Strani: 1 2

anon-394991 sporočil: 252
[#2672968] 14.09.17 12:24
Odgovori   +    27
Pa saj ne vem kdo se dela norca iz koga in ali sploh vedo kaj govorijo.
Sam spremljam to problematiko in anarhijo z tem tirom ves čas z ciljem, da sem čimbolj obveščen.
1.)CERAR lepo pove domačinom, da ko bo zgrajen drugi tir bodo vrgli stari tir ven.

2.) Ko gledam reklame, katere vlada plačuje lepo pokaže isto, kot je Cerar govoril. Če dobro gledam vidim, da gre skozi predore samo eden tir. Torej se enotirna proga samo prestavi na novi enojni tir.
3.) Ostane nam torej samo enotirna proga, katera je nova. Propustnost proge ostane v okvirih stare proge.
4.) Povečanje propustnosti iz LUKE KOPER je v bistvu ista ali pa še morda manjša.

Zato se ne čudim, če nastopajo pri zagovarjanju ljudje, kateri nimajo pojma o pojmu in da so jih naplahtali. ZAmerima pa MESU; da človek iz železnic govori takšne oslarije.

Če gledamo VILIJA KOVAČIČA in njegovo razmišljanje je razmišljanje kmečko in je takoj zadel bistvu problema in je pravilno ugotovil, da je nateg brez primera.

Tukaj mislim, da bo potrebno rezervirati prostor na DOBU za vse zagovornike kraje brez primera. To tudi javno sami dokazujejo z slikovnimi dokazi in izjavami, katere so dali ljudem ob progi, kot smo sami videli.

Sam osebno podpiram referendum in sem odločno proti takšni ekonomiji preslepitev in zavajanj, katere se gre ekipa z CERARJEM na čelu.

Vsem pa lepo priporočam, da pregledajo posnetke in izjave, katere je dal CERAR in ta ekipa pa bomo videli koliko je ura.
KDSKLADI02 sporočil: 124
[#2672973] 14.09.17 12:34
Odgovori   +    17
Gorenje - drugi tri nujno potrebujemo :) S tempom in v smeri v kateri grejo jih v naslednji krizi ne bo več. Takrat bo drugi tir za njih absoluten "must" :)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2672975] 14.09.17 12:38
Odgovori   +    18
Nasprotniki večinoma nasprotujemo milijardi (bo pa veliko, veliko več), ki se bo zabila v izgradnjo nove proge. Verjetno bi 600-700 milijonov bilo več kot dovolj.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2672976] 14.09.17 12:38 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2672973)
Odgovori   +    19
Gorenje vozi po vzporednem tiru v Srbiji in Bosni.
anon-394991 sporočil: 252
[#2672978] 14.09.17 12:44 · odgovor na: anon-317028 (#2672975)
Odgovori   +    8
[FIN-311684]
Nasprotniki večinoma nasprotujemo milijardi (bo pa veliko, veliko več), ki se bo zabila v izgradnjo nove proge. Verjetno bi 600-700 milijonov bilo več kot dovolj.
Točno tako, kot ti praviš. Namreč neverjetno je, da govoriš o dvotirni progi in sočasno zavajš ljudi, ki živijo ob tisti progi. Mar ni to lopovsko početje.

Če dobro pogledamo in naredimo analizo vidimo, da gre za izgradnjo novega tira in se po končani gradnji stari tir odstrani. To je lepo povedal CERAR in tudi javno dokazujejo v videospotu.
anon-394991 sporočil: 252
[#2672983] 14.09.17 13:15 · odgovor na: (#2672981)
Odgovori   +    6
[denac]
Kdor hoče dobro Republiki Sloveniji, bo glasoval PROTI.
Že tako so nam možnosti referenduma, ki naj bi bil ena najvišjih stopenj demokracije, okrnili z neko kvoto volilne udeležbe in kvoto pri glasovanju. To je krnjenje in onemogočanje demokracije ali drugimi besedami, vračanje in posnemanje totalitarizma.
Zato bi moral OBVEZNO vsak na referendum in tem samovšečnežem dokazati, da so nule, da le ljudska volja nekaj pomeni, ne pa samo izključno njihova.
Takih vlad imamo čez glavo dovolj!
Točno to, kar praviš. Odločno sem tudi sam proti takši ekonomiji in prevaram, kjer ljudem v obraz se skadiš in za nameček še takšne patrone pokličeš, da ti ščitijo kriminalno početje.

Ves čas pa sem podpiral projekt, da se vključi DIVAČA, SEŽANA, LJUBLJANA in MARIBIR v logistične procese tako, da se vključijo nekdanje kapacitete kontejnerskih terminalov in tako rečimo sočasno Primorski klanec in onesnaževanje narave. V ozadju bi bilo zbiranje kontejnerjev in kadar bi rabil iv luki bi jih poslali v luko in natovorili na ladjo. Kapacitete v luki pa bi služile za nujna skladišča in razširitev luke.

