Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 21.09.2017 08:06
[kajulci]
Evo, razlog za izgradnjo komplet nove žel. infrastrukture :)
Saj kaj pa mislis kako je izgledala obnova Pragersko-Hodos? To tracnice povsem dol vzamejo, izkopljejo pragove, odkopljejo vso podlago, potem pa vse naredijo na novo. Pa marsikje so se kak ovinek zravnali. To je isto kot nova proga, samo trasa ostane priblizno ista.
> Mimogrede, en razlog za Pendolino vlake je to, da lahko vozijo z vecjimi hitrostmi tudi na slabsi infrastrukturi. Recimo nemski ICE rabi tire, ki so polozeni posebej za ICE. Pendolinoti pa zaradi nagibne tehnike "prenesejo" tudi bolj malomarne tirnice. No, in slovenija rabi pendolinote, obstaja razlog za to.

Kaj Pendolino dela tudi tovorne vagone?
Ne - to ne se ne bi splacalo :). to da slovenija rabi pendolinote za potniske vlake je dobra ilustracija kvalitete omrezja. Ce imas kvalitetne in RAVNE proge (to najbolj vpliva na hrup) ne rabis pendolinotov. Pendolinote recimo vozijo operaterji v Italiji, Sloveniji in v UK. Ko po progi, za katere rabis za hiter potniski promet pendolinote, vozis tovor, je to pac hrupno, ker to pomeni da proga ni ravna.
Čeprav tam na začetku unega linka sem na hitro prebrala, da največ hrupa povzroči lokomotiva, potem pa pade za polovico - saj to je pravilno, a ne, če pade za 10 decibelov praviš da je to pol manj?
Ja, ampak tisto velja za dizelske oz dizel-elektricne lokomotive (tam kjer so merili ni elektrike, ce pogledas slike iz dokumenta). Elektricne lokomotive so bistveno tisje. Zelena dizel-elektricna lokomotiva SZ ("Reaganka") ima pri pospesevanju hrup kaksnega manjsega potniskega aviona pri vzletu, ker pac dizel :)

Trenutno je vecina slovenije elektrificirane, sploh pa pomembnejsi odseki za tovorni promet.
p.s. sem včeraj v parih min na hitro preletela, tako da sem lahko tudi kaj narobe prebrala, pa še oznako za decibele ne vem na pamet, in potem se grem pogovarjat o takih tehničnih stvareh :D
:) Saj na netu se dobi dosti zanimivih informacij. Tale dokument je po moje eden bolj merodajnih. No se odgovor na to, zakaj pa potem zidovi namesto rihtanja tirov - mislim, da je to studijo narocil investitor v naselje his, ki mu betonski zidovi okrog proge ne ustrezajo, in bi rajsi da zeleznica porihta tire - ker vseeno imajo ljudje ob zeleznici fajn razgled na gozd, vlakov je pa samo nekaj na dan. Zeleznici je pa ocitno ceneje nabutati zidove okrog, pa mirna bosna :) unicijo razgled, ker se jim zaradi ene par vlakov ne splaca sanirati tirov.