57 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2673699] 19.09.17 07:49
Odgovori   +    2
Okoljska prijaznost?? ziher bodo VW zmagal na Financah! Kako sploh lahko sodelujejo, če delujejo nezakonito, prevarantsko itd....
anon-304487 sporočil: 967
[#2673707] 19.09.17 08:42 · odgovor na: anon-299030 (#2673699)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 19.09.17 08:11
... ali pa bo zmagal avto (no, SUV, jasno), ki ima na vrhu armaturke "ampak res tanrboljši infotainment gedžet", pa hed-ap displej, pa brez zunanjih kljuk bo, ker bodo vrata samodejna, pa možnost mahanja okoli sebe namesto pritiskanja na knofe, ki jih več ni mora imeti, pa seveda z vseh strani prisekan volan, ker volan prisekan iz dveh strani je danes že mimo...

Škoda, da se avtomobilski guruji namesto te navlake raje ne posvetijo vozni dinamiki, s katero so včasih blesteli avti, brez te superduper elektronike. Jasno, vozni dinamiki, ki bi jo avto zmogel brez 1001 elektronskega pomagala... Da novi avti nimajo več udobnega vzmetenja, ker so kupce že naučili, da je to že mimo in da mora biti danes vzmetenje trdo, da ti rit poplesava po cesti, ko povoziš malo večji kamenček, pa že itak vemo...

Avtomobilska kriza je v krizi. Veliki krizi. Mladci namesto v avtomobile raje vlagajo tisoče evrov v telefončke, tablice in ostalo nepotrebno gedžet navlako,starejšim pa še na kraj pameti ne pade, da bi svoje stari avtomobil, ki je bil še delan, da dolgo traja, zamenjali za novodobne gedžet igračke dvomljive kakovosti in še bolj dvomljive trajnosti.

Fino so se ujeli v zanko.

Aja, pa VW najbrž ne laže le pri porabi in izpustih, pač pa tudi pri Crash testih. Vsaj primerjalni testi, opravljeni pred leti v ZDA, ki se od evropskih razlikujejo po kotu čelnega trčenja, imajo za koncern VAG za rezultat neko drugo barvo, ne zeleno... Odtipkajte rezultate ameriških testov pa boste videli zanimive videe trčenj...
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2673767] 19.09.17 11:02 · odgovor na: anon-304487 (#2673707)
Odgovori   +    2
Povsem se strinjam z zapisanim! Nekatere stvari v današnjih avtih so res dobrodošle, udobno odklepanje vrat in prtljažnika, sicer so pa brezvezne, potratne (za nabavo seveda), relativno zelo malokrat uporabljane itd... Vse ostalo pa je odvečna navlaka (display s TV možnostjo in internetom itd..., head up display bi bil OK, če bi prikazoval vse nujne informacije neopazno in nemoteče, morda še asistenčni sistemi za varno zaznavanje pešcev in ostalega prometa, zaviranje v sili, tempomat itd...
Moj avto ima sistem nrtvega kota, ki je preveč neopazen, zlasti desni, sploh ga ne bi več naročil pri novem avtu, ker je pomembnejše, da sem sam pozoren in skoncentriran na tisto kar počnem. Tempomat, aktivni, tako malokrat ga uporabim, da se sprašujem, le kaj sploh dela v mojem avtu. Pa tudi zgodilo se mi je, da sem zaupal, medtem malo pritisnil na zavoro, ki ga izključi, misleč da je še vedno aktiven. Pa se ni hotel sam zaustaviti! Bedarija, da se zaupamo nedorasli tehniki.Z a nastavljanje radia in uporabo tel. skoraj nikoli ne rabim tipk na volanu. Podvajanje samo podraži zadevo.
Tudi naluknjanega usnja z ventilacijo ne bi več imel v avtu, ker mi preprosto shladi in podhladi ledvica. Itd. itd..
Ni pa več tistega pristnega užitka, ko si spremljal motor in avto s svojimi čutili, njegovo odzivnost, njegov značaj. Tudi od nas voznikov so predpisi naredili vozniške robote, brez tolerannce za dinamično vožnjo brez trapastih omejitev itd...

Imam občutek, da klasični avtomobilizem umira, prihajajo neki AI avti na štrom, kar se o dosedanjem načinu shranjevanja el. energije sploh ne splača, je neumnost, brez odogovornega voznika itd..

So že tisti električni avtomobilčki za zaletavanje v cirkusih boljša rešitev!
Novi nategi kot CO2 ipd....
anon-163111 sporočil: 73
[#2673919] 19.09.17 18:41
Odgovori   +    0
Accorda pri nas ne bo. Zakaj ne testirate civic ali crv...
igor1976 sporočil: 482
[#2674074] 20.09.17 12:57
Odgovori   +    0
"...pri luksuznih pa tekmujejo samo nemške..."

Od kdaj pa je Lexus nemški?
milos9 sporočil: 1.046
[#2674231] 20.09.17 21:25 · odgovor na: anon-163111 (#2673919)
Odgovori   +    0
Civic je bil že lani, CRV leta prej. Accord je pa nov, vendar ga v Evropo ne bo
milos9 sporočil: 1.046
[#2674234] 20.09.17 21:27 · odgovor na: igor1976 (#2674074)
Odgovori   +    0
Ups... hvala

Strani: 1