15 min
EU letos za projekte varovanja okolja letos namenja 571 milijonov evrov
2 uri
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
3 ure
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
4 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 3
5 ur
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
8 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
9 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
10 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
11 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
11 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
22 ur
Najbolj brani članki danes
23 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
1 dan
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 dan
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 6
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 11.10.2017 00:09
[Korazijan]
Sem dodala, kako so se generatorji znašli na Brniku, lpNataša
Dobro, ker je to v bistvu pravo bistvo zgodbe.

In slabo, ker je zdaj članek brez repa in glave, saj ni jasno, kaj počne v članku toliko hvale o GE, če gre za opremo firme APR Energy, ki ima z GE samo nekakšno partnerstvo, sicer pa je menda lastniško neodvisna. BTW, APR je ob ustanovitvi firme leta 2001 pomenilo Alstom Power Rentals.

Jože Pučnik je še vedno brez strešic. A se je za to boril?
Še glede Sovjetske zveze: je bil jugo jugoslovanski ali srbski avto?
Kakor za koga. V Sloveniji je veljal za srbski avto, ker mi smo bili jugoübermenschi in si take aljkavosti ne bi privoščili niti v socializmu. Pa zato, ker smo imeli domača IMV in Cimos, kjer so delali/sestavljali francoske avte, ki so bili po imidžu boljši od italijanskih, za pravoverne je bil pa itak najboljši NSU in potem VW, čeprav samo iz Sarajeva. Sploh je pa to vprašanje povsem neumestno, ker nihče pri zdravi pameti (pri nas) ne bi pisal o jugoslovanskem Jugu.

Če ste ob Antonovu An-124 za vsako ceno morali dodati nekaj zgodovinsko povednega, bi bilo bolje dodati njegovo ime Ruslan, ki je bilo zelo publicirano in se ga vsaj starejši zato dobro spomnimo. Zelo verjetno je tudi, da An-124 na slikah ni samo last ukrajinske družbe ampak je bil proizveden že v samostojni Ukrajini. Za mojo občutljivo pobalinsko dušo in v današnjih razmerah je vaša sovjetska insinuacija v naslovu skrajno neokusna in brezobzirna, čeprav je zgodovinsko resnična. Ampak prav tako zgodovinsko resnično in obenem objestno zavajajoče bi bilo napisati npr., da sta Boeing 747 in F-15 McNamarova aviona.

Lp, pobalin

P.S.: A propos Puerto Rico - ste bili pod vtisom ene od nedavnih eskapad slavnega slovenskega zeta? :-)
www.youtube.com/watc...8hbMA8wNN8

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2678112

Strani: 1

anon-338578 sporočil: 4
čas vnosa: 11.10.17 15:03
Tovariš pobalin, letala ukrajinske firme Antonov Design Bureau so v povprečju stara okrog 30 let, narejena pa so bila še pred razpadom Sovjetske zveze v ukrajinskem mestu Gostomel pri Kijevu. 7 jih je takšnih, ki se ponašajo z različico 124 in tale, ki nas obiskuje je pač zadnji od njih. Firma ima tudi enega AN-225 Mryia, ki pa je tudi edini dokončan. Ob teh dveh tipih je zanimiv še turbopropelerski AN-22, ki je tudi obnovljen in ga občasno uporabljajo. Tega bi bilo pa zares imenitno videti in predvsem slišati.
Kar se pa Jožeta Pučnika tiče naj lepo počiva v miru. Si je zaslužil. Za nas, ki smo z letališčem na zgornjem Brniku gor rasli bo pa vedno in samo Brn'k, pa če se vsi na glavo postavite.
Korazijan sporočil: 386
Če GE ne bi proizvajal na Madžarskem, se ti generatorji ne bi znašli na Brniku - ne glede na APR.
Glede strešic pri Jože Pučnik - to pa je, verjetno, nastalo pri indeksiranju fotografije v foto bazo in do tam je dolga pot, mislim, da program tam celo ne prepoznava šumnikov, tako da prosim za razumevanje

Strani: 1