Žač+l pa skupaj z MESOM se gredo neko politiko mešanja megle in imamo to kar imamo.

Ko smo gladali bi lahko tovor v Milanskem pristanišču, kjer je možno kupiti manjše količine bi lahko preselili to trgovanje na področje BTC-ja in bi tukaj prodajali isto robo. SOčasno pa imamo zraven kontejnerski termil, ki bi služil za nakladanje tovora in tudi razkladanje.

Zato vidim projekt drugi tir in tako veliko odstopanje kot vzrok, da si zagotavljajo posamezniki sredstva za naprej pod krinko drugega tira.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2672996] 14.09.17 13:53
Odgovori   +    12
Lepo bi bilo, če bi Finance napisale, da so se vključili v kampanjo proti drugemu tiru.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2672998] 14.09.17 13:55
Odgovori   +    14
Graditi železnico in vso infrastrukturo za JAVNE službe in dejavnosti je dolžnost države zaradi preprostega razloga - omogočiti revnim in bogatim prevoz ljudi in blaga pod enakimi pogoji! Razen seveda, če trenutna vlada razmiplja, da bo od koristnika prevboza najprej zahtevala podatke o njegovem materijalnem stanju, in ga potem ocurila po dohodku = bogastvu. Ob zadnjih dejstvih okoli RTV me to ne bi presenetilo.

Če obstajajo projekti in gradbeno dovoljenje za drugi tir, naj se kvečjemu izda mednarodni razpis za gradnjo na ključ, po EU standardih,, z lastnim nadzorom. Plačilo po opravljenem mednarodnem teh. pregledu. To je vse kar se tiče projekta in izbora izvajalca.

Finansiranje: naj država vzame kredit pri svoji NLB, od nje tudi zahteva povračilo sredstev za njeno sanacijo (pač v določenih obrokih) - vsi vemo koliko MLRD € je bilo zmetano vanjo - pa bomo lahko poleg tovornega prometa finansirali še luksuzne vagone s separeji in postrežbo, da bomo hitreje na morju. Pa še bo nekaj ostalo!

Sicer pa: v preteklosti in po svetu so se proge gradile z javnim zbiranjem denarja z delnicami za konkreten projekt. Pa naj se vključi kdor se želi, mar ne?

Ampak ne: vlada sedaj očitno išče neke izvajalce, bodisi iz Rusije ali kakšnih drugih držav, ki niso zavezane poročati FATCA in Slo Fursu o denarnih tokovih, zato da bi se napravil neviden obvoz za denarje, ki se bodo na posamezne račune stekali iz nekajkrat preplačanega projekta. Potem pa kot znani "kocka", ki bo svoje račune in zapitke plačeval s kreditno kartico brez imena!!

Cerarju je treba odvzeti opravilno sposobnost, vzrokov za to je dovolj, a le naš predsednik države nima toliko jajc, da bi mu odvzel mandat (saj mu ga je on dal, mar ne!)
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2673009] 14.09.17 14:25
Odgovori   +    10
Sploh je kdo proti drugemu tiru?
Kot se zdi meni, so samo nasprotniki izgradnje na način in za ceno, ki nam jo vsiljuje trenutna vlada. Nasprotnikov proti tiru pa najbrž sploh ni.
anon-394991 sporočil: 252
[#2673010] 14.09.17 14:27 · odgovor na: anon-106712 (#2672996)
Odgovori   +    10
Če hočemo navedeno problematikovidimo, da se vlada igra z ognjem in mečem. Namreč če dobro pogledamo vidimo, da je vlada in skupaj podporniki izvajajo prevaro stoletja očitno z ciljem, da si zagotovijo denarna sredstva za naslednjih 20 let.

Tukaj bi lahko finance pokazale spote vlade, izjave državnega sekretarja in predsednika vlade, kateri potrjujejo prevaro.

Zato se ne čudim, če je vedno več ljudi proti takšnemu početju.
anon-394991 sporočil: 252
[#2673020] 14.09.17 14:44 · odgovor na: anon-299030 (#2672998)
Odgovori   +    10
To počenjajo poštenjaki, katerim je v ineteru boljši jutri svojega naroda. Žal pa pri nas in v tem projektu gre samo kako bi kradli in goljufali. To, da ti postaviš ceno za 60% nad vsem in neznaš pojasniti zakaj je lep dokaz, da gre v bistvu za krajo stoletja. Tudi sam CERAR z svojimi v kabinetu je potrdil, da gre za krajo.

Realna cena projekta je max 600.000€ in nič več. Vse ostalo je neupravičeno.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673026] 14.09.17 15:00 · odgovor na: anon-394991 (#2673020)
Odgovori   +    0
[tone30]
To počenjajo poštenjaki, katerim je v ineteru boljši jutri svojega naroda. Žal pa pri nas in v tem projektu gre samo kako bi kradli in goljufali. To, da ti postaviš ceno za 60% nad vsem in neznaš pojasniti zakaj je lep dokaz, da gre v bistvu za krajo stoletja. Tudi sam CERAR z svojimi v kabinetu je potrdil, da gre za krajo.

