7 min
S kozmetiko nad vrste
22 min
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
30 min
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 1
1 ura
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 1
1 ura
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
1 ura
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
1 ura
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 1
1 ura
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
2 uri
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
2 uri
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
2 uri
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
2 uri
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
3 ure
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
3 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
3 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
3 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
4 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
4 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2673699] 19.09.17 07:49
Odgovori   +    2
Okoljska prijaznost?? ziher bodo VW zmagal na Financah! Kako sploh lahko sodelujejo, če delujejo nezakonito, prevarantsko itd....
anon-304487 sporočil: 967
[#2673707] 19.09.17 08:42 · odgovor na: anon-299030 (#2673699)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 19.09.17 08:11
... ali pa bo zmagal avto (no, SUV, jasno), ki ima na vrhu armaturke "ampak res tanrboljši infotainment gedžet", pa hed-ap displej, pa brez zunanjih kljuk bo, ker bodo vrata samodejna, pa možnost mahanja okoli sebe namesto pritiskanja na knofe, ki jih več ni mora imeti, pa seveda z vseh strani prisekan volan, ker volan prisekan iz dveh strani je danes že mimo...

Škoda, da se avtomobilski guruji namesto te navlake raje ne posvetijo vozni dinamiki, s katero so včasih blesteli avti, brez te superduper elektronike. Jasno, vozni dinamiki, ki bi jo avto zmogel brez 1001 elektronskega pomagala... Da novi avti nimajo več udobnega vzmetenja, ker so kupce že naučili, da je to že mimo in da mora biti danes vzmetenje trdo, da ti rit poplesava po cesti, ko povoziš malo večji kamenček, pa že itak vemo...

Avtomobilska kriza je v krizi. Veliki krizi. Mladci namesto v avtomobile raje vlagajo tisoče evrov v telefončke, tablice in ostalo nepotrebno gedžet navlako,starejšim pa še na kraj pameti ne pade, da bi svoje stari avtomobil, ki je bil še delan, da dolgo traja, zamenjali za novodobne gedžet igračke dvomljive kakovosti in še bolj dvomljive trajnosti.

Fino so se ujeli v zanko.

Aja, pa VW najbrž ne laže le pri porabi in izpustih, pač pa tudi pri Crash testih. Vsaj primerjalni testi, opravljeni pred leti v ZDA, ki se od evropskih razlikujejo po kotu čelnega trčenja, imajo za koncern VAG za rezultat neko drugo barvo, ne zeleno... Odtipkajte rezultate ameriških testov pa boste videli zanimive videe trčenj...
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2673767] 19.09.17 11:02 · odgovor na: anon-304487 (#2673707)
Odgovori   +    2
Povsem se strinjam z zapisanim! Nekatere stvari v današnjih avtih so res dobrodošle, udobno odklepanje vrat in prtljažnika, sicer so pa brezvezne, potratne (za nabavo seveda), relativno zelo malokrat uporabljane itd... Vse ostalo pa je odvečna navlaka (display s TV možnostjo in internetom itd..., head up display bi bil OK, če bi prikazoval vse nujne informacije neopazno in nemoteče, morda še asistenčni sistemi za varno zaznavanje pešcev in ostalega prometa, zaviranje v sili, tempomat itd...
Moj avto ima sistem nrtvega kota, ki je preveč neopazen, zlasti desni, sploh ga ne bi več naročil pri novem avtu, ker je pomembnejše, da sem sam pozoren in skoncentriran na tisto kar počnem. Tempomat, aktivni, tako malokrat ga uporabim, da se sprašujem, le kaj sploh dela v mojem avtu. Pa tudi zgodilo se mi je, da sem zaupal, medtem malo pritisnil na zavoro, ki ga izključi, misleč da je še vedno aktiven. Pa se ni hotel sam zaustaviti! Bedarija, da se zaupamo nedorasli tehniki.Z a nastavljanje radia in uporabo tel. skoraj nikoli ne rabim tipk na volanu. Podvajanje samo podraži zadevo.
Tudi naluknjanega usnja z ventilacijo ne bi več imel v avtu, ker mi preprosto shladi in podhladi ledvica. Itd. itd..
Ni pa več tistega pristnega užitka, ko si spremljal motor in avto s svojimi čutili, njegovo odzivnost, njegov značaj. Tudi od nas voznikov so predpisi naredili vozniške robote, brez tolerannce za dinamično vožnjo brez trapastih omejitev itd...

Imam občutek, da klasični avtomobilizem umira, prihajajo neki AI avti na štrom, kar se o dosedanjem načinu shranjevanja el. energije sploh ne splača, je neumnost, brez odogovornega voznika itd..

So že tisti električni avtomobilčki za zaletavanje v cirkusih boljša rešitev!
Novi nategi kot CO2 ipd....
anon-163111 sporočil: 73
[#2673919] 19.09.17 18:41
Odgovori   +    0
Accorda pri nas ne bo. Zakaj ne testirate civic ali crv...
igor1976 sporočil: 482
[#2674074] 20.09.17 12:57
Odgovori   +    0
"...pri luksuznih pa tekmujejo samo nemške..."

Od kdaj pa je Lexus nemški?
milos9 sporočil: 1.046
[#2674231] 20.09.17 21:25 · odgovor na: anon-163111 (#2673919)
Odgovori   +    0
Civic je bil že lani, CRV leta prej. Accord je pa nov, vendar ga v Evropo ne bo
milos9 sporočil: 1.046
[#2674234] 20.09.17 21:27 · odgovor na: igor1976 (#2674074)
Odgovori   +    0
Ups... hvala

Strani: 1