Za iskanje tehničnih rešitev in poslovnih priložnosti. Če hočete: morda tehniki še nikoli doslej niso imeli toliko priložnosti, da obogatijo.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679658] 19.10.17 10:28 · odgovor na: Gustl (#2679656)
Odgovori   +    1
[Gustl]
Situacija:
Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
Nekatere stvari se dogajajo ful hitro
bc123a sporočil: 48.253
[#2679690] 19.10.17 12:31 · odgovor na: BorutHocevar (#2679650)
Odgovori   +    6
[hocevarb]
> [bc123a]
> Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo puhlic.
>
> Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".

Zakaj pa se kot poznavalec štroma ne vključite v iskanje rešitev?
Zato ker jih v okviru tehnologij, ki so na voljo, pac ni.

Zakaj mislite so ob vsem trudu in miljardam emisije CO2 tam, kjer so? Zato ker se tisti, ki so prebrisani, lepo vkljucijo v spil, ki ga v velikem delu poganjajo taksne ali drugacne subvencije, vsi lepo pojemo in plesemo, na koncu pa zmagajo naravna pravila.

Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".

No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".

Se razumeva?
bc123a sporočil: 48.253
[#2679691] 19.10.17 12:32 · odgovor na: BorutHocevar (#2679657)
Odgovori   +    5
[hocevarb]
Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen. Prav zato je zdaj čas za tehnike. Za iskanje tehničnih rešitev in poslovnih priložnosti. Če hočete: morda tehniki še nikoli doslej niso imeli toliko priložnosti, da obogatijo.
Ta denar je umazan. Pridobljen na podlagi nerealisticnih obljub.
bc123a sporočil: 48.253
[#2679694] 19.10.17 12:34 · odgovor na: BorutHocevar (#2679657)
Odgovori   +    2
[hocevarb]
> [najobj]
> > [hocevarb]
> > > [najobj]
> > > P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
>
> > Ravno takrat so izzivi največji :-)
>
> ... ne, takrat je čas, da se politiki vrnejo v osnovno šolo in obnovijo poštevanko ...

Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen.
Povraten bo takoj, ko bo kaksen vecji izpad, ali pa celo redukcije.

Mimogrede: energypost.eu/german...s-go-away/
crt sporočil: 27.121
[#2679695] 19.10.17 12:34 · odgovor na: bc123a (#2679690)
Odgovori   +    4
[bc123a]
Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".
vecna klasika www.youtube.com/watc...KorP55Aqvg
bc123a sporočil: 48.253
[#2679696] 19.10.17 12:36 · odgovor na: crt (#2679695)
Odgovori   +    1
[crt]
> [bc123a]
> Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
> No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".

vecna klasika www.youtube.com/watc...KorP55Aqvg
Tocno to.
bc123a sporočil: 48.253
[#2679698] 19.10.17 12:43 · odgovor na: Gustl (#2679656)
Odgovori   +    8
[Gustl]
Ja, se strinjam, da mora "vizija 20XX" vsebovati pravzaprav "kako se bomo premikali" in ne samo "na kaj bo slo".

Situacija:
Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Ce bi zivel na Dunaju, v Pragi, v Munchnu ali v Berlinu, ne bi imel tega problema. Morda celo ne bi imel avta.

Tisto kar nam pamenjakovici prodajajo kot "dekarbonizacijo" je ze sama urbanizacija resila tam, kjer je gostota poselitve dovolj velika, in infrastruktura razvita.

Podzemska zeleznica in tramvaji vozijo na elektriko ze stoletje, bi rekel.

Ce kaj sovrazim so eko-bio-friki ki bi zeleli v bajtici sredi narave, zrli eko-bio-brezglutensko hrano, so ful za eko bio, v praksi pa kupujejo v Lidlu in se za zabavo vozijo v center ljubljane, kjer parkirajo pred mojim blokom.
najobj sporočil: 31.867
[#2679700] 19.10.17 12:54 · odgovor na: bc123a (#2679698)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 19.10.2017 12:57
[bc123a]
> [Gustl]
> Ja, se strinjam, da mora "vizija 20XX" vsebovati pravzaprav "kako se bomo premikali" in ne samo "na kaj bo slo".
>
> Situacija:
> Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Ce bi zivel na Dunaju, v Pragi, v Munchnu ali v Berlinu, ne bi imel tega problema. Morda celo ne bi imel avta.

Tisto kar nam pamenjakovici prodajajo kot "dekarbonizacijo" je ze sama urbanizacija resila tam, kjer je gostota poselitve dovolj velika, in infrastruktura razvita.

Podzemska zeleznica in tramvaji vozijo na elektriko ze stoletje, bi rekel.

Ce kaj sovrazim so eko-bio-friki ki bi zeleli v bajtici sredi narave, zrli eko-bio-brezglutensko hrano, so ful za eko bio, v praksi pa kupujejo v Lidlu in se za zabavo vozijo v center ljubljane, kjer parkirajo pred mojim blokom.
... čuj, pa saj za okolje je isti kurac, če te s sharing prevozom nekdo nekam zapelje, ali pa se tja zapelješ sam ...

