Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
[lencep]
Ne razumem zakaj vsi toliko pametujete in nakladate. Zavedajmo se, da je Slovenija po osamosvojitvi postala v Evropi železniško slepo črevo - tako prometno kot tehnično.Glede potniškega prometa popolno, kar se tovornega tiče pa tudi ni veliko bolje, saj so nas že vse glavne in moderne prometnice obšle.
Kam lahko človek danes še potuje brez prestopanja na najbližji postaji v tujini - pa še to samo enkrat ali najveš dvakrat dnevno! Če komu ni kaj jasno, si naj ogleda vozne rede v Trstu, Beljaku ali Celovcu, Grace in Budimpešti. Pri nas pa bomo kmalu morali uvesti spalnike za prevoz potnikov iz enega konca Slovenije na drugi konec.
Drugi tir iz Kopra ni rešitev, saj se konča pri Divači, naprej pa ... . Nove vlakovne kompozicije prav tako niso nikakršna rešitev, marveč zapravljanje denarja, kateri bi moral iti v obnovo prog in spremljajoče infrastrukture. Žal pa se je denar na veliko zapravljal in zažiral že od osamosvojitve dalje. Le dajatve pod krinko modernizacije železnic so rasle in še rastejo.
Če sem realen in pogledamo na celotno sliko realno imap popolnoma prav. Žal se nas obravnava tudi tako. Tudi težave z garniturami so žal posledica tega. Nedopustno je, da smo mi preiskusni zajčki za učenje na napakah. Sočasno pa so res posamezniki izrabljali to stanje vse od osamosvojitve naprej. Sliko imamo sedaj v garniturah za katere trdijo, da niso primerne in imamo primere, kjer nesmejo vlaki ustavljati, ker so peroni nevarni.

Sam mislim, da je rešitev za nastalo sutiacijo ta, da se poišče garniture, katere bodo primerne za našo konfiguracijo terena in stanje na progi.