Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.

Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi. Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.

Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.