Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 28.09.2017 11:00
A samo meni smrdi po metodologiji TEŠ6?
Čas za nakupe vlakov ni najboljši, ker imajo evropski proizvajalci zasedene zmogljivosti, predvsem za naročnike iz Azije, pravi Dušan Mes. Nekaterim ne ustrezajo razmeroma kratki roki dobave.
In Mes to zdaj blekne ne da bi z očesom trenil?! Je bil razpis prirejen? Ali so ga dali ven ne da bi se sploh razgledali, kakšno je stanje na trgu? P#z&@, kje jaz živim!

Tudi za TEŠ6 so pisarili, da čas ni bil najboljši, ker je bilo povpraševanja veliko. Ko je bil nekaj let kasneje čas za cene in pogoje menda veliko boljši, so nas rdeče-črni mandarini, njihovi strici iz ozadja in klienti že do vratu potisnili v blato.
Na SŽ so razpis za potniške vlake napovedovali že nekaj let. Po daljših usklajevanjih je družba SŽ – Potniški promet 1. junija letos končno objavila razpis za nakup 25 novih potniških vlakov, z možnostjo nakupa dodatnih 25. Okvirno 150 milijonov evrov vredna naložba v vozna sredstva naj bi bila največja v zgodovini našega potniškega prometa.
Tudi TEŠ6 so kuhali nekaj let, šlo je za verjetno največjo energetsko naložbo v samostojni Sloveniji, skuhali so jo na višku konjunkture, podpis pogodbe opravili eno leto pred volitvami, pogodbo s francosko firmo pa podredili švicarskim sodiščem.
www.delo.si/assets/i...00_00.html
Dvonadstropne vlake naj bi potrebovali, ker so v konicah veliki navali potnikov - denimo proti Kranju, Jesenicam ali Zasavju.
A res? Zakaj pa morajo biti dvonadstropni, zakaj ne podaljšani? Naj bi pojasnjevali strokovni avtorji strokovnega portala T&I.
Pet dizelskih pa bodo uporabljali na progah, ki niso elektrificirane, denimo proti Kamniku, Kočevju ali na bohinjski progi.
A na Dolenjsko bodo pa vozili samo s starimi garniturami? Ali sta kočevska in bohinjska proga potniško bolj pomembni od dolenjske?

Itak pa sem se na tole spako od članka priklikal preko portala Izvozniki (izvozniki.finance.si/) ker me je zanimalo, kaj ima teševsko mešetarjenje s potniškimi vlaki SŽ skupnega s "projektom podpore slovenskim izvoznikom in promocije izvoza Slovenije". Mogoče gre za to, da se iste stvari ponuja na več menijih, da glupa raja misli, koliko vsebin sproducira kolektiv Časnika Finance.