Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Drugi tir ni zmaga, Cerar ni Kokoškov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2674495] 21.09.17 14:57 · odgovor na: (# 2674476)
[abrame]Točno, v Evropi je vsesplošno načelo, da si tir do luke zgradi morebitna luka sam. Tako je edino pravilno, ali se pa mogoče motim?
Navsaezadnje bi morala t.i. "pristaniško progo" vzdrževati in graditi Luka KOper, skupaj s SŽ,ker je to v prvi vrsti njena in njihova potreba in zato tudi interes.
Kolikor vem, tudi potniški promet širom Evrope in proge gradijo kar potniki sami z razno raznimi družbami, ali se mogoče motim?
In če hoče Gorenje AC do Velenja, naj spraska denar za AC in bo zadeva rešena, pa še cestnina lahko zaradi mene pobira. Samo potem od 3. osi ne bo kaj dosti. Ali se motim?
Pa kaj ta kvazi TIR briga osnovnošolce, srednješolce, maturante, študente, zaposlene in bresposelne ter navsezadnje tudi upokojence?Upokojence dolgoročno brigajo Žale in ostali britofi, osnovnošolci, maturanti realnih šol in zaposleni so pa še kako zainteresirani za razvoj infrastrukture. Nezaposlenih pa menda skorajda v Sloveniji ni, tako vsaj trde nasprotniki Magne.
Sedaj pa čuj abrame,
Koliko stvari mene ne briga, pa jih plačujem. Kaj pa mene briga, če se je mekim v logih pod mangrti vsul plaz in zasul naselje (menda je najobj povedal tole resnico o LPM). Naj si očistijo vas, kolikor je še živih ostalo, mene pa pustijo pri miru. In ko se bo tebi zgodila takšna nesreča, pomagaj si sam in bog ti bo pomagal, jaz že ne, kaj pa me briga.
In nikar ne pričakuj, da ti bo država/občina zgradila cesto do tvoje kočarine. Če se hočeš voziti, si cesto kar sam zgradi, oziroma financiraj vožnjo po cesti. In nikar me ne posiljuj s pavšalno vinjeto, da moram plačevati AC onim, ki jim je prirastel avtozic na rit.
In podobno velja za vse infarstrukturne objekte od kanalizacije do železnice. In ne jamrat, kako so komunalije in ceste drage na deželi, kakor se občasno sliši in da mora država/občina pomagati ubogim davkoplačevalcem na deželi.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2674495
Strani: 1
[#2674506] 21.09.17 15:23 · odgovor na: (# 2674495)
Sedaj pa čuj abrame,Fantastična primerjava. Na eni strani brezkoristen "infrastrukturni projekt", na drugi strani naravna katastrofa.
Koliko stvari mene ne briga, pa jih plačujem. Kaj pa mene briga, če se je mekim v logih pod mangrti vsul plaz in zasul naselje (menda je najobj povedal tole resnico o LPM). Naj si očistijo vas, kolikor je še živih ostalo, mene pa pustijo pri miru. In ko se bo tebi zgodila takšna nesreča, pomagaj si sam in bog ti bo pomagal, jaz že ne, kaj pa me briga.
In nikar ne pričakuj, da ti bo država/občina zgradila cesto do tvoje kočarine. Če se hočeš voziti, si cesto kar sam zgradi, oziroma financiraj vožnjo po cesti.V bistvu so vse naštete primerjave direktno za v analno odprtino.
In podobno velja za vse infarstrukturne objekte od kanalizacije do železnice. In ne jamrat, kako so komunalije in ceste drage na deželi, kakor se občasno sliši in da mora država/občina pomagati ubogim davkoplačevalcem na deželi.
[#2674518] 21.09.17 15:43 · odgovor na: (# 2674495)
Ko boš znal besede obrniti spretneje, pa ne boš zvenel kot Butalec, ki je ostal v napačni vasi, ko je Bog delil pamet med ljudi.
Slepočrevni TIR je v prvi vrsti in še dolgo po tem interes primarnega (Luke in SŽ) uporabnika in operaterja in bi ga zato morala financirati v večinskem ali najmanj 50% deležu neposredno, razen če se spet gremo samovoljne samoprispevke, kot nekoč v realsocrealizmu, za npr. Telekomove kable .... pa tudi ob vsakem potresu se mimo proračunsko rezerviranega denarja nabiralo na vse mogoče načine, neposredno iz žepov davkoplačevalcev. Tako ponekod v tvoji (moji in naši) državi še danes nimajo urejenega vodovoda in kanalizacije ali kakšne druge osnovno civilizacijske infrastrukture.
Nisi sposoben ločevali med regulirano, hiperregulirano in "lopovnjaško" strukturirano združbo. FDV-jevska demagogija pa je tvoje orožje!
[#2674529] 21.09.17 15:57 · odgovor na: (# 2674495)
[MarijanMacek]Ceste so drage, ker je vse s čemer upravlja država drago. Zakaj pa so komunalije drage? Zato, ker so komunale v občinski lasti in z njimi kot s svojo zasebno lastnino oz. kot s političnim plenom upravljajo vsakokratni župani in županovi ljudje, ki po izvolitvi prvo nastavijo direktorja, ki potem zaposluje njihovo žlahto in pajdaše, ki se jim za nekoristno delo morajo izplačevati mastne in z ničemer zaslužene plače, in seveda položnice so višje in višje pa le mimogrede, zakaj ne privatiziramo komunale? Misliš, da bi zasebnik slabše vodil komunalo kot kakšen župan?
> [abrame]
>
In podobno velja za vse infarstrukturne objekte od kanalizacije do železnice. In ne jamrat, kako so komunalije in ceste drage na deželi...
Strani: 1