Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 25.09.2017 20:56
[]
Ker se Dolenjci pri dobri in relativno manj kot drugod obremenjeni avtocestni povezavi (razen predora tik pred Ljubljano) vozijo z avtom (tovornjakom) in ne z vlakom. Pač naložba v Dolenjsko se ne splača. Za sedaj.

Pa še dolenjski koridor za Hrvate nič ne pomeni, ker Zagreb pošilja vlake na sever in severozahod, na Ormož ali skozi Sevnico na Zidani most.

V bistvu so Dolenjci (Belokranjci) res zanimivo slepo železniško črevo, vendar s ta buljšo avtocesto. Prav prijetno se je po njej voziti... Je pa tam pri Sevnici že vse drugače... ampak to je baje že Štajerska. (no tu smo nekje) :)
bedastoča... Dolenjci so kar se prometne infrastrukture tiče takorekoč "od vekomaj" zapostavljeni.... recimo, za to "tabuljšo" avtocesto morali -če vštejemo še cajt Juge, ko je bla ta cesta v svoji prejšnji (smrtonosni) različici dejansko najpomembnejša in najbolj obremenjena cesta v državi- fehtat in moljakat dolga desetletja! pa še te najbrž še lep cajt ne bi dobili, če čist slučajno ne bi bila del evropskega desetega koridorja, ki pa je resnici na ljubo (tudi če večletnih balkanskih vojn niti ne omenjamo), zaradi novih državnih mej "na vsakih 100km" izgubil precej na pretočnosti in posledično na privlačnosti za prometne tokove ;). enako tudi Belokranjci najbrž še par generacij ne bodo videli tiste "tretje razvojne osi"...

z železnico v tiste konce pa je še toliko slabše... po moje elektrike nikoli ne bo videla! vsaj, če lahko sodim po tem kaj se po prevladujočem mnenju v tej državi "splača"! in če je kdaj bila šansa za "svetlejše" čase dolenjsko-belokranjske železnice, je ta minila z drugo svetovno vojno zato, ker jim v kraljevni do njenega začetka ni uspelo do konca naredit proge med Črnomljem in Vrbovskim (proti Reki) in z ex Jugo, ko bi dolenjska proga skupaj s to progo, če bi jo končali, lahko pomenila pomembno prometno povezavo reške luke s centralno in severovzhodno Evropo....

no, v tipično "slovenskm" pogledu je v bistvu fajn, da jim je ni ratalo končat... za koprsko luko ta proga ziher ne bi pomenila nič dobrega in bogsigavedi kakšne peripetije bi s tem "drugim tirom" do koprske luke meli danes?! mogoče bi se na vse pretege kregali o tem ali sploh rabi "prvega" :))... v kakšni pametnejši (in posledično bogatejši) državi pa bi najbrž v čim krajšem času (čitaj, že pred desetletji) zgradili/dokončali obe! prometna infrastruktura dolgoročno prinaša razvoj in denar... in služi stoletja. kar pa v bistvu "relaitivizira" tudi ceno njene izgradnje.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675283

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
Druže. Najprej napišeš "bedastoča", potem pa mi v vsem pritrdiš. Jesi nešto popio danas?

Strani: 1