Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ne ignorirajte strategije za alternativna goriva
sporočil: 768
Ni problema za nas drzavljane. Meni bo se bolj lustno voziti el
avto z dosegom vsaj dobrih 500 km. Le distribucija in prikljucki
tudi v garazah vecstanovanjskih stavb ki se zdaj gradijo naprimer.
Pa pametne ptice bi morali uvoziti iz severa kot je vceraj lepo
povedal Boscarol..
sporočil: 48.253
Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral
tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo
puhlic.
Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
sporočil: 13.625
[bc123a]Ce opisem situacijo v Münchnu...
Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
K elektrifikaciji bo najbolj pripomoglo zmanjševanje potrebe po lastnem vozilu.
Sele potem bo to resna alternativa.
Rabis pa maso za to. Tega Slovenija nima.
sporočil: 1.534
[Gustl]Elektrifikacija prometa je del dekarbonizacije. Proces je sestavljen iz vrste stvari. Med najpomembnejšimi je spreminjanje navad, tudi v prometu, kar pomeni tudi opuščanje imetja lastnega avta. Pri dekarbonizaciji pa ne gre pa samo za e-avte. V Nemčiji, zlasti na severu, se veliko vlaga v vodikov pogon. Krepitev plinskega pogona kot vmesna stopnja. Tu so tudi car-sharing, uvajanje različnih oblik javnega prevoza, itd.
> [bc123a]
>
> Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Ce opisem situacijo v Münchnu...
K elektrifikaciji bo najbolj pripomoglo zmanjševanje potrebe po lastnem vozilu.
Sele potem bo to resna alternativa.
Rabis pa maso za to. Tega Slovenija nima.
Predvsem pa to odpira vrsto poslovnih priložnosti pri iskanju tehničnih rešitev. Številna slovenska podjetja so to vzela zelo zares. Jasno, da ne gre čez noč, proces bo trajal desetletja. Na vse to skušam opozoriti na portalu oe.finance.si.
sporočil: 1.534
[bc123a]Zakaj pa se kot poznavalec štroma ne vključite v iskanje rešitev?
Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo puhlic.
Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 19.10.2017 10:12
[hocevarb]
> [bc123a]
> Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo puhlic.
>
> Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Zakaj pa se kot poznavalec štroma ne vključite v iskanje rešitev?... eh, pa saj je bc123a lepo napisal, da vsaki dan išče rešitev, kam bo parkiral svoj avto ...
P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
sporočil: 1.534
[najobj]Ravno takrat so izzivi največji :-)
P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 19.10.2017 10:18
[hocevarb]
> [najobj]
> P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
Ravno takrat so izzivi največji :-)... ne, takrat je čas, da se politiki vrnejo v osnovno šolo in obnovijo poštevanko ...
sporočil: 13.625
Ja, se strinjam, da mora "vizija 20XX" vsebovati pravzaprav "kako
se bomo premikali" in ne samo "na kaj bo slo".
Situacija:
Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Situacija:
Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
sporočil: 1.534
[najobj]Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen. Prav zato je zdaj čas za tehnike. Za iskanje tehničnih rešitev in poslovnih priložnosti. Če hočete: morda tehniki še nikoli doslej niso imeli toliko priložnosti, da obogatijo.
> [hocevarb]
> > [najobj]
> > P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
> Ravno takrat so izzivi največji :-)
... ne, takrat je čas, da se politiki vrnejo v osnovno šolo in obnovijo poštevanko ...
sporočil: 1.534
[Gustl]Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
Situacija:
Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Nekatere stvari se dogajajo ful hitro
sporočil: 48.253
[hocevarb]Zato ker jih v okviru tehnologij, ki so na voljo, pac ni.
> [bc123a]
> Strategijo bom kot uporabnik avta in poznavalec stroma ignoriral tako dolgo, dokler ne bo v njej resnih resitev, ne samo puhlic.
>
> Avto parkiram v ljubljanskem blokovskem naselju, kjer je tezko dobiti ze parkirni prostor, kaj sele "polnilno mesto".
Zakaj pa se kot poznavalec štroma ne vključite v iskanje rešitev?
Zakaj mislite so ob vsem trudu in miljardam emisije CO2 tam, kjer so? Zato ker se tisti, ki so prebrisani, lepo vkljucijo v spil, ki ga v velikem delu poganjajo taksne ali drugacne subvencije, vsi lepo pojemo in plesemo, na koncu pa zmagajo naravna pravila.
Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".
Se razumeva?
sporočil: 48.253
[hocevarb]Ta denar je umazan. Pridobljen na podlagi nerealisticnih obljub.
Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen. Prav zato je zdaj čas za tehnike. Za iskanje tehničnih rešitev in poslovnih priložnosti. Če hočete: morda tehniki še nikoli doslej niso imeli toliko priložnosti, da obogatijo.
sporočil: 48.253
[hocevarb]Povraten bo takoj, ko bo kaksen vecji izpad, ali pa celo redukcije.
> [najobj]
> > [hocevarb]
> > > [najobj]
> > > P.S.: ko politiki zapirajo zmogljive "umazane" elektrarne in hkrati povečujejo porabo "čiste" elektrike, je težko iskati rešitve ...
>
> > Ravno takrat so izzivi največji :-)
>
> ... ne, takrat je čas, da se politiki vrnejo v osnovno šolo in obnovijo poštevanko ...
Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen.
Mimogrede: energypost.eu/german...s-go-away/
sporočil: 27.123
[bc123a]vecna klasika www.youtube.com/watc...KorP55Aqvg
Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".
sporočil: 48.253
[crt]Tocno to.
> [bc123a]
> Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
> No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".
vecna klasika www.youtube.com/watc...KorP55Aqvg
sporočil: 48.253
[Gustl]Ce bi zivel na Dunaju, v Pragi, v Munchnu ali v Berlinu, ne bi imel tega problema. Morda celo ne bi imel avta.
Ja, se strinjam, da mora "vizija 20XX" vsebovati pravzaprav "kako se bomo premikali" in ne samo "na kaj bo slo".
Situacija:
Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Tisto kar nam pamenjakovici prodajajo kot "dekarbonizacijo" je ze sama urbanizacija resila tam, kjer je gostota poselitve dovolj velika, in infrastruktura razvita.
Podzemska zeleznica in tramvaji vozijo na elektriko ze stoletje, bi rekel.
Ce kaj sovrazim so eko-bio-friki ki bi zeleli v bajtici sredi narave, zrli eko-bio-brezglutensko hrano, so ful za eko bio, v praksi pa kupujejo v Lidlu in se za zabavo vozijo v center ljubljane, kjer parkirajo pred mojim blokom.
sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 19.10.2017 12:57
[bc123a]
> [Gustl]
> Ja, se strinjam, da mora "vizija 20XX" vsebovati pravzaprav "kako se bomo premikali" in ne samo "na kaj bo slo".
>
> Situacija:
> Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Ce bi zivel na Dunaju, v Pragi, v Munchnu ali v Berlinu, ne bi imel tega problema. Morda celo ne bi imel avta.... čuj, pa saj za okolje je isti kurac, če te s sharing prevozom nekdo nekam zapelje, ali pa se tja zapelješ sam ...
Tisto kar nam pamenjakovici prodajajo kot "dekarbonizacijo" je ze sama urbanizacija resila tam, kjer je gostota poselitve dovolj velika, in infrastruktura razvita.
Podzemska zeleznica in tramvaji vozijo na elektriko ze stoletje, bi rekel.
Ce kaj sovrazim so eko-bio-friki ki bi zeleli v bajtici sredi narave, zrli eko-bio-brezglutensko hrano, so ful za eko bio, v praksi pa kupujejo v Lidlu in se za zabavo vozijo v center ljubljane, kjer parkirajo pred mojim blokom.
P.S.: rahlo dvomim, da bo toti sharing kdaj tako učinkovit, da bo poleg šoferja v vsakem trenutku v avto napolnil 4 ljudi, ki bodo želeli na isto destinacijo ... khmm, ker jaz imam avto glih zato, da sem neodvisen od kogarkoli in se peljem kamorkoli kdajkoli mi paše in vejamem, da nisem edini ...
sporočil: 4.301
[crt]ROTFL...
> [bc123a]
> Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
> No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".
vecna klasika www.youtube.com/watc...KorP55Aqvg
:-)))))))
lpA
sporočil: 3.976
[hocevarb]Moram reči, da mi ta ton/mindset nikakor ni všeč.
