5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
[andrej71]
> [darko32]
>
> Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.

Vagoni so višje nad tiri in imajo vrata na koncu, tako da tam tega problema ni. Problem so nizkopodne garniture. Ja, Desiroji brez izvlečnih stopnic so za določene postaje z 550mm peroni neprimerni.

> Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu.

Če stopnica zamrzne je z njo nekaj narobe, ravno tako kot če zamrznejo vrata. Pri normalno vzdrževanih vlakih se ne bi smelo dogajati.
Izvlečne stopnice nebodo rešile problema, če je folirano zgrajen preron. Zato se nihče nebo javil ,da bi nam prodal takšne vlake in si nakopal sramoto, če pa lahko serijske vlake proda za enako ceno drugje.

Zato menim, da je potrebno upoštevati konfiguracijo terena in graditi postajališča tako, da nebo teh problemov. 90% vseh problemov je v tem, ker gre za folirano postavitev peronov. Lahko bi se peroni prestavili nekaj metrov bolj v ravnino in nebi bilo problemov. Ne pa da se prav v največji krivini.

Glede vrat pa naslednje: Ko se greš malo okrog vidiš kaj se dogaja. Pozimi pride do zamrznitve vrat in to ob dejstvu, da nimaš izvlečnih stopnic. Ko bi imel še te bi 90% vrat bilo v okvari. Žal se tega problema zavedajo vsi proizvajlci, kateri dajo na svoje ime.