Strani: 1

anon-285286 sporočil: 79
[#2675215] 25.09.17 15:30
Odgovori   +    10
Slovenija kupuje dizelske vlake?! Neverjetno. Zakaj raje ne ukinejo dizelskih prog in preidejo na avtobuse, ki so cenejši in pa še fleksibilnejši.
0430ABAKU sporočil: 1.775
[#2675218] 25.09.17 15:38 · odgovor na: anon-285286 (#2675215)
Odgovori   +    18
Kakšne pa naj kupujejo? Treba si je ogledati železniško postajo v enem od večjih slovenskih mest - Novem mestu. Tam očitno že vozijo brezžični vlaki. Žic ni sploh!
Endimion sporočil: 10.298
[#2675219] 25.09.17 15:42 · odgovor na: 0430ABAKU (#2675218)
Odgovori   +    8
Loh da prek tračnic pa to...

Sam pol na štreko scat ne smeš.

Oziroma lahko.. 1/100 sekunde ti stoji kot še nikoli...

In pol ti dejansko nikoli več ne stoji....

:)

nuff jokes.

Dolenjska proga v celoti in elektrificirana. Zakaj jo nikol niso ne vem...
vrac sporočil: 11.068
[#2675252] 25.09.17 18:05
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: vrac 25.09.2017 18:05
Zakaj ne damo ponudbe za joint venture kakšnemu svetovnemu proizvajalcu vlakov? Če jih zmorejo proizvajati Madžari, smo jih mi še stokrat bolj. Ni kapacitet v Evropi, čas za to je idealen. Samo razmišljam v to smer, morda je moja smer prava?
FIN-379669 sporočil: 7.958
[#2675262] 25.09.17 18:44 · odgovor na: Endimion (#2675219)
Odgovori   +    5
Ker se Dolenjci pri dobri in relativno manj kot drugod obremenjeni avtocestni povezavi (razen predora tik pred Ljubljano) vozijo z avtom (tovornjakom) in ne z vlakom. Pač naložba v Dolenjsko se ne splača. Za sedaj.

Pa še dolenjski koridor za Hrvate nič ne pomeni, ker Zagreb pošilja vlake na sever in severozahod, na Ormož ali skozi Sevnico na Zidani most.

V bistvu so Dolenjci (Belokranjci) res zanimivo slepo železniško črevo, vendar s ta buljšo avtocesto. Prav prijetno se je po njej voziti... Je pa tam pri Sevnici že vse drugače... ampak to je baje že Štajerska. (no tu smo nekje) :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2675277] 25.09.17 19:39 · odgovor na: vrac (#2675252)
Odgovori   +    3
[vrac]
Zakaj ne damo ponudbe za joint venture kakšnemu svetovnemu proizvajalcu vlakov? Če jih zmorejo proizvajati Madžari, smo jih mi še stokrat bolj. Ni kapacitet v Evropi, čas za to je idealen. Samo razmišljam v to smer, morda je moja smer prava?
eee... mogoče zato, ker smo edino fabriko tirnih vozil v Mariboru spravli na kant, prodali in posledično zaprli? ...ali nkaj takega, če se prav spomnem... pa baje svoje čase niti niso bili popolni "lonarbajt abrvezniki". se mi nekje v globinah spomina kotali nekaj o vesteh, da so konec osemdesetih razvijali nov tip tovornega vagona za JŽ in celo podvozja za hitrosti 200+ km/h... no, kakorkoli, se mi zdi, da s tem "stokrat bolj" ne bo nič... žal.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2675283] 25.09.17 20:53 · odgovor na: FIN-379669 (#2675262)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 25.09.2017 20:56
[]
Ker se Dolenjci pri dobri in relativno manj kot drugod obremenjeni avtocestni povezavi (razen predora tik pred Ljubljano) vozijo z avtom (tovornjakom) in ne z vlakom. Pač naložba v Dolenjsko se ne splača. Za sedaj.

Pa še dolenjski koridor za Hrvate nič ne pomeni, ker Zagreb pošilja vlake na sever in severozahod, na Ormož ali skozi Sevnico na Zidani most.

