20 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0430ABAKU sporočil: 1.780
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 22.09.2017 16:39
V osmih mesecih letošnjega leta so v pristanišču v Trstu povečali pretovor zabojnikov za 20 odstotkov. Pretovor narašča predvsem zaradi uvedbe novih rednih železniških tovornih povezav proti Srednji in Vzhodni Evropi; ravno ta teden so uvedli novo redno povezavo s Češko, že pred tem pa so se povezali tudi z Madžarsko.
PR vlade za referendum?
Objektivno gledano, če odmislimo vsa mogoča in morebitna nagajanja Italijanov, bi bila povezava Koper-Trst zelo logična.
Šlo bi za mednaroden prijekt, kar v Bruslju radi vidijo in tudi finančno podprejo.
Šlo bi za cenejši projekt.
Šlo bi za tehnično manj zahteven projekt.
Rabimo boljšo mednarodno potniško povezavo. Če bo dobra povezava, bodo že "turisti" prinesli precej. Zakaj bi tržaški mulc šel v Trstu na pivo, če za isti denar dobi v Kopru dva? Vmes je pa samo par minut z vlakom?
Tisti, ki si ne domišljajo, da morajo vse narediti sami in biti samozadostni, jim gre običajno bolje, od tistih, ki bi vse sami.