P.S.: rahlo dvomim, da bo toti sharing kdaj tako učinkovit, da bo poleg šoferja v vsakem trenutku v avto napolnil 4 ljudi, ki bodo želeli na isto destinacijo ... khmm, ker jaz imam avto glih zato, da sem neodvisen od kogarkoli in se peljem kamorkoli kdajkoli mi paše in vejamem, da nisem edini ...
bobek13 sporočil: 4.301
[#2679701] 19.10.17 13:06 · odgovor na: crt (#2679695)
Odgovori   +    1
[crt]
> [bc123a]
> Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
> No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".

vecna klasika www.youtube.com/watc...KorP55Aqvg
ROTFL...

:-)))))))

lpA
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2679718] 19.10.17 14:30 · odgovor na: BorutHocevar (#2679647)
Odgovori   +    3
[hocevarb]
Elektrifikacija prometa je del dekarbonizacije. Proces je sestavljen iz vrste stvari. Med najpomembnejšimi je spreminjanje navad, tudi v prometu, kar pomeni tudi opuščanje imetja lastnega avta.
Moram reči, da mi ta ton/mindset nikakor ni všeč.
"Ljudstvo, spremenili boste svoje navade - or else!"
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2679719] 19.10.17 14:31 · odgovor na: bc123a (#2679698)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Ce kaj sovrazim so eko-bio-friki ki bi zeleli v bajtici sredi narave, zrli eko-bio-brezglutensko hrano, so ful za eko bio, v praksi pa kupujejo v Lidlu in se za zabavo vozijo v center ljubljane, kjer parkirajo pred mojim blokom.
Haha, you fuckin' nailed it!
dz1975 sporočil: 2.264
[#2679735] 19.10.17 16:13
Odgovori   +    1
El. vozila špilajo, dokler jih subvencionirajo kupci bencina in bencinskih avtomobil. Proizvajalci prodajajo el. avte z vsaj 10.000 EUR po kosu, kar seveda zaračunajo kupcem ostalih vozil (dokler je delež el. vozil par procentov to ne predstavlja večje težava), država pa vrže še 7.500 EUR, kar itak pokrijemo davkoplačevalske ovce...
bc123a sporočil: 48.253
[#2679737] 19.10.17 16:28 · odgovor na: BorutHocevar (#2679658)
Odgovori   +    2
[hocevarb]
> [Gustl]
> Situacija:
> Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.

Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
Nekatere stvari se dogajajo ful hitro
Kolikorat ste se peljali s temi avti? Ce se nikoli odskrolajte navzdol.


























Res? Na kaksni skali? Jaz sem zelo pogosta taxi stranka. Mislim, ZELO.

Sem videl pred tehnoloskim parkom parkirane tele avtke.

avant2go.com/

Sem videl lokacije parkiranih. Sem bil se bolj navdusen.

Potem sem pa rekel, ok dajmo se registrirati, evo kreditne kartice... in odkril da je zadeva uber komplicirana, moras tja priti podpisat pogodbo, pa v tecaj za voznjo njihovih avtov moras iti, in tako naprej.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679741] 19.10.17 16:56 · odgovor na: bc123a (#2679737)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [hocevarb]
> > [Gustl]
> > Situacija:
> > Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
>
> Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
> Nekatere stvari se dogajajo ful hitro

Kolikorat ste se peljali s temi avti? Ce se nikoli odskrolajte navzdol.
Petkrat.


Sem videl pred tehnoloskim parkom parkirane tele avtke.

avant2go.com/

Sem videl lokacije parkiranih. Sem bil se bolj navdusen.

Potem sem pa rekel, ok dajmo se registrirati, evo kreditne kartice... in odkril da je zadeva uber komplicirana, moras tja priti podpisat pogodbo, pa v tecaj za voznjo njihovih avtov moras iti, in tako naprej.
Procedura ni tako zapletena, vzame pa res nekaj časa. Opravil sem jo predvsem zaradi firbca, ker me zanimajo novosti.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679747] 19.10.17 17:26 · odgovor na: bc123a (#2679690)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Zakaj mislite so ob vsem trudu in miljardam emisije CO2 tam, kjer so? Zato ker se tisti, ki so prebrisani, lepo vkljucijo v spil, ki ga v velikem delu poganjajo taksne ali drugacne subvencije, vsi lepo pojemo in plesemo, na koncu pa zmagajo naravna pravila.

Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".

No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".