V bistvu so Dolenjci (Belokranjci) res zanimivo slepo železniško črevo, vendar s ta buljšo avtocesto. Prav prijetno se je po njej voziti... Je pa tam pri Sevnici že vse drugače... ampak to je baje že Štajerska. (no tu smo nekje) :)
bedastoča... Dolenjci so kar se prometne infrastrukture tiče takorekoč "od vekomaj" zapostavljeni.... recimo, za to "tabuljšo" avtocesto morali -če vštejemo še cajt Juge, ko je bla ta cesta v svoji prejšnji (smrtonosni) različici dejansko najpomembnejša in najbolj obremenjena cesta v državi- fehtat in moljakat dolga desetletja! pa še te najbrž še lep cajt ne bi dobili, če čist slučajno ne bi bila del evropskega desetega koridorja, ki pa je resnici na ljubo (tudi če večletnih balkanskih vojn niti ne omenjamo), zaradi novih državnih mej "na vsakih 100km" izgubil precej na pretočnosti in posledično na privlačnosti za prometne tokove ;). enako tudi Belokranjci najbrž še par generacij ne bodo videli tiste "tretje razvojne osi"...

z železnico v tiste konce pa je še toliko slabše... po moje elektrike nikoli ne bo videla! vsaj, če lahko sodim po tem kaj se po prevladujočem mnenju v tej državi "splača"! in če je kdaj bila šansa za "svetlejše" čase dolenjsko-belokranjske železnice, je ta minila z drugo svetovno vojno zato, ker jim v kraljevni do njenega začetka ni uspelo do konca naredit proge med Črnomljem in Vrbovskim (proti Reki) in z ex Jugo, ko bi dolenjska proga skupaj s to progo, če bi jo končali, lahko pomenila pomembno prometno povezavo reške luke s centralno in severovzhodno Evropo....

no, v tipično "slovenskm" pogledu je v bistvu fajn, da jim je ni ratalo končat... za koprsko luko ta proga ziher ne bi pomenila nič dobrega in bogsigavedi kakšne peripetije bi s tem "drugim tirom" do koprske luke meli danes?! mogoče bi se na vse pretege kregali o tem ali sploh rabi "prvega" :))... v kakšni pametnejši (in posledično bogatejši) državi pa bi najbrž v čim krajšem času (čitaj, že pred desetletji) zgradili/dokončali obe! prometna infrastruktura dolgoročno prinaša razvoj in denar... in služi stoletja. kar pa v bistvu "relaitivizira" tudi ceno njene izgradnje.
FIN-379669 sporočil: 7.958
[#2675292] 25.09.17 21:38 · odgovor na: drugmirko (#2675283)
Odgovori   +    1
Druže. Najprej napišeš "bedastoča", potem pa mi v vsem pritrdiš. Jesi nešto popio danas?
drugmirko sporočil: 1.301
[#2675294] 25.09.17 22:22 · odgovor na: FIN-379669 (#2675292)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: drugmirko 25.09.2017 22:25
[]
Druže. Najprej napišeš "bedastoča", potem pa mi v vsem pritrdiš. Jesi nešto popio danas?
žal nisem... :)).
drugač pa nisem mislil nič malicioznega... bedastoča pa leti na to, da je avtocesta razlog, da se ne vozijo z vlakom, ker se tudi prej, ko so na avtocesto čakali desetletja -niso!
razlog je v železnici, v katero v bistvu niso kej posebej vlagali od Avstro-Ogrske, ko je bila zgrajena.... kdo bi pa se, če z vlakom za teh "60km" (ali 100, če si Belokranjec) razdalje do Ljubljane rabiš 2.5 ure (ali 3 in pol, če si Belokranjec)...
pa na "se ne splača"... ne splača se marsikaj in kratkoročno se ne splača nobena infrastruktura... še posebej ne prometna (s tem, da pri prometni infrastrukturi "kratkoročno" pomeni vsaj kakšno desetletje ;) )! kaj misliš, kdaj se bo Švicarjem "splačal" 57 kilometrski predor Gotthard za 11 miljard evrov? ;)
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2675298] 26.09.17 00:44 · odgovor na: anon-285286 (#2675215)
Odgovori   +    5
Če zahtevaš od enega ponudnika dvonadstropne garniture (precej eksotična stvar) in dizelske vlake (tudi nimajo vsi), zraven podaš še kup Stadlerjevih specifikacij, je rezultat pričakovan.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2675342] 26.09.17 11:47
Odgovori   +    1
To je bilo za pričakovati. Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih. VSak gleda, da lahko da garancijo in da je njegova proizvodnja čimbolj avomatizirana in je čim manj unikatnih izdelkov. Zaradi majhnosti trga bi morali naši stmeti prav na to. Žal pa so tisti na železnici strmeli k temu, da bi z vozili rešili problem, katerega so povzročili pri šalabjzerskem remontu proge.

