Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-84062 sporočil: 1.393
[darko32]

Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.
Vagoni so višje nad tiri in imajo vrata na koncu, tako da tam tega problema ni. Problem so nizkopodne garniture. Ja, Desiroji brez izvlečnih stopnic so za določene postaje z 550mm peroni neprimerni.
Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu.
Če stopnica zamrzne je z njo nekaj narobe, ravno tako kot če zamrznejo vrata. Pri normalno vzdrževanih vlakih se ne bi smelo dogajati.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675601

Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
[andrej71]
> [darko32]
>
> Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.

Vagoni so višje nad tiri in imajo vrata na koncu, tako da tam tega problema ni. Problem so nizkopodne garniture. Ja, Desiroji brez izvlečnih stopnic so za določene postaje z 550mm peroni neprimerni.

> Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu.

Če stopnica zamrzne je z njo nekaj narobe, ravno tako kot če zamrznejo vrata. Pri normalno vzdrževanih vlakih se ne bi smelo dogajati.
Izvlečne stopnice nebodo rešile problema, če je folirano zgrajen preron. Zato se nihče nebo javil ,da bi nam prodal takšne vlake in si nakopal sramoto, če pa lahko serijske vlake proda za enako ceno drugje.

Zato menim, da je potrebno upoštevati konfiguracijo terena in graditi postajališča tako, da nebo teh problemov. 90% vseh problemov je v tem, ker gre za folirano postavitev peronov. Lahko bi se peroni prestavili nekaj metrov bolj v ravnino in nebi bilo problemov. Ne pa da se prav v največji krivini.

Glede vrat pa naslednje: Ko se greš malo okrog vidiš kaj se dogaja. Pozimi pride do zamrznitve vrat in to ob dejstvu, da nimaš izvlečnih stopnic. Ko bi imel še te bi 90% vrat bilo v okvari. Žal se tega problema zavedajo vsi proizvajlci, kateri dajo na svoje ime.

Strani: 1