Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
[andrej71]
> [darko32]
> Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih.

Neumnost. S peroni ni nič narobe - problem so Siemensovi vlaki, ki so jih takrat naročali brez izvlečnih stopničk, naknadna vgradnja pa bi bila precej draga.

Noben izmed vlakov, ki so sedaj v ponudbi, ne bi imel problemov z novimi peroni.
Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.

Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu. Pozapreti je potrebno vse tiste, kateri delajo z javnim denarjem kot svinja z mehom.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675516

Strani: 1

anon-84062 sporočil: 1.393
[darko32]

Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.
Vagoni so višje nad tiri in imajo vrata na koncu, tako da tam tega problema ni. Problem so nizkopodne garniture. Ja, Desiroji brez izvlečnih stopnic so za določene postaje z 550mm peroni neprimerni.
Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu.
Če stopnica zamrzne je z njo nekaj narobe, ravno tako kot če zamrznejo vrata. Pri normalno vzdrževanih vlakih se ne bi smelo dogajati.

Strani: 1