Slovenija je država, kjer je veliko hribov in hitrih prehodov iz hriba v dolino ter kratke doline. To pa je problem pri peronih in tukaj so poizkušali očitno rešiti z tem razpisom. Žal takšna politika nebo obrodila sadov.
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2675456] 26.09.17 22:02 · odgovor na: anon-128631 (#2675342)
Odgovori   +    0
[darko32]
Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih.
Neumnost. S peroni ni nič narobe - problem so Siemensovi vlaki, ki so jih takrat naročali brez izvlečnih stopničk, naknadna vgradnja pa bi bila precej draga.

Noben izmed vlakov, ki so sedaj v ponudbi, ne bi imel problemov z novimi peroni.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2675516] 27.09.17 10:01 · odgovor na: anon-84062 (#2675456)
Odgovori   +    1
[andrej71]
> [darko32]
> Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih.

Neumnost. S peroni ni nič narobe - problem so Siemensovi vlaki, ki so jih takrat naročali brez izvlečnih stopničk, naknadna vgradnja pa bi bila precej draga.

Noben izmed vlakov, ki so sedaj v ponudbi, ne bi imel problemov z novimi peroni.
Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.

Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu. Pozapreti je potrebno vse tiste, kateri delajo z javnim denarjem kot svinja z mehom.
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2675601] 27.09.17 13:17 · odgovor na: anon-128631 (#2675516)
Odgovori   +    0
[darko32]

Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.
Vagoni so višje nad tiri in imajo vrata na koncu, tako da tam tega problema ni. Problem so nizkopodne garniture. Ja, Desiroji brez izvlečnih stopnic so za določene postaje z 550mm peroni neprimerni.
Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu.
Če stopnica zamrzne je z njo nekaj narobe, ravno tako kot če zamrznejo vrata. Pri normalno vzdrževanih vlakih se ne bi smelo dogajati.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2675722] 28.09.17 08:33 · odgovor na: anon-84062 (#2675601)
Odgovori   +    1
[andrej71]
> [darko32]
>
> Neverjetno. A potem so vsi vagoni, ki nimajo izvlečnih stopnic neprimerni in potniške garniture, katere nimajo izvlečnih stopnic neprimerne. Pa saj človek več ne more verjeti kam smo prišli.

Vagoni so višje nad tiri in imajo vrata na koncu, tako da tam tega problema ni. Problem so nizkopodne garniture. Ja, Desiroji brez izvlečnih stopnic so za določene postaje z 550mm peroni neprimerni.

> Glavni problem je v tem, ker se je postavilo perone v krivini in posledično je prišlo do nevarne uporabe peronov in vlakov. Sedaj pa se poizkuša prikriti z tem, da se bo vgrajevalo izvlečne stopnice. Me prav zanima kdo bo pa skrbel v zimi in jih čistil, ko bodo zmrznile in nebo izvlečne stopnice na svojem mestu.

Če stopnica zamrzne je z njo nekaj narobe, ravno tako kot če zamrznejo vrata. Pri normalno vzdrževanih vlakih se ne bi smelo dogajati.
Izvlečne stopnice nebodo rešile problema, če je folirano zgrajen preron. Zato se nihče nebo javil ,da bi nam prodal takšne vlake in si nakopal sramoto, če pa lahko serijske vlake proda za enako ceno drugje.

