Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj morate vedeti, ko boste glasovali na referendumu o drugem tiru
Strani: 1
sporočil: 30.415
Če bo cena do 700 milijonov bom za drugi tir, če bo več kot 700
milijonov bom proti in me drugi argumenti prav nič ne zanimajo,
tudi če drugega tira nikoli ne bo. Kitajci so dejali, da je v 700
milijonov upoštevano 100 milijonov za lokalne običaje oz. lokalne
lopove, slovenska politika pa bi za lokalne lopove želela 700 ali
še več milijonov.
sporočil: 4.311
@Urediti oziroma zgraditi po treba tudi vozlišče v Ljubljani,
nadgraditi progo med Poljčanami in Slovensko Bistrico, nadgraditi
progo med Pragerskim in Hodošem ... Nekoliko posplošeno povedano,
izgradnja drugega tira bo ozko grlo pri Divači prestavila v
Ljubljano.
Tole pa kot pribito ne drži.
1) Nadgradnja proge Sl. Bistrica-Poljčane se začne menda to jesen in nima zveze z 2TDK. Nadgradnja je nujen in potreben ukrep za koridorsko progo proti Hodošu zaradi preslabih tehničnih karatkeristik, (kategorija C3 namesto D4)kar onemogoča polno naloženost vagonov in uporabo sodobnih elektrolokomotiv. Podobno velja za modernizacijo vozlišča Pragersko.
2) Nadgradnja proge Pragersko-Hodoš (se pravi gradnja 2. tira) pa še kar nekaj časa ne bo potrebna, so potrebnejši posegi drugod, recimo proti Jesenicam
Res pa bo Ljubljana postala ozko grlo, in bo nujno v najkrajšem času zgraditi Tivolski lok, kakor bo potrebna nadgradnja gorenjske proge v 2 tirno.
Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....
Tole pa kot pribito ne drži.
1) Nadgradnja proge Sl. Bistrica-Poljčane se začne menda to jesen in nima zveze z 2TDK. Nadgradnja je nujen in potreben ukrep za koridorsko progo proti Hodošu zaradi preslabih tehničnih karatkeristik, (kategorija C3 namesto D4)kar onemogoča polno naloženost vagonov in uporabo sodobnih elektrolokomotiv. Podobno velja za modernizacijo vozlišča Pragersko.
2) Nadgradnja proge Pragersko-Hodoš (se pravi gradnja 2. tira) pa še kar nekaj časa ne bo potrebna, so potrebnejši posegi drugod, recimo proti Jesenicam
Res pa bo Ljubljana postala ozko grlo, in bo nujno v najkrajšem času zgraditi Tivolski lok, kakor bo potrebna nadgradnja gorenjske proge v 2 tirno.
Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....
sporočil: 3.720
Ko se dobro premisli na podlagi resnih debat in študij o finančni
kostrukciji drugega tira je popolnoma jasno, da projekt ni zrasel
na Cerarjevem zelniku. Tega, tudi s pomočjo ostalih priklopnikov,
ni sposoben. V ozadju je mafija, ki ima svojo državo in si
enostavno odpira po TEŠ 6 nov bankomat. Če bo večina ZA ali
prenizka udeležba, se bo v proračunu RS odprla za mafijo "druga
pipa".
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....
3 milijarde? Je nekdo znorel? Verjetno je vključenih še 10 km metroa.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Številke si nisem zmislil, takšne so bile ocene, ko so nekateri gnali to idejo s polno paro! Lahko je tudi zaradi mene 1 ali 2, toda dejstvo je, da največji nasprotniki (iz stranke SDS) 2TDK (sad vlade IJJ) zelo vehementno podpirajo takšne napol nore ideje.
> [MarijanMacek]
>
> Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....
3 milijarde? Je nekdo znorel? Verjetno je vključenih še 10 km metroa.
sporočil: 11.068
Kaj morate vedeti, ko boste glasovali na referendumu o drugem tiru.Da je potrebno projekt podpreti. Sicer se bo pa zgradnja 2. tira seveda nadaljvala, referendum "uspe" al pa ne.
sporočil: 498
"4. Ali Slovenija drugi tir potrebuje?
Glede na to, da je delujoči tir polno zaseden in da je zaradi prezasedenosti odpravljena večina potniškega prometa, bi se dalo sklepati, da je drugi tir oziroma boljša železniška povezava do Kopra nujna."
Vsaj Finance bi lahko razumele, da Luka Koper d.d. ni enako Slovenija. Tir potrebuje Luka, ne Slovenija!
Glede na to, da je delujoči tir polno zaseden in da je zaradi prezasedenosti odpravljena večina potniškega prometa, bi se dalo sklepati, da je drugi tir oziroma boljša železniška povezava do Kopra nujna."
Vsaj Finance bi lahko razumele, da Luka Koper d.d. ni enako Slovenija. Tir potrebuje Luka, ne Slovenija!
sporočil: 11.068
[rename]Mi potrebujemo 2. tir, pa če se nasprotniki postavite na glavo. Sedaj se obeša večina nasprotnikov 2. tira na teh 9000 obljubljnh delovnih mest, kot da se zaradi teh delovnih mest gradi ta proga! 9000 delovnih mest so eksternalije tega projekta, tir je potreben tudi če bo projekt prispeval zgolj 900 novih delovnih mest! Gre za obstoj logistike v Sloveniji, gre za povezavo Slovenije s svetom, za razbremenitev AC, za obstoj SŽ in še za marsikaj.
Treba je vedeti tole:
www.portalplus.si/23.../superman/
Amen!
Pozicija: PROTI
sporočil: 27.183
[vrac]mir na svetu, recimo :)
Gre za obstoj logistike v Sloveniji, gre za povezavo Slovenije s svetom, za razbremenitev AC, za obstoj SŽ in še za marsikaj.
zdaj rabimo se izbiro miss railroad :)
sporočil: 11.068
[crt]Žal mi je, da ste moje mnenje dali na isti imenovalec kot intelektualne izlive kakndidatk za nazive kakšnihkoli miss. Mislim da se motite.
> [vrac]
> Gre za obstoj logistike v Sloveniji, gre za povezavo Slovenije s svetom, za razbremenitev AC, za obstoj SŽ in še za marsikaj.
mir na svetu, recimo :)
zdaj rabimo se izbiro miss railroad :)
Strani: 1