Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Trgovci spreminjajo nagrajevanje zaposlenih
Strani: 1
sporočil: 30.415
Odličen zaključek. Za dobre rezultate je potrebno z delavci
eksperimentirati počasi in spremembe uvajati počasi, po domače
hiteti počasi. Velikokrat so podjetja neučakana, desetletja niso
želela nič, zdaj pa bi naenkrat želela spremembe čez noč, npr.
poiščejo z googlem pravilnik o stimuliranju delavcev, malo ga
prilagodijo, določijo svoje odstotke, še najraje navzdol in ne
navzgor in se začne veliki eksperiment, ki največkrat več škoduje
kot koristi. Hiteti počasi je prava pot, saj druge sploh ni.
sporočil: 250
Se strinjam z napisanim.
Sem bil zaposlen v podjetju, kjer je kot glavni atribut za stimulacijo bila prisotnost na delu (v povezavi s faktorjem vrednotenja delovnega mesta). Na koncu se je izkazalo, da se je pojavil prezentizem - predvsem pri managementu. Zaposleni v razvoju (definirani kot občini fizični radniki :) ) nadur niso dobili neposredno plačanih, plačilo preko stimulacije je pa bilo, tako čez palec, tam 1-2€ na uro :), učinek nadur se je pa poznal seveda neposredno pri srednjem managementu - več ur podrejenih, večji učinek, večja nagrada za njih.
Rezultat: razvojnikom se je na mesec poznalo 50€, čeprav so delali kot budale.
Srednji management si je pa na koncu leta delil tudi 10.000 nagrade za uspešnost.
Sem bil zaposlen v podjetju, kjer je kot glavni atribut za stimulacijo bila prisotnost na delu (v povezavi s faktorjem vrednotenja delovnega mesta). Na koncu se je izkazalo, da se je pojavil prezentizem - predvsem pri managementu. Zaposleni v razvoju (definirani kot občini fizični radniki :) ) nadur niso dobili neposredno plačanih, plačilo preko stimulacije je pa bilo, tako čez palec, tam 1-2€ na uro :), učinek nadur se je pa poznal seveda neposredno pri srednjem managementu - več ur podrejenih, večji učinek, večja nagrada za njih.
Rezultat: razvojnikom se je na mesec poznalo 50€, čeprav so delali kot budale.
Srednji management si je pa na koncu leta delil tudi 10.000 nagrade za uspešnost.
Strani: 1