Se razumeva?
Pri subvencijah je tako: oboji, fosilni in zeleni se borijo za državni denar. To se je fajn videlo v volilni kampanji v ZDA: Clintonova je napovedala odpravo subvencij za fosilna goriva, Trump za obnovljive vire
oe.finance.si/884919...energetiko

Koliko je enih in drugih? Podatki za obnovljive vire so znani in transparentni. V Sloveniji dobrih sto milijonov na leto. Podatki o subvencijah za fosilna goriva so netransparentni, ker jih plačujemo posredno, na primer kot stroške zaradi onesnaženega zraka ipd. IMF je izračunal, da smo leta 2015 v Sloveniji plačali za dobro milijardo evrov subvencij za fosilna goriva: oe.finance.si/883481...ardo-evrov

Skratka, oboji, zeleni in fosilni, se prebrisano vključujeo v špil za naš denar.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679749] 19.10.17 17:47 · odgovor na: bc123a (#2679694)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [hocevarb]
> Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen.

Povraten bo takoj, ko bo kaksen vecji izpad, ali pa celo redukcije.
Redukcija lahko proces zapiranja umazanih elektrarn upočasni, ne more pa ga povsem ustaviti.

Mimogrede: energypost.eu/german...s-go-away/
Ja, Nemci so se pač odločili, da so nuklearke bolj nevarne od termoelektrarn in upočasnili proces dekarbonizacije energetike. Niso pa ga ustavili.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679750] 19.10.17 17:48 · odgovor na: anon-20668 (#2679718)
Odgovori   +    2
[matjazfinance]
> [hocevarb]
> Elektrifikacija prometa je del dekarbonizacije. Proces je sestavljen iz vrste stvari. Med najpomembnejšimi je spreminjanje navad, tudi v prometu, kar pomeni tudi opuščanje imetja lastnega avta.

Moram reči, da mi ta ton/mindset nikakor ni všeč.
"Ljudstvo, spremenili boste svoje navade - or else!"
Mene spominja na kampanjo za odvajanje kajenja :-)
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2679761] 19.10.17 19:03 · odgovor na: BorutHocevar (#2679749)
Odgovori   +    4
[hocevarb]
> [bc123a]
> > [hocevarb]
> > Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen.

>
> Povraten bo takoj, ko bo kaksen vecji izpad, ali pa celo redukcije.

Redukcija lahko proces zapiranja umazanih elektrarn upočasni, ne more pa ga povsem ustaviti.

>
> Mimogrede: energypost.eu/german...s-go-away/

Ja, Nemci so se pač odločili, da so nuklearke bolj nevarne od termoelektrarn in upočasnili proces dekarbonizacije energetike. Niso pa ga ustavili.
Ma kakšna dekarbonizacija neki....

Ogljik je osnovni gradnik življenja.

Brez njega ni organskih molekul...torej živih bitij.

Brez ogljika v naravi je kot bi zidal hišo brez ceglov...samo z malto.
Gustl sporočil: 13.625
[#2679766] 19.10.17 19:13 · odgovor na: (#2679762)
Odgovori   +    0
[rename]
I> [hocevarb]
> > [Gustl]
> > Situacija:
> > Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
>
> Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
> Nekatere stvari se dogajajo ful hitro

Ja, ampak se uro povej.
Vecina rabi avto, da se pripelje v sluzbo in potem nazaj domov.
Zato me ne cudi, da jih ima Gustl 9 na voljo....ampak bistveno vprasanje je kdaj so na voljo?

Trenutno jih je 21.
Ce se v Ljubljano vsak dan pripelje 10.000 avtov, bo seveda ponudbe veliko....cez dan.
Potem pa mora teh 10.000 priti domov in ponoci v spalnih naseljih car sharing po mojem ne bo ravno blestel?
Saj ni govora o tem, da bo to absolutna zamenjava. Del v mozaiku. Ljubljana je po mojem premajhna, da bi to bilo zelo razširjeno kmalu. Ampak... Bomo videli..
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2679767] 19.10.17 19:15 · odgovor na: (#2679762)
Odgovori   +    0
[rename]
> [hocevarb]
> > [Gustl]
> > Situacija:
> > Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
>
> Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
> Nekatere stvari se dogajajo ful hitro

Ja, ampak se uro povej.
Vecina rabi avto, da se pripelje v sluzbo in potem nazaj domov.
Zato me ne cudi, da jih ima Gustl 9 na voljo....ampak bistveno vprasanje je kdaj so na voljo?
Ce se v Ljubljano vsak dan pripelje 10.000 avtov, bo seveda ponudbe veliko....cez dan.
Potem pa mora teh 10.000 priti domov in ponoci v spalnih naseljih car sharing po mojem ne bo ravno blestel?
Ni cilj šeringa avtov, da ne boš potreboval lastnega avta. Morda pa boš zaradi delitve dvakrat razmislil, ali potrebuješ tretji družinski avto. Morda boš tako razmišljal celo o možnosti, da shajaš brez drugega družinskega avta. Morda se bo izkazalo, da je LJ premajhna za tako storitev. Ne vem.

Jaz sem ga vzel dvakrat za na intervju v LJ. Ker me je prišlo ceneje kot taksi. Verjetno bi ga vzel tudi za na Brnik. To je zaenkrat to. Lahko se kaj izcimi, lahko pa ne.

Strani: 1 2 3