1 ura
Kako visoke dividende bodo letos izplačale banke v Sloveniji?
1 ura
Cinkarna: Dividendo bomo predlagali, 17. maja bo znano, kolikšno 2
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 9
2 uri
Dubaj: po besnem deževju in poplavah na cestah vlada prometni kaos, na letališču zastoji
2 uri
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
2 uri
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
3 ure
S kozmetiko nad vrste
3 ure
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 3
3 ure
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
4 ure
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 3
4 ure
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2) 1
4 ure
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
4 ure
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 2
4 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 4
4 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
5 ur
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
5 ur
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
5 ur
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
5 ur
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
6 ur
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
[MarijanMacek]
> [darko32]
> SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
> Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.

In ne pozabi,nekateri bi vložili 4 milijared v poglobitev, ki v končni fazi ne bi kaj dosti prinesla žel. prometu v Sloveniji. Istočasno so pa proti dobri miljardi za 2 TDK, ki omogoča nadaljnje povečevanje luškega prometa. Razumi kdor more
>
> Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi.

Novi peroni se grade v skladu z evropskimi predpisi, kar je pogoj za EU sofinanciranje. Torej ti je zdaj jasno, da mi ne moremo graditi peronov po lastnih željah, vsaj na koridorju ne. Problem je le, če stari vlaki ne ustrezajo novim predpisom. Pa ni velik strošek vgraditi nova vrata s premično rampo ob reviziji starih, novi bodo pa itak ustrezali novim specifikacijam.

>
>Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.

Tega pa človek v luči prejšnih odgovorov ne razme.

>
> Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
> CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.

Uradno ni bilo nikjer rečeno, da bodo strai tir ven vrgli. To je bilo objavljeno le na na strabneh nekih civilnih inicijativ! Se pa dela na tem, da se reševalni predori zgrade v polnem profilu in se omogoči kasnejša gradnja drugega tira. Šele potem se lahko staro progo ukine, verjetno bo pa ta tir še kar precej časa služil prometu.
Poglej oslarijo, katero se gremo.
Naroamo garniture, katere so naročene bolj po domače in to brez nekega plana. Že ob naročilu SIMENSOV se je lepo vedelo, da se bodo morali peroni posodabljati. TOrej s eje SIMENSE naročilo bolj po domače in zato ni nihče odgovoarjal. Sedaj pa se dela panika z nekimi izvlečnimi stopnicami. Sam osebno ne vidim neke rešitve v tem, saj je problem v krivini in nagibu garniture, ker se ista stopnica zarije pod 0 točko perona.

Glede poglobitve proge skozi Ljubljano pa je takšna ideja popolnoma zgrešena za naš žep, saj nimamo toliko denarja, da bi naredili kot tunel.

Glede proge za KOPER pa res ne razumem kdo se dela norca iz koga. Javno se govori, da se stara proga po končani izgradnji odstrani iz prometa in nadmesti z kolesarsko stezo. Če so tvoje trditve točne pomeni, da je LEBEN, MES,CERAR in ostali javno zavajali ljudi. Sočasno pa povzročajo škodo tudi železniškemu prometu, kjer javno ustvarjajo sliko, da so na železnicah sami goljufi in prevaranti.

Zato predlagam, da se pozanimaš o izjavah in slikovnih prikazih regulacije prometa med DIVAČO in KOPROM. Zato je neverjetno kaj bi storili posamezniki samo da bi ostali pri koritu. Sočasno pa ti predlagam, da greš lepo do tistih domačinov na tem koncu, kjer so jim obljubili boljše življenje.