Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1011Arist sporočil: 1.037
[bobek13]
> [1011Arist]
>
> Večkrat sem že pokazal primer parkiranja:
> Primer: Če imamo implementirano parkiranje: 100 uporabnikov, 100 parkirnih mest, cena 1 € in podjetje izda 100 žetonov => vrednost žetona je 1 €. Kupci so kupili žeton po 1 €, da so lahko parkirali. Podjetje je z zbranimi 100 € naredilo aplikacijo in v npr. enem letu dobilo nove uporabnike in nove parkirne kapacitete. Sedaj ima 200 parkirnih mest, 200 uporabnikov, cena parkiranja je še vedno 1 €. Ker je izdanih le 100 žetonov, mora biti cena parkiranja v žetonih sedaj 0,5. Žeton je tako po enem letu vreden 2 €. Zaradi povečanja prometa za 100 %, se notranja vrednost žetona poveča za 100 %. Zato je to win win položaj, imamo boljše pogoje parkiranja, ustvarijo se nove dejavnosti, podporniki, ki so kupili žeton na začetku ob izdaji, pa dobijo rast vrednosti "podpore", vezano na promet novega podjetja.
>


Ne mislite da zajebava, in nimam Facebooka tak da niti nisem poskušal prebrat linkanih testov(pa je morda tam notri lepo pojasnjeno?) tako da bom vseeno vprašal nekaj na tem primeru parkirišča...

Na kakšen način je to podjetje dobilo nove podpornike/uporabnike če ni izdalo novih "kripto kovancev" ?
Podjetje, ki je izdelalo aplikacijo (nekateri imenujejo cel sistemu tudi protokol) je samo posrednik med lastniki parkirišč in tistimi, ki želijo parkirati. Podjetje za to svojo storitev dobiva provizijo plačljivo v žetonih. Podjetje proda samo prvo izdajo žetonov podpornikom (vlagateljem), da izgradi protokol. V nadaljevanju lahko podporniki plačajo storitev parkiranja z žetoni ali pa žetone prodajo potrošnikom, ki želijo parkirati.
Skratka v nadaljevanju podjetje posluje kot vsako podjetje in živi do svojih prihodkov.
Za podjetje so v nadaljevanju pomembni kupci njegovih storitev, ki podjetju plačujejo storitev z obstoječimi že izdanimi žetoni.


In drugo, dalje v textu pišete o deflatornosti "kripto valute" napram evru - torej izhajate iz tega da je "kripto svet" boljši ko je!"paralela" evrskemu/dolarskemu/itd, kako pa ima prednost kot denar/menjalno sredstvo, brez "naslanjanja" na druge trenutne valute, kaj je "dejanska" prednost kriptovalut napram trenutnemu denarnemu sistemu?
Ja statistika kaže, da je povprečni donos zagonskih podjetih (vključno s propadlimi) 2,5 krat večji od povprečja vseh.
Tukaj je citat iz enega od člankov:
"1. ustanovim podjetje (kot je slovenska praksa) in dvajset let počasi rastem z zadržanimi dobički in bančnim financiranjem in npr. v tem času postane podjetje v izključno moji lasti vredno milijon €.
2. Če je bila ideja pred 20 leti odlična, bi bilo tako podjetje v ZDA po 20 letih lahko veliko 50 milijard, ustanovitelj pa bi bil solastnik delčka tega mega podjetja. Zato so tam že prej ugotovili, da se mogoče idejo podpreti v prvi fazi zagonskega podjetja s poslovimi angeli, v drugi s skladi tveganega kapitala nato pa sledi M&A ali IPO izhod za investitorje iz druge in tretje faze. Hitra rast dobrih zagotavlja več delovnih mest in učinkovitejšo alokacijo resursov družbe. To potrjujejo podatki iz AJPES poročila o poslovanju podjetij v Sloveniji v letu 2016. Če se podjetje v dvajsetih letih delovanja:
a. samostojno razvije do malega podjetja, ima v povprečju 28 zaposlenih in 4 milijone € premoženja in prihodkov,

b. skupaj s soinvestitorji razvije do velikega podjetja, ima v povprečju 360 zaposlenih in 100 milijonov premoženja in prihodkov
Družbeni interes za podpiranje razvoja zagonskih podjetij
Za družbo je bolje, da se 10 podjetij razvije v solastništvu v velika tudi, če jih ob tem 90 propade, saj je v družbi v takem primeru 30 % več zaposlenih, na kakovostnejših delovnih mestih, ki prinašajo 2,5 krat več prihodkov, davkov in v družbi je tudi 2,5 krat več premoženja teh podjetij."
To so argumetni, ki sem jih navedel v čanku Blockcahin ekosisem III. del

Če želite branju o tem nameniti slabo uro, vam lahko pošljem pdf teh osmih člankov.