5 min
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
25 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
25 min
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
43 min
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
45 min
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
1 ura
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
2 uri
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
2 uri
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
2 uri
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
3 ure
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
4 ure
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
4 ure
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
4 ure
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)
4 ure
Klet Vipava 1894 ima novega enologa
6 ur
Volitve na Hrvaškem: HDZ 61 mandatov, SDP 42 1
9 ur
Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral
9 ur
(intervju) Bruno Paing, inštitut CEA-Leti: Z našo napravo je paralizirana oseba spet shodila
16 ur
(Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg? 2
16 ur
V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto 3

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202165 sporočil: 970
[Glavni forum] Tema: Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024
[#2678132] 11.10.17 09:49 · odgovor na: slovenecnb1 (#2678069)
Odgovori   +    2
[slovenecnb1]

Bela Krajina nima razen Akrapoviča in Adrie nobene industije koji k jim bo tunel to je tako drago d abi moralo biti svetovno gospodarsko razvito d as eto povrne...........itak brez veze ta Slovenija je zblojena totalno
Se pravi je zate rešitev, da Bela krajina še naprej ostane gospodarsko in infrastrukturno slepo črevo Slovenije?

V osnovi se (cestna) infrastruktura ne gradi zato, ker bi sama po sebi prinašala nek hud donos. Gradi se bolj zato, da bi ga na nek srednji in daljši rok sploh omogočila. Bela krajina zagotovo ne rabi avtoceste, ampak ena spodobno široka dvopasovnica z nivojskimi križanji bi se pa v 21. stoletju že spodobila.