43 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
43 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
48 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
1 ura
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-5355 sporočil: 3.129
Če so ti spoštovani direktorji velikih in monopolnih podjetij za izgradnjo drugega tira, naj izgradnjo tudi financirajo.
Cestni prevozniki blaga bomo, če bo tak zakon uveljavljen, primorani plačevati povečano
cestnino. Nobeden danes ne ve kolikšno bo povečanje.

35. člen (uvedba pribitka) tega zakona pravi
1)Za zagotavljanje sredstev za financiranje gradnje drugega tira se na določenih odsekih cestninskih cest, kot so opredeljene v Zakonu o cestninjenju (Uradni list RS, št. 24/15; v nadaljnjem besedilu: ZCestn) uvede pribitek k cestnini.
(2) Pribitek se uvede skladno z 18. členom ZCestn, kolikor ta zakon ne določa drugače.
(3) O uvedbi pribitka odloči vlada na predlog ministrstva, pristojnega za cestninjenje, ko so izpolnjeni pogoji iz 18. člena ZCestn. Sklep o uvedbi pribitka se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
(4) V sklepu iz prejšnjega odstavka vlada določi odseke cestninskih cest, na katerih se plačuje pribitek, višino pribitka in čas začetka ter konca plačevanja pribitka.

GlasovaL bom proti in sicer z naslednjimi argumenti:
1. Cestni prevozniki blaga, kot samostojna gospodarska prometna dejavnost avtoceste, ki jih uporabljamo sami financiramo tako izgradnjo, kot tudi vzdrževanje.

Če je drugi tir ekonomsko upravičen naj uporabniki drugega tira plačujejo takšno uporabnino, da bo tir tudi možno vzdrževati.

2. V 35.členu tega zakona ni določena višina pribitka, niti dolžina plačevanja pribitka. Vsaka vlado bo, kot izvršilni organ in izven naše, torej davkoplačevalske moči (in glasu), po lastni potrebi odločala o višini. Poglejte kaj se dogaja s povišano stopnjo DDV, ki ga je prejšnja vlada uvedla kot začasni ukrep, ta pa ga je spremenila v stalni.

3. Proti takšnemu financiranju je odločno in javno celo Luka Koper, čeprav je železniška infastruktura izrecno namenjena uporabi LK.

Še to: Pred leti , ko se je odločala politika o financiranju cest z bencinskim tolarjem, je znan, žal že pokojni arhitekt Edo Ravnikar , v razpravi v Cankarjevem domu (po magnetogramskem zapisu) dejal "Smo odločno za ceste, a proti temu da bencinski tolar financira še kakšne druge interese. Po raznih ocenah je bila v Jugoslaviji pod bivšim režimom 'evaporacija' pri kapitalnih investicijah med 30 - 60 odstotkov. Najhitreje bomo prišli do denarja tako, da bomo preprečili njegov ilegalni odtok.

Kaj se je zgodilo, bil je bencinski tolar in politika je v spregi z nekaterimi znanimi, zdaj kljub temu ali pravzaprav zaradi tega propadlimi gradbinci, kradla na veliko. Ne dovolimo politiki, da bi kradla še naprej in glasujmo PROTI takemu zakonu o drugem tiru.