Realna cena projekta je max 600.000€ in nič več. Vse ostalo je neupravičeno.
In ti si mi baš neki stručko za gradbeniške finace. Za 600.000 lahko postaviš okvirno 600 kv. metrov stanovanjske površine (samo gradbeni strošek), tib i pa zgradil 27 km proge. Bog se te usmili.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2673035] 14.09.17 15:33 · odgovor na: anon-178149 (#2673026)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-180464 14.09.2017 15:34
Imam skoraj 600m2 stanovanjske površine.
Niti približno se nisem tudi od daleč približal 600.000€.
Verjamem pa, da je bilo v komentarju za progo mišljeno 600 milijonov.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673038] 14.09.17 15:35 · odgovor na: (#2672981)
Odgovori   +    2
[denac]
Kdor hoče dobro Republiki Sloveniji, bo glasoval PROTI.
Že tako so nam možnosti referenduma, ki naj bi bil ena najvišjih stopenj demokracije, okrnili z neko kvoto volilne udeležbe in kvoto pri glasovanju. To je krnjenje in onemogočanje demokracije ali drugimi besedami, vračanje in posnemanje totalitarizma.
Zato bi moral OBVEZNO vsak na referendum in tem samovšečnežem dokazati, da so nule, da le ljudska volja nekaj pomeni, ne pa samo izključno njihova.
Takih vlad imamo čez glavo dovolj!
Eno samo majckeno vprašanje na tvoj udarni post.
Ali se na referendumu glasuje o:

1) zakonu o 2TDK
2) 2TDK nasploh
3) o vladi

Glede na tvoj zaključem predvidevam odgovr 3.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673046] 14.09.17 15:46 · odgovor na: anon-180464 (#2673035)
Odgovori   +    2
[kekez]
Imam skoraj 600m2 stanovanjske površine.
Niti približno se nisem tudi od daleč približal 600.000€.
Verjamem pa, da je bilo v komentarju za progo mišljeno 600 milijonov.
Spet en, ki se rad oglaša, pa osnovnih stvari ne pozna. V gradbenih krogi, katerih član sicer nisem, se ocenjuje, da je gradbeni strošek nekje do 1000 €/m2. In to sem napisal, ne koliko je vredna tvoja štala.

Povprečno(a) stanovanje(a) s 600m^2 površine so v Ljubljani vredna reda 1,2 M€, v Mariboru pa preko 0,6 M€. Potemtakem ocenjujem, da poseduješ nepremičnine v Trbovljah, najbolj neperspektivnemu kraju v Slovenij. Tam so menda cene starih satanovanj globoko pod čistimi gradbeniškimi stroški, menda je zadnji podatek 590€/m^2.
Mene figo briga, kaj kdo misli, mene zanima kaj napiše. Če pa tonček30 ni sposoben konsistentnega pisanja in zamenjuje milijone in tisočice, potem se pač naj ne oglaša v javnosti, saj s tem sramoti samega sebe, sicer je pa tale tonček najlepši primerek vnetega nasprotnika vsega kar ne prihaja iz njegovega loga, pri čemer ne razume niti razlike med tisoč in miljon, kaj šele naprimer kako se izbere trasa neke železnice ali ceste.
In za tako prazno klobasanje pobira pluse od podobno misleči. Na forumu se rad oglaša en, ki nima časa prebirati o zadeva podrobnosti, ima pa o vsaki stvari določeno menje. To je sicer uganka, kako lahko o neki stvari meritorno sodiš, če pa nimaš časa spoznati podrobnosti o njej. Pa ne da se vsi zgledujejo po nekih simonca ali petrah?
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2673054] 14.09.17 16:20
Odgovori   +    10
Če so ti spoštovani direktorji velikih in monopolnih podjetij za izgradnjo drugega tira, naj izgradnjo tudi financirajo.
Cestni prevozniki blaga bomo, če bo tak zakon uveljavljen, primorani plačevati povečano
cestnino. Nobeden danes ne ve kolikšno bo povečanje.

35. člen (uvedba pribitka) tega zakona pravi
1)Za zagotavljanje sredstev za financiranje gradnje drugega tira se na določenih odsekih cestninskih cest, kot so opredeljene v Zakonu o cestninjenju (Uradni list RS, št. 24/15; v nadaljnjem besedilu: ZCestn) uvede pribitek k cestnini.
(2) Pribitek se uvede skladno z 18. členom ZCestn, kolikor ta zakon ne določa drugače.
(3) O uvedbi pribitka odloči vlada na predlog ministrstva, pristojnega za cestninjenje, ko so izpolnjeni pogoji iz 18. člena ZCestn. Sklep o uvedbi pribitka se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
(4) V sklepu iz prejšnjega odstavka vlada določi odseke cestninskih cest, na katerih se plačuje pribitek, višino pribitka in čas začetka ter konca plačevanja pribitka.