Zato menim, da je potrebno upoštevati konfiguracijo terena in graditi postajališča tako, da nebo teh problemov. 90% vseh problemov je v tem, ker gre za folirano postavitev peronov. Lahko bi se peroni prestavili nekaj metrov bolj v ravnino in nebi bilo problemov. Ne pa da se prav v največji krivini.

Glede vrat pa naslednje: Ko se greš malo okrog vidiš kaj se dogaja. Pozimi pride do zamrznitve vrat in to ob dejstvu, da nimaš izvlečnih stopnic. Ko bi imel še te bi 90% vrat bilo v okvari. Žal se tega problema zavedajo vsi proizvajlci, kateri dajo na svoje ime.
lencep sporočil: 608
[#2677383] 06.10.17 09:07
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: lencep 06.10.2017 09:13
Ne razumem zakaj vsi toliko pametujete in nakladate. Zavedajmo se, da je Slovenija po osamosvojitvi postala v Evropi železniško slepo črevo - tako prometno kot tehnično.Glede potniškega prometa popolno, kar se tovornega tiče pa tudi ni veliko bolje, saj so nas že vse glavne in moderne prometnice obšle.
Kam lahko človek danes še potuje brez prestopanja na najbližji postaji v tujini - pa še to samo enkrat ali najveš dvakrat dnevno! Če komu ni kaj jasno, si naj ogleda vozne rede v Trstu, Beljaku ali Celovcu, Grace in Budimpešti. Pri nas pa bomo kmalu morali uvesti spalnike za prevoz potnikov iz enega konca Slovenije na drugi konec.
Drugi tir iz Kopra ni rešitev, saj se konča pri Divači, naprej pa ... . Nove vlakovne kompozicije prav tako niso nikakršna rešitev, marveč zapravljanje denarja, kateri bi moral iti v obnovo prog in spremljajoče infrastrukture. Žal pa se je denar na veliko zapravljal in zažiral že od osamosvojitve dalje. Le dajatve pod krinko modernizacije železnic so rasle in še rastejo.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2677907] 10.10.17 08:46 · odgovor na: lencep (#2677383)
Odgovori   +    0
[lencep]
Ne razumem zakaj vsi toliko pametujete in nakladate. Zavedajmo se, da je Slovenija po osamosvojitvi postala v Evropi železniško slepo črevo - tako prometno kot tehnično.Glede potniškega prometa popolno, kar se tovornega tiče pa tudi ni veliko bolje, saj so nas že vse glavne in moderne prometnice obšle.
Kam lahko človek danes še potuje brez prestopanja na najbližji postaji v tujini - pa še to samo enkrat ali najveš dvakrat dnevno! Če komu ni kaj jasno, si naj ogleda vozne rede v Trstu, Beljaku ali Celovcu, Grace in Budimpešti. Pri nas pa bomo kmalu morali uvesti spalnike za prevoz potnikov iz enega konca Slovenije na drugi konec.
Drugi tir iz Kopra ni rešitev, saj se konča pri Divači, naprej pa ... . Nove vlakovne kompozicije prav tako niso nikakršna rešitev, marveč zapravljanje denarja, kateri bi moral iti v obnovo prog in spremljajoče infrastrukture. Žal pa se je denar na veliko zapravljal in zažiral že od osamosvojitve dalje. Le dajatve pod krinko modernizacije železnic so rasle in še rastejo.
Če sem realen in pogledamo na celotno sliko realno imap popolnoma prav. Žal se nas obravnava tudi tako. Tudi težave z garniturami so žal posledica tega. Nedopustno je, da smo mi preiskusni zajčki za učenje na napakah. Sočasno pa so res posamezniki izrabljali to stanje vse od osamosvojitve naprej. Sliko imamo sedaj v garniturah za katere trdijo, da niso primerne in imamo primere, kjer nesmejo vlaki ustavljati, ker so peroni nevarni.

Sam mislim, da je rešitev za nastalo sutiacijo ta, da se poišče garniture, katere bodo primerne za našo konfiguracijo terena in stanje na progi.

Strani: 1