Elektrifikacija prometa je del dekarbonizacije. Proces je sestavljen iz vrste stvari. Med najpomembnejšimi je spreminjanje navad, tudi v prometu, kar pomeni tudi opuščanje imetja lastnega avta.
"Ljudstvo, spremenili boste svoje navade - or else!"
sporočil: 3.976
[bc123a]Haha, you fuckin' nailed it!
Ce kaj sovrazim so eko-bio-friki ki bi zeleli v bajtici sredi narave, zrli eko-bio-brezglutensko hrano, so ful za eko bio, v praksi pa kupujejo v Lidlu in se za zabavo vozijo v center ljubljane, kjer parkirajo pred mojim blokom.
sporočil: 2.264
El. vozila špilajo, dokler jih subvencionirajo kupci bencina in
bencinskih avtomobil. Proizvajalci prodajajo el. avte z vsaj 10.000
EUR po kosu, kar seveda zaračunajo kupcem ostalih vozil (dokler je
delež el. vozil par procentov to ne predstavlja večje težava),
država pa vrže še 7.500 EUR, kar itak pokrijemo davkoplačevalske
ovce...
sporočil: 48.253
[hocevarb]Kolikorat ste se peljali s temi avti? Ce se nikoli odskrolajte navzdol.
> [Gustl]
> Situacija:
> Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
Nekatere stvari se dogajajo ful hitro
Res? Na kaksni skali? Jaz sem zelo pogosta taxi stranka. Mislim, ZELO.
Sem videl pred tehnoloskim parkom parkirane tele avtke.
avant2go.com/
Sem videl lokacije parkiranih. Sem bil se bolj navdusen.
Potem sem pa rekel, ok dajmo se registrirati, evo kreditne kartice... in odkril da je zadeva uber komplicirana, moras tja priti podpisat pogodbo, pa v tecaj za voznjo njihovih avtov moras iti, in tako naprej.
sporočil: 1.534
[bc123a]Petkrat.
> [hocevarb]
> > [Gustl]
> > Situacija:
> > Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
>
> Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
> Nekatere stvari se dogajajo ful hitro
Kolikorat ste se peljali s temi avti? Ce se nikoli odskrolajte navzdol.
Procedura ni tako zapletena, vzame pa res nekaj časa. Opravil sem jo predvsem zaradi firbca, ker me zanimajo novosti.
Sem videl pred tehnoloskim parkom parkirane tele avtke.
avant2go.com/
Sem videl lokacije parkiranih. Sem bil se bolj navdusen.
Potem sem pa rekel, ok dajmo se registrirati, evo kreditne kartice... in odkril da je zadeva uber komplicirana, moras tja priti podpisat pogodbo, pa v tecaj za voznjo njihovih avtov moras iti, in tako naprej.
sporočil: 1.534
[bc123a]Pri subvencijah je tako: oboji, fosilni in zeleni se borijo za državni denar. To se je fajn videlo v volilni kampanji v ZDA: Clintonova je napovedala odpravo subvencij za fosilna goriva, Trump za obnovljive vire
Zakaj mislite so ob vsem trudu in miljardam emisije CO2 tam, kjer so? Zato ker se tisti, ki so prebrisani, lepo vkljucijo v spil, ki ga v velikem delu poganjajo taksne ali drugacne subvencije, vsi lepo pojemo in plesemo, na koncu pa zmagajo naravna pravila.
Veliko inzenirjev je v svojem delu moralo kdaj stranki reci "oprostite, ampak pod vasimi pogoji resitev ne obstaja".
No, ce imas tecno in butasto stranko z veliko denarja (vlade & drzave), potem se prej ali slej najde nekdo, ki rece, "kar dajte denar, bomo ze zrihtali".
Se razumeva?
oe.finance.si/884919...energetiko
Koliko je enih in drugih? Podatki za obnovljive vire so znani in transparentni. V Sloveniji dobrih sto milijonov na leto. Podatki o subvencijah za fosilna goriva so netransparentni, ker jih plačujemo posredno, na primer kot stroške zaradi onesnaženega zraka ipd. IMF je izračunal, da smo leta 2015 v Sloveniji plačali za dobro milijardo evrov subvencij za fosilna goriva: oe.finance.si/883481...ardo-evrov
Skratka, oboji, zeleni in fosilni, se prebrisano vključujeo v špil za naš denar.
sporočil: 1.534
[bc123a]
> [hocevarb]
> Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen.
Redukcija lahko proces zapiranja umazanih elektrarn upočasni, ne more pa ga povsem ustaviti.
Povraten bo takoj, ko bo kaksen vecji izpad, ali pa celo redukcije.
Ja, Nemci so se pač odločili, da so nuklearke bolj nevarne od termoelektrarn in upočasnili proces dekarbonizacije energetike. Niso pa ga ustavili.
Mimogrede: energypost.eu/german...s-go-away/
sporočil: 1.534
[matjazfinance]Mene spominja na kampanjo za odvajanje kajenja :-)
> [hocevarb]
> Elektrifikacija prometa je del dekarbonizacije. Proces je sestavljen iz vrste stvari. Med najpomembnejšimi je spreminjanje navad, tudi v prometu, kar pomeni tudi opuščanje imetja lastnega avta.
Moram reči, da mi ta ton/mindset nikakor ni všeč.
"Ljudstvo, spremenili boste svoje navade - or else!"
sporočil: 10.796
[hocevarb]Ma kakšna dekarbonizacija neki....
> [bc123a]
> > [hocevarb]
> > Tega seveda ne bodo naredili. Proces zapiranja umazanih elektrarn je nepovraten, čeprav zelo počasen.
>
> Povraten bo takoj, ko bo kaksen vecji izpad, ali pa celo redukcije.
Redukcija lahko proces zapiranja umazanih elektrarn upočasni, ne more pa ga povsem ustaviti.
>
> Mimogrede: energypost.eu/german...s-go-away/
Ja, Nemci so se pač odločili, da so nuklearke bolj nevarne od termoelektrarn in upočasnili proces dekarbonizacije energetike. Niso pa ga ustavili.
Ogljik je osnovni gradnik življenja.
Brez njega ni organskih molekul...torej živih bitij.
Brez ogljika v naravi je kot bi zidal hišo brez ceglov...samo z malto.
sporočil: 13.625
[rename]
I> [hocevarb]
> > [Gustl]
> > Situacija:
> > Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
>
> Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
> Nekatere stvari se dogajajo ful hitro
Ja, ampak se uro povej.
Vecina rabi avto, da se pripelje v sluzbo in potem nazaj domov.
Zato me ne cudi, da jih ima Gustl 9 na voljo....ampak bistveno vprasanje je kdaj so na voljo?
Trenutno jih je 21.
Ce se v Ljubljano vsak dan pripelje 10.000 avtov, bo seveda ponudbe veliko....cez dan.Saj ni govora o tem, da bo to absolutna zamenjava. Del v mozaiku. Ljubljana je po mojem premajhna, da bi to bilo zelo razširjeno kmalu. Ampak... Bomo videli..
Potem pa mora teh 10.000 priti domov in ponoci v spalnih naseljih car sharing po mojem ne bo ravno blestel?
sporočil: 1.534
[rename]Ni cilj šeringa avtov, da ne boš potreboval lastnega avta. Morda pa boš zaradi delitve dvakrat razmislil, ali potrebuješ tretji družinski avto. Morda boš tako razmišljal celo o možnosti, da shajaš brez drugega družinskega avta. Morda se bo izkazalo, da je LJ premajhna za tako storitev. Ne vem.
> [hocevarb]
> > [Gustl]
> > Situacija:
> > Trenutno imam v radiju 400 m od stanovanja 9 sharing vozil na voljo, 4 so bencin/dizel, ostala elektrika in hydrogen.
>
> Še jaz imam dva šering-avta v tem radiju, pa sem v Štepanjcu. :-)
> Nekatere stvari se dogajajo ful hitro
Ja, ampak se uro povej.
Vecina rabi avto, da se pripelje v sluzbo in potem nazaj domov.
Zato me ne cudi, da jih ima Gustl 9 na voljo....ampak bistveno vprasanje je kdaj so na voljo?
Ce se v Ljubljano vsak dan pripelje 10.000 avtov, bo seveda ponudbe veliko....cez dan.
Potem pa mora teh 10.000 priti domov in ponoci v spalnih naseljih car sharing po mojem ne bo ravno blestel?
Jaz sem ga vzel dvakrat za na intervju v LJ. Ker me je prišlo ceneje kot taksi. Verjetno bi ga vzel tudi za na Brnik. To je zaenkrat to. Lahko se kaj izcimi, lahko pa ne.