GlasovaL bom proti in sicer z naslednjimi argumenti:
1. Cestni prevozniki blaga, kot samostojna gospodarska prometna dejavnost avtoceste, ki jih uporabljamo sami financiramo tako izgradnjo, kot tudi vzdrževanje.

Če je drugi tir ekonomsko upravičen naj uporabniki drugega tira plačujejo takšno uporabnino, da bo tir tudi možno vzdrževati.

2. V 35.členu tega zakona ni določena višina pribitka, niti dolžina plačevanja pribitka. Vsaka vlado bo, kot izvršilni organ in izven naše, torej davkoplačevalske moči (in glasu), po lastni potrebi odločala o višini. Poglejte kaj se dogaja s povišano stopnjo DDV, ki ga je prejšnja vlada uvedla kot začasni ukrep, ta pa ga je spremenila v stalni.

3. Proti takšnemu financiranju je odločno in javno celo Luka Koper, čeprav je železniška infastruktura izrecno namenjena uporabi LK.

Še to: Pred leti , ko se je odločala politika o financiranju cest z bencinskim tolarjem, je znan, žal že pokojni arhitekt Edo Ravnikar , v razpravi v Cankarjevem domu (po magnetogramskem zapisu) dejal "Smo odločno za ceste, a proti temu da bencinski tolar financira še kakšne druge interese. Po raznih ocenah je bila v Jugoslaviji pod bivšim režimom 'evaporacija' pri kapitalnih investicijah med 30 - 60 odstotkov. Najhitreje bomo prišli do denarja tako, da bomo preprečili njegov ilegalni odtok.

Kaj se je zgodilo, bil je bencinski tolar in politika je v spregi z nekaterimi znanimi, zdaj kljub temu ali pravzaprav zaradi tega propadlimi gradbinci, kradla na veliko. Ne dovolimo politiki, da bi kradla še naprej in glasujmo PROTI takemu zakonu o drugem tiru.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673075] 14.09.17 18:54 · odgovor na: (#2673037)
Odgovori   +    0
[rename]
Najbrž je mislil 600.000K€ ;-)
(A ni bilo govora, da Kitajci to naredijo za 400?)
Sicer pa rename, inženirski zapis (k,M,G...) so si tehniki izmislili, da bi poenostavili pisanje različno veliki (ali malih) števil. In še noben naravoslovec ali tehnik razen našega tončka pri zdravi pameti še ni napisal 600.000k (ne K kot pišeš, izjema pač potruje pravilo za pisanje predpon, pogle si sl.wikipedia.org/wik...edpone_SI)
Ampak, če me spomin ne vara, sem se enkrat že vtaknil v to silno, podmiljonsko številoko za gradnjo 2TDK, verjetno je bil kar isti tonček
anon-394991 sporočil: 252
[#2673077] 14.09.17 19:40 · odgovor na: anon-178149 (#2673026)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [tone30]
> To počenjajo poštenjaki, katerim je v ineteru boljši jutri svojega naroda. Žal pa pri nas in v tem projektu gre samo kako bi kradli in goljufali. To, da ti postaviš ceno za 60% nad vsem in neznaš pojasniti zakaj je lep dokaz, da gre v bistvu za krajo stoletja. Tudi sam CERAR z svojimi v kabinetu je potrdil, da gre za krajo.
>
> Realna cena projekta je max 600.000€ in nič več. Vse ostalo je neupravičeno.

In ti si mi baš neki stručko za gradbeniške finace. Za 600.000 lahko postaviš okvirno 600 kv. metrov stanovanjske površine (samo gradbeni strošek), tib i pa zgradil 27 km proge. Bog se te usmili.
Vidim, da si se zapel zaštevilko 600.000€. Kot vidiš sem navedel 60% prekoračena cena. Pravilno je 600 mio€.

Ti si se zapel samo za številko 600.000€ in nisi povedal dejstva, katere sem navel.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673122] 15.09.17 07:42 · odgovor na: (#2673097)
Odgovori   +    1
Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.

Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2673130] 15.09.17 08:39 · odgovor na: anon-178149 (#2673122)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: mimoidoci 15.09.2017 08:49
[MarijanMacek]
Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.

Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.

Marijan, če bi pri tebi izvajali kolonoskopijo, bi opazili, da se "tam notri" skriva cel kup argumentov.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673140] 15.09.17 09:26 · odgovor na: anon-178149 (#2673122)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.

Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.
In ga ni junaka, ki bi znal argumentirano odgovoriti, razen nekega mimoidočega, ki pa se ne more vzdržati sranja na javnem prostoru.

Ni kaj finančni časopis na zanimivem nivoju, tako glede novinark kot aktivnega bralstva....
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2673150] 15.09.17 10:08 · odgovor na: anon-178149 (#2673140)
Odgovori   +    3
[MarijanMacek]
> [MarijanMacek]
> Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
> Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.
>
> Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
> Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.

