Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-299030 sporočil: 1.227
Graditi železnico in vso infrastrukturo za JAVNE službe in dejavnosti je dolžnost države zaradi preprostega razloga - omogočiti revnim in bogatim prevoz ljudi in blaga pod enakimi pogoji! Razen seveda, če trenutna vlada razmiplja, da bo od koristnika prevboza najprej zahtevala podatke o njegovem materijalnem stanju, in ga potem ocurila po dohodku = bogastvu. Ob zadnjih dejstvih okoli RTV me to ne bi presenetilo.

Če obstajajo projekti in gradbeno dovoljenje za drugi tir, naj se kvečjemu izda mednarodni razpis za gradnjo na ključ, po EU standardih,, z lastnim nadzorom. Plačilo po opravljenem mednarodnem teh. pregledu. To je vse kar se tiče projekta in izbora izvajalca.

Finansiranje: naj država vzame kredit pri svoji NLB, od nje tudi zahteva povračilo sredstev za njeno sanacijo (pač v določenih obrokih) - vsi vemo koliko MLRD € je bilo zmetano vanjo - pa bomo lahko poleg tovornega prometa finansirali še luksuzne vagone s separeji in postrežbo, da bomo hitreje na morju. Pa še bo nekaj ostalo!

Sicer pa: v preteklosti in po svetu so se proge gradile z javnim zbiranjem denarja z delnicami za konkreten projekt. Pa naj se vključi kdor se želi, mar ne?

Ampak ne: vlada sedaj očitno išče neke izvajalce, bodisi iz Rusije ali kakšnih drugih držav, ki niso zavezane poročati FATCA in Slo Fursu o denarnih tokovih, zato da bi se napravil neviden obvoz za denarje, ki se bodo na posamezne račune stekali iz nekajkrat preplačanega projekta. Potem pa kot znani "kocka", ki bo svoje račune in zapitke plačeval s kreditno kartico brez imena!!

Cerarju je treba odvzeti opravilno sposobnost, vzrokov za to je dovolj, a le naš predsednik države nima toliko jajc, da bi mu odvzel mandat (saj mu ga je on dal, mar ne!)