Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
[Korazijan]
Samo pri nas? Francoske železnice so kupile 2000 preširokih novih vlakov, zaradi katerih so morali razširiti 13 tisoč platform na regionalnih postajah.

www.telegraph.co.uk/...forms.html
Sem bral o tem problemu. Mislim, da je glavni problem vsepovsod tam,kjer so peroni zgrajeni v krivinah inse pojavi ali preozko mesto ali pa preširoko mesto za izstop ali vstopanje potnikov.

Kolikor sem bral in sem videl, je največji problem tam, kjer so delali remonte in so gradili perone v krivinah, brez upoštevanja lege vzstopnih vrat glede na dolžino vagona. Izvlečne stopnice po moji logiki ne pridejo na vseh peronih v upoštev.
Zelo vesel pa bi bil, da me nekdo prepriča, da je na vozilu dolgem recimo 22 metrov kjer so vrata na sredini pri dvotirni progi na obeh peronih rešitev vstopanja in izstopanja zagotovljena varnost z izvlečnimi stopnicami. Na eni strani se bodo zadele v peron in na drugi strani pa se bodo morale drugače nastavljati. Žal.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675529

Strani: 1

anon-84062 sporočil: 1.393
Čisto do cm natančno ti ne znam povedati, ampak problematičen je najbrž Desirojev srednji vagon, ki ima vrata na sredini in je dolg 15m, ne 22. Pri krivinskem radiju 300m je razlika med špranjo pri vratih na sredini in vrati nad kolesom torej 1/2 * (7.5m)^2/300m = 9cm. Torej imaš zaradi tega v neugodnem primeru 9cm dodatne špranje, kar najbrž ni problem. Pri ostrejših ovinkih visoki peroni niso dovoljeni.

Peroni v ovinkih vsekakor v svetu niso taka redkost.

Strani: 1