In ga ni junaka, ki bi znal argumentirano odgovoriti, razen nekega mimoidočega, ki pa se ne more vzdržati sranja na javnem prostoru.

Ni kaj finančni časopis na zanimivem nivoju, tako glede novinark kot aktivnega bralstva....
Zanimivo, tudi meni si nihče ne upa odgovoriti z direktnim odgovorom, ker bi ga sicer čakalo pojasnilo, da zgornje posploševanje (vzorci velikosti ena so bolj značilni za doktorande družboslovnih fakultet) sodi k eni od logičnih zmot, na katere se niti ne more argumentirano odgovarjati.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673154] 15.09.17 10:24 · odgovor na: mimoidoci (#2673150)
Odgovori   +    0
[mimoidoci]
> [MarijanMacek]

Zanimivo, tudi meni si nihče ne upa odgovoriti z direktnim odgovorom, ker bi ga sicer čakalo pojasnilo, da zgornje posploševanje (vzorci velikosti ena so bolj značilni za doktorande družboslovnih fakultet) sodi k eni od logičnih zmot, na katere se niti ne more argumentirano odgovarjati.
Tukaj je dabata o krajah pri javnih investicija in ne o neprijetni zadevi kot je kolonoskopija. Splošno mnenje je, da se vsepovsod krade, in še vedno trdim, da je to podzavestni odsev moralnega stanja le teh posameznikov. Za začetek sem podal samo 1 vprašanje v zvezi z krajami na enem od večjih projektov na železnici. Jih je še kaj več, toda ta je velikosti reda skoraj 1/2 2TDK, pa še nihče ni upal povedat koliko se je pokradlo in koliko aneksov se je sklenilo. Pa niso samo železniški projekti, koliko aneksov se je v zadnjih časih dodalo pri gradnji AC, recimo proti Gruškovju, koliko aneksov se je dodalo pri obnovi na primorski progi, na štajerski progi, modernizaciji SVN naprav, koliko aneksov se je dodalo pri ostalih projektih in koliko, če je do njih prišlo (recimo v primeru GSM-R so aneksi verjetno bili, toda izključno zaradi lokalnih zahtev in ne v svrho kraje). Nič in nič, utemeljenega odgovora, ki bi potrjeval tezo o vsesplošni kraji pri javnih investicijah pa ni in ni.
Ko mi pa očitaš vzorec velikosti 1, ti bom pa vrnil, tudi pristaši teorije o vsesplošni kraji se opirajo na vzorec velikosti 1, saj kaj drugega še niso pokazali, kljub pozivu.
In prosim lepo, ne me učit statistiko, če ravno nisi po izobrazbi statistik ali matematik. Statistika, ki jo poslušajo recimo diplomanti družboslovij pri prof. M. Čuku, strahu in trepetu študentov, je kolikor sem videl iz učbenikov moje hčerke, samo elementarna osnova, 3 članski moški del družine se je ob pogledu na strašno statistiko veselo smejal, ki je pa sicer družboslovci večinoma sploh ne znajo uporabljati, kaj šele nadgradit na nekoli sprejemljivejši nivo.
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2673166] 15.09.17 11:12 · odgovor na: anon-178149 (#2673154)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: mimoidoci 15.09.2017 11:17
[MarijanMacek]
> [mimoidoci]
> > [MarijanMacek]
>
> Zanimivo, tudi meni si nihče ne upa odgovoriti z direktnim odgovorom, ker bi ga sicer čakalo pojasnilo, da zgornje posploševanje (vzorci velikosti ena so bolj značilni za doktorande družboslovnih fakultet) sodi k eni od logičnih zmot, na katere se niti ne more argumentirano odgovarjati.

Tukaj je dabata o krajah pri javnih investicija in ne o neprijetni zadevi kot je kolonoskopija. Splošno mnenje je, da se vsepovsod krade, in še vedno trdim, da je to podzavestni odsev moralnega stanja le teh posameznikov. Za začetek sem podal samo 1 vprašanje v zvezi z krajami na enem od večjih projektov na železnici. Jih je še kaj več, toda ta je velikosti reda skoraj 1/2 2TDK, pa še nihče ni upal povedat koliko se je pokradlo in koliko aneksov se je sklenilo. Pa niso samo železniški projekti, koliko aneksov se je v zadnjih časih dodalo pri gradnji AC, recimo proti Gruškovju, koliko aneksov se je dodalo pri obnovi na primorski progi, na štajerski progi, modernizaciji SVN naprav, koliko aneksov se je dodalo pri ostalih projektih in koliko, če je do njih prišlo (recimo v primeru GSM-R so aneksi verjetno bili, toda izključno zaradi lokalnih zahtev in ne v svrho kraje). Nič in nič, utemeljenega odgovora, ki bi potrjeval tezo o vsesplošni kraji pri javnih investicijah pa ni in ni.
Ko mi pa očitaš vzorec velikosti 1, ti bom pa vrnil, tudi pristaši teorije o vsesplošni kraji se opirajo na vzorec velikosti 1, saj kaj drugega še niso pokazali, kljub pozivu.
In prosim lepo, ne me učit statistiko, če ravno nisi po izobrazbi statistik ali matematik. Statistika, ki jo poslušajo recimo diplomanti družboslovij pri prof. M. Čuku, strahu in trepetu študentov, je kolikor sem videl iz učbenikov moje hčerke, samo elementarna osnova, 3 članski moški del družine se je ob pogledu na strašno statistiko veselo smejal, ki je pa sicer družboslovci večinoma sploh ne znajo uporabljati, kaj šele nadgradit na nekoli sprejemljivejši nivo.

Da te popravim. Tukaj je bila debata o krajah v javnih investicijah, dokler nisi ti sam uvedel terminov: pisuni Financ, modri forumaši med katerimi ni junaka, vnete novičarke (simonce, petre). Potem si zadeve še utemeljeval na enem samem primeru in šele nato fasal kolonoskopijo.

Ljudski argumenti o krajah, pa se ponavadi ne nanašjo le na infrastrukturne projekte, kjer si očitno specialist in kjer so izostanke aneksov nadomestili izostanki odstavnih pasov in drugih elementov varnosti in opreme najsodobnejših avtocest. Anekse in zajebancijo so deloma preprečili tudi sodni procesi in sankcije proti vsiljevalcem aneksov (svetla izjema glede na ostalo korupcijo) in vključevanje evropskih sredstev, kjer se poslovno zajebancijo vsaj malo obrzda.

Ljudski argumenti in prepričanje, da so kraje povsod, kjer je v gnilem sistemu to možno, pa so posledica še veliko drugih zgodb in sprenevedanj, ki niso infrastrukturne (poglej si interpelacijo zdravstvene ministrice o kateri nisi nič pisal, preiskavo bančne luknje, pravosodje, mainstream štampo in vse ostalo).

Še dejstvo izven območja javnih kraj in korupcije: Tudi to, da Zoran Jankovič vseskozi sedi na klopi slovenske košarkarske reprezentance in tam dela gužvo, seje dvom in skepso do tega, da smo mi neka normalna pravno urejena država z normalno stopnjo koruptivnosti. Ni dvoma, da znajo njegovi volilci to dejstvo izvrstno utemeljiti. In ti, glede na tvoje forumsko nastopanje, sodiš tja nekje.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2673192] 15.09.17 12:45 · odgovor na: anon-394991 (#2673010)
Odgovori   +    1
[tone30]
Če hočemo navedeno problematikovidimo, da se vlada igra z ognjem in mečem. Namreč če dobro pogledamo vidimo, da je vlada in skupaj podporniki izvajajo prevaro stoletja očitno z ciljem, da si zagotovijo denarna sredstva za naslednjih 20 let.

Tukaj bi lahko finance pokazale spote vlade, izjave državnega sekretarja in predsednika vlade, kateri potrjujejo prevaro.

Zato se ne čudim, če je vedno več ljudi proti takšnemu početju.
OK, po tvojem je bistvo drugega tira filanje zasebnih žepov. Pa mi povej, katera zadeva, od osamosvojitve naprej, ni filala zasebnih žepov? In ker vem, kakšen je odogovr, se poraja vprašanje, zakaj smo sploh karkoli naredili z javnim denarjem, ker se je itak filalo zasebne žepe. pa, da ne bo pomote, niti pod razno nisem za to, da se katerakoli zadeva, kjer je vmes javni denar, zlorablja za filanje zasebnih žepov. Me pa malce moti pri kampanji proti, da se je za t.i. civilno iniciativo skrila politična stranka. In ta stranka si je nafilala žepe pri TEŠ 6. Edina razlika v samostojni Sloveniji je bila, ali se je filalo zasebne žepe in nič naredilo ali pa se je filalo zasebne žepe in nekaj naredilo, kar je pomenilo, da se je nekaj naredilo za pošteno zasoljeno ceno.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2673194] 15.09.17 12:51 · odgovor na: (#2673012)
Odgovori   +    1
[denac]
A naj bi bili ljudje, ki se spoznajo na finance in ekonomijo ter tudi na zgrešene investicije, za 2.tir? Vemo, kako je bilo predvsem s TEŠ-6. Če ti rad filaš pogoltne goltance z denarjem, potem izvoli. Moj denar pa pusti pri miru!!!!!
Mene neetični in brezskrupulozni gangsterji nategujejo že 70 let. Naj si drugi tir ZATAKNEJO V RIT! Drugega tira pravzaprav nočejo, hočejo pa naš denar. In ker Financarji navijajo PROTI, jih zato podpiram.
Ti pa nesi posebno dobro doma narejeno tortico v slaščičarno Zvezda.
Denač, očitno si v stanju manjše prištevnosti, kar te sicer razumem, če te nategujejo že 70 let, imam pa malce samospoštovanja in me ne boš pošiljal z nobeno tortico nikamor, če pa mi poveš, kje se nahajaš, ti jo lahko zataknem v gobec ali pa v rit, po tvoji želji. Ne vem pa, zakaj nekaj ne narediš zase in se temu upreš, obstaja več načinov. Zahtteva pa postavitev zase pokončno hrbtenico, ne pa gostilniško nabijanje. Je pa tako, da ne smeš delati razlike med nobeno politično opcijo.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2673212] 15.09.17 13:12 · odgovor na: mimoidoci (#2673166)
Odgovori   +    0
[mimoidoci]
> [MarijanMacek]
> > [mimoidoci]
> > > [MarijanMacek]
> >
> >


Ljudski argumenti in prepričanje, da so kraje povsod, kjer je v gnilem sistemu to možno, pa so posledica še veliko drugih zgodb in sprenevedanj, ki niso infrastrukturne (poglej si interpelacijo zdravstvene ministrice o kateri nisi nič pisal, preiskavo bančne luknje, pravosodje, mainstream štampo in vse ostalo).
In s tem odstavkom si padel na nivo političnih procesov v nekdanji SZ. Tožilec Višinski je s preprostim stavkom onemogočil kakršno koli obrambo:

"Kakor je splošno znano je tov. ta in ta lopov..."

Če je je namreč nekaj splošno znano dejtvo se temu ne da oporekat. "Člen 214/5 ZPP določa, da dejstev, ki so splošno znana, ni treba dokazovati."

In tako daleč ste sledilci določenih struj ste to komisarsko logiko pripeljali slovenski prostor. Izjavam v stilu:

"Kakor je splošno znano se v javnih projektih samo krade!"

se namreč sploh ne da oporekat.
Še dejstvo izven območja javnih kraj in korupcije: Tudi to, da Zoran Jankovič vseskozi sedi na klopi slovenske košarkarske reprezentance in tam dela gužvo, seje dvom in skepso do tega, da smo mi neka normalna pravno urejena država z normalno stopnjo koruptivnosti. Ni dvoma, da znajo njegovi volilci to dejstvo izvrstno utemeljiti. In ti, glede na tvoje forumsko nastopanje, sodiš tja nekje.
Daj ti meni razloži, kakšno zvezo ima župan MOL in njegovo pojavljanje na tekmah slovenske reprezentance (o netočnosti svoje izjave si že bil podučen) s splošno krajo pri javnih delih?


Pa prosim brez odgovora "Kakor je splošno znano..." in prosim brez kolnoskopije, ni preveč prijetna zadeva.
anon-394991 sporočil: 252
[#2673257] 15.09.17 16:31 · odgovor na: mimoidoci (#2673166)
Odgovori   +    3
Včeraj smo debatirali in je isti sogovornik samo uporabil napačno številko 600.000€ in ni prebral celotnega sporočila. Kjer piše, da je cena 2X višja, in sočasno se predstavljajo številke 27 mio €. Če te številke seštejemo matematično pridemo na nekje več kot 600 mio €. Sedaj pa posamezniki brez argumentov govorijo, da ni kraje. Sočasno pa nimajo opravičila do 1,4 miljarde€. Zato so takšne poteze povzročile, da je celotni projekt čisti nateg.

1.) sem že pisal, da je vlada in sekretar govorila ljudem, da bodo po izgradnji drugega tira stari tir odstranili. Torej se samo proga prestavi na novi drugi tir, kjer bo enotirna proga. Še bolj žalostno pa je to, da Slovenske železnice skupaj z MESOM celo zagovarjajo to prevaro.

2. Maček je ves čas natolceval in ni povedal nikjer nikomur argumenta z katerim bi prepričal nasprotnike drugega tira.

3.) MES je celo sodeloval v zagovrjanju takšne prevare.


Pojdimo pogledat spot, kjer vlada prikazuje zakaj je za. TAm lepo pokaže, da so predori enotirni in je velik nateg, da gre za dvotirno progo. Zato je potrebno lepo povedati zagovrnikom, da delajo samo škodo in bo potrebno odpreti oddelek na DOBU za vse, ki javno zagovarjajo lumparije in sleparstvo.

Sam osebno sem proti drugemu tiru in odločno podpiram gradnjo dvotirne proge proti KOPRU.
anon-394991 sporočil: 252
[#2673258] 15.09.17 17:00 · odgovor na: anon-178149 (#2673212)
Odgovori   +    3
[MarijanMacek]
Poglej. Debata je o politični kampaniji za drugi tir. Torej ne sedaj žaliti vsepovprek, če nimaš konstruktivnih argumentov. Sam osebno sem v začetku debate navedel kaj vidim v zvezi tega in nebom več ponavljal. Nesporno pa je, da gre za preslepitev brez primera. Namreč po eni strani ljudem obljublja, da bo po izgradnji drugega tira stari tir vrgli ven in tako bo promet mogoč samo po novem tiru. Torej dobimo prestavljeno novo enotirno progo. Poglej si videoposnetke in boš lepo videl, da je res. Zato me čudi, če ti govoriš povsem nekaj drugega.

Sočasno pa me čudi, da MES kot predstavnik Železnic sodeluje pri zavajanju. Ko boš razumel moje pisanje in mi povedal nasprotne argumente se lahko oglasil in mi poveš. Bom vesel, če me prepričaš, da v tem projektu ne gre za mešanje megle.
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2673261] 15.09.17 17:27 · odgovor na: anon-178149 (#2673212)
Odgovori   +    8
[MarijanMacek]
> [mimoidoci]
> > [MarijanMacek]
> > > [mimoidoci]
> > > > [MarijanMacek]
> > >
> > >
>
>
> Ljudski argumenti in prepričanje, da so kraje povsod, kjer je v gnilem sistemu to možno, pa so posledica še veliko drugih zgodb in sprenevedanj, ki niso infrastrukturne (poglej si interpelacijo zdravstvene ministrice o kateri nisi nič pisal, preiskavo bančne luknje, pravosodje, mainstream štampo in vse ostalo).
>

In s tem odstavkom si padel na nivo političnih procesov v nekdanji SZ. Tožilec Višinski je s preprostim stavkom onemogočil kakršno koli obrambo:

"Kakor je splošno znano je tov. ta in ta lopov..."

Če je je namreč nekaj splošno znano dejtvo se temu ne da oporekat. "Člen 214/5 ZPP določa, da dejstev, ki so splošno znana, ni treba dokazovati."

In tako daleč ste sledilci določenih struj ste to komisarsko logiko pripeljali slovenski prostor. Izjavam v stilu:

"Kakor je splošno znano se v javnih projektih samo krade!"

se namreč sploh ne da oporekat.

> Še dejstvo izven območja javnih kraj in korupcije: Tudi to, da Zoran Jankovič vseskozi sedi na klopi slovenske košarkarske reprezentance in tam dela gužvo, seje dvom in skepso do tega, da smo mi neka normalna pravno urejena država z normalno stopnjo koruptivnosti. Ni dvoma, da znajo njegovi volilci to dejstvo izvrstno utemeljiti. In ti, glede na tvoje forumsko nastopanje, sodiš tja nekje.

Daj ti meni razloži, kakšno zvezo ima župan MOL in njegovo pojavljanje na tekmah slovenske reprezentance (o netočnosti svoje izjave si že bil podučen) s splošno krajo pri javnih delih?


Pa prosim brez odgovora "Kakor je splošno znano..." in prosim brez kolnoskopije, ni preveč prijetna zadeva.
Najprej glede Jankoviča. Lepo sem napisal, da zgodba sega izven konteksta konkretne kraje in lopovluka pri javnih delih, vendar se nahaja krepko znotraj korupcije in klientelizma, ki sta predpogoj za kraje. Jankovič ni sedel na klopi slovenske košarkarske reprezentance, ampak na klopi slovenske košarkarske zveze (my bad). Če bi sedel na klopi reprezentance, bi to bilo predaleč od igrišča in za reklamnimi panoji, v resnici pa je sedel takoj ob igrišču, tako da je sredi druge četrtine vanj lahko treščil Dončič med reševanjem žoge. Od tod ideja, da je tam delal gužvo. Bi na tej klopi lahko sedela tudi ti ali jaz? Zakaj ravno on? Ker je delegiral Moderndorferja, da uniči KK Olimpijo? Da bomo evropski prvaki v košarki brez enega resnega kluba v Evroligi?

Glede ostalega pa naj velja analogija. Če sem jaz kje eksplicitno napisal, da je splošno znano, da kraje so (kar mi polagaš v usta), potem si ti še pred tem utemeljeval, da kraj sploh ni. V resnici oba veva, da obstaja nebroj variant kako javna sredstva prekanalizirati točno določenim prijateljem, ne da bi zadeve lahko bile predmet kakršnegakoli kazenskega pregona, kaj šele tistega zaradi kraje. Da o neoptimalnem trošenju javnih sredstev sploh ne govorimo.

Zgoraj govorim kvečjemu o gnilosti državnih podsistemov, ki se kaže skozi vsebine, ki so oprijemljive, objavljene in evidentne, zato jih tudi navajam (interpelacija ministrice za zdravstvo, onemogočanje in relativizacija preiskave bančne luknje, nesposobnost in sprenevedanje v pravosodju, vloga in pisanje štampe……tu se ustavim, čeprav bi lahko mirno nadaljeval). Da pa iz tega izhaja ljudsko prepričanje in percepcija lopovluka pa ni moj problem. Mi je pa, za razliko od tebe, vsaj logično, da je tako.

Strani: 1 2