Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 11.10.2017 00:09
[Korazijan]
Sem dodala, kako so se generatorji znašli na Brniku, lpNataša
Dobro, ker je to v bistvu pravo bistvo zgodbe.

In slabo, ker je zdaj članek brez repa in glave, saj ni jasno, kaj počne v članku toliko hvale o GE, če gre za opremo firme APR Energy, ki ima z GE samo nekakšno partnerstvo, sicer pa je menda lastniško neodvisna. BTW, APR je ob ustanovitvi firme leta 2001 pomenilo Alstom Power Rentals.

Jože Pučnik je še vedno brez strešic. A se je za to boril?
Še glede Sovjetske zveze: je bil jugo jugoslovanski ali srbski avto?
Kakor za koga. V Sloveniji je veljal za srbski avto, ker mi smo bili jugoübermenschi in si take aljkavosti ne bi privoščili niti v socializmu. Pa zato, ker smo imeli domača IMV in Cimos, kjer so delali/sestavljali francoske avte, ki so bili po imidžu boljši od italijanskih, za pravoverne je bil pa itak najboljši NSU in potem VW, čeprav samo iz Sarajeva. Sploh je pa to vprašanje povsem neumestno, ker nihče pri zdravi pameti (pri nas) ne bi pisal o jugoslovanskem Jugu.

Če ste ob Antonovu An-124 za vsako ceno morali dodati nekaj zgodovinsko povednega, bi bilo bolje dodati njegovo ime Ruslan, ki je bilo zelo publicirano in se ga vsaj starejši zato dobro spomnimo. Zelo verjetno je tudi, da An-124 na slikah ni samo last ukrajinske družbe ampak je bil proizveden že v samostojni Ukrajini. Za mojo občutljivo pobalinsko dušo in v današnjih razmerah je vaša sovjetska insinuacija v naslovu skrajno neokusna in brezobzirna, čeprav je zgodovinsko resnična. Ampak prav tako zgodovinsko resnično in obenem objestno zavajajoče bi bilo napisati npr., da sta Boeing 747 in F-15 McNamarova aviona.

Lp, pobalin

P.S.: A propos Puerto Rico - ste bili pod vtisom ene od nedavnih eskapad slavnega slovenskega zeta? :-)
www.youtube.com/watc...8hbMA8wNN8