Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bobek13 sporočil: 4.301
[1011Arist]

Večkrat sem že pokazal primer parkiranja:
Primer: Če imamo implementirano parkiranje: 100 uporabnikov, 100 parkirnih mest, cena 1 € in podjetje izda 100 žetonov => vrednost žetona je 1 €. Kupci so kupili žeton po 1 €, da so lahko parkirali. Podjetje je z zbranimi 100 € naredilo aplikacijo in v npr. enem letu dobilo nove uporabnike in nove parkirne kapacitete. Sedaj ima 200 parkirnih mest, 200 uporabnikov, cena parkiranja je še vedno 1 €. Ker je izdanih le 100 žetonov, mora biti cena parkiranja v žetonih sedaj 0,5. Žeton je tako po enem letu vreden 2 €. Zaradi povečanja prometa za 100 %, se notranja vrednost žetona poveča za 100 %. Zato je to win win položaj, imamo boljše pogoje parkiranja, ustvarijo se nove dejavnosti, podporniki, ki so kupili žeton na začetku ob izdaji, pa dobijo rast vrednosti "podpore", vezano na promet novega podjetja.

Ne mislite da zajebava, in nimam Facebooka tak da niti nisem poskušal prebrat linkanih testov(pa je morda tam notri lepo pojasnjeno?) tako da bom vseeno vprašal nekaj na tem primeru parkirišča...

Na kakšen način je to podjetje dobilo nove podpornike/uporabnike če ni izdalo novih "kripto kovancev" ?

In drugo, dalje v textu pišete o deflatornosti "kripto valute" napram evru - torej izhajate iz tega da je "kripto svet" boljši ko je!"paralela" evrskemu/dolarskemu/itd, kako pa ima prednost kot denar/menjalno sredstvo, brez "naslanjanja" na druge trenutne valute, kaj je "dejanska" prednost kriptovalut napram trenutnemu denarnemu sistemu?

Se opravičujem če je ta drugo vprašanje preveč zmede, ma je*Iga, saj sem sam orenk zmeden..

:-)

LpA