Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Ljubljano se vsak dan pripelje sto tisoč ljudi, mnogi po nepotrebnem
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 10.519
[Glavni forum]
Tema: "V Ljubljano se vsak dan pripelje 100 tisoč ljudi, mnogi po nepotrebnem"
[#2677930] 10.10.17 09:54 · odgovor na: (# 2677925)
[#2677930] 10.10.17 09:54 · odgovor na: (# 2677925)
[alek14]Za mesta je pomembno, da je čim manj lokalnega zastrupljanja, za kolesarjenje varne kolesarske steze itd. To sem želel omeniti. Ne vem pa, če je smiselno računati okoljski vpliv na način, da se prihranjeni denar od vožnje nameni za druge potrebe, ki spet onesnažujejo?
> [kzupanc]
> To je pa povsem na počez. Marsikaj je okoljsko manj sporno kot vožnja z avtomobilom na fosilna goriva.
Niti ne. Problem so indirektni vplivi. Pri vožnji z avtom je večina okoljskega vpliva avto in ne gorivo. Pa še pri gorivu je 2/3 cene država. Opa. Kakšen je okoljski vpliv države? Izkaže se, da je povprečen. Kar pač ljudje z državnim denarjem kupijo (penzije, plače JU itd.).
Pri avtu je dobra tretjina material, ostalo so dobički, plače, gorivo, zavarovanja in spet država. Tako, da avto niti ne izstopa preveč od povprečja. Ker so davki veliki lahko mirne duše za vsako stvar oceniš okoljski vpliv iz cene in energijske intenzitete (kWh na € BDP) dotične države in njene strukture preskrbe s surovinami in energijo.