12 min
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
1 ura
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
2 uri
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
3 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
6 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
7 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
8 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
9 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
10 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
21 ur
Najbolj brani članki danes
21 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
22 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
24 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
24 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
24 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-84062 sporočil: 1.393
[tone45]
Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč.
Postajališča so čisto prav narejena. Problem je v tem, da so Desiroje kupovali brez izvlečnih stopničk (ker takrat ni bilo visokih peronov). Naknadna vgradnja bi bila precej draga. Noben nov vlak pa ne bo imel problemov na teh postajah.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675465

Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
[andrej71]
> [tone45]
> Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč.

Postajališča so čisto prav narejena. Problem je v tem, da so Desiroje kupovali brez izvlečnih stopničk (ker takrat ni bilo visokih peronov). Naknadna vgradnja bi bila precej draga. Noben nov vlak pa ne bo imel problemov na teh postajah.
Ne zavajaj. Glavni problem je v tem, ker so peroni grajeni po remontih v krivini. Garniture pa imajo vstop na sredini vagona, kar pomeni, da nastane problem varnosti. Vsi stari vagoni pa imajo vstop na koncu vagona. Zakaj pa ni problemov z istimi garniturami na peronih, kjer so v ravnini in so zgrajeni bili pred letom 1990. Zato reševanje z izvlečnimi stopnicami, kot mislijo nekateri, da bodo rešili so se zmotili. Če pa pogledamo pozimi in južni sneg pa me prav zanima kako se bo zagotovila varnst, ko bo vse zamrznilo skupaj z vrati.

Zakaj je nekaj postajališč v SLO, ki so na novo narejena in je prepovedano ustavljanje vlakov, ker so nevarni peroni. Sočasno pa se v voznem redu piše, da se ustavljajo vlaki.

Strani: 1