43 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
To je bilo za pričakovati. Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih. VSak gleda, da lahko da garancijo in da je njegova proizvodnja čimbolj avomatizirana in je čim manj unikatnih izdelkov. Zaradi majhnosti trga bi morali naši stmeti prav na to. Žal pa so tisti na železnici strmeli k temu, da bi z vozili rešili problem, katerega so povzročili pri šalabjzerskem remontu proge.

Slovenija je država, kjer je veliko hribov in hitrih prehodov iz hriba v dolino ter kratke doline. To pa je problem pri peronih in tukaj so poizkušali očitno rešiti z tem razpisom. Žal takšna politika nebo obrodila sadov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675342

Strani: 1

anon-84062 sporočil: 1.393
[darko32]
Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih.
Neumnost. S peroni ni nič narobe - problem so Siemensovi vlaki, ki so jih takrat naročali brez izvlečnih stopničk, naknadna vgradnja pa bi bila precej draga.

Noben izmed vlakov, ki so sedaj v ponudbi, ne bi imel problemov z novimi peroni.

Strani: 1