Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[0221EF13]
Nebuloze.
Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.

Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.
Vaša vprašanja so zelo na mestu. Na reševanje takšnih težav se pripravljajo v distribucijah in tudi v družbi ELES. Z nekaterimi se dogovarjam za poročanje o takšnih projektih. Nekatera razmišljanja distribucij so povzeta tu:
oe.finance.si/886026...m-konceptu

Smisel strategije o altenativnih virih je tudi v tem, da se pospeši iskanje rešitev za boodoče probleme. Brez panike, bi rekel Švejk :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2679167

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.810
[hocevarb]
> [0221EF13]
> Nebuloze.
> Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
> Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
> Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
> Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
> Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
> Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.
>
> Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
> In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.

Vaša vprašanja so zelo na mestu. Na reševanje takšnih težav se pripravljajo v distribucijah in tudi v družbi ELES. Z nekaterimi se dogovarjam za poročanje o takšnih projektih. Nekatera razmišljanja distribucij so povzeta tu:
oe.finance.si/886026...m-konceptu

Smisel strategije o altenativnih virih je tudi v tem, da se pospeši iskanje rešitev za boodoče probleme. Brez panike, bi rekel Švejk :-)
Ne boš verjel Borut, ampak rešitev za ta problem imajo proizvajalci Bakra (manj Aluminija).
0221EF13 sporočil: 143
Izpostavil sem samo primer, ki je navezan na razvod energije, ki je trenutno nerealen in v 10 letih+ niti približno ne bo rešen - samo poglejte koliko časa se je čakalo na 400kV daljnovod iz NEKa.

Drugi del problema je na plečih končnega porabnika - kako bo izgledala polnilnica v garaži? Namreč, trenutno ni nič.
Potrebno je pripeljati (verjetno 3fazni) kabel iz stanovanja do garaže po skupnih prostorih - kako se bo to urejalo?
Ali bodo garaže pripravljene na povečano požarno ogroženost zaradi polnilnic in li-ion baterij. Za plinska vozila so nekatere garaže prepovedane, bo mogoče tako, da li-ion avto ne bo smel v garažo?
Namreč eksplozija li-ion baterij je realnost. Sporščajo se pa izredno strupeni plini, pa še vse skupaj fino gori.
Bo potrebno uvesti nove protipožarne sisteme, ki jih sedaj ni?

Problemov veliko, rešitve pa vse po vrsti gostilniške